handdator

Visa fullständig version : snespel


R Scarpa27
2014-09-13, 20:53
min granne sjunger singstar och festar...
3 singstar fyllefester denna vecka, och sjunger hela jaevla tiden massa baladlåtar...... nu börjar jag må illa på riktigt och jaevligt förbannad, han ööpnar inte när man knackar heller. nu blir det snart bazooka för helvete...

riktigt kass sångröst som gör att jag är spyfärdig...
& backstreet boys rullar dygnet runt hos killen....

gå för fan och gift dig med nick ffs.

var bara tvungen.... vad ska jag göra.... trött på mini idol hah.
vill inte heller ringa massa väktare och skit, inte min typ att göra det. dock ska jag försöka ta han i kragen irl om jag ser honom och förklara att det finns en skamvrå på gården där man kan sjunga ihop med kråkorna.

Gabriel Forslund
2014-09-13, 20:55
Besvikelsen är total. Fan vad jag hoppades på att du skulle ha glömt ett s i "snesspel".

mangemani
2014-09-13, 21:01
Besvikelsen är total. Fan vad jag hoppades på att du skulle ha glömt ett s i "snesspel".

:D

har han ingen ringklocka du kan vålda sönder tills han får nog och öppnar?
annars så skulle jag fortsätta banka på dörren tills handen blir öm eller konfrontera då jag såg honom.

R Scarpa27
2014-09-13, 21:01
Besvikelsen är total. Fan vad jag hoppades på att du skulle ha glömt ett s i "snesspel".

snesspel är dock rena gudagåvan, och specielt i jämförelse med detta =)...

R Scarpa27
2014-09-13, 21:04
:D

har han ingen ringklocka du kan vålda sönder tills han får nog och öppnar?
annars så skulle jag fortsätta banka på dörren tills handen blir öm eller konfrontera då jag såg honom.

det mest irriterande är att han spelar mestadels 2 backstreet boys låtar dygnet runt ungefär. och sjunger som en kråka...
spyfärdig på backstreet boys låtar just nu... trodde inte man kunde må så illa av låtar.

Fordon
2014-09-13, 21:06
Måste du verkligen bevisa att du kan sjunga bättre då? Let it goooooo *mini

mangemani
2014-09-13, 21:07
det mest irriterande är att han spelar mestadels 2 backstreet boys låtar dygnet runt ungefär. och sjunger som en kråka...
spyfärdig på backstreet boys låtar just nu... trodde inte man kunde må så illa av låtar.

fy fan:(.
du kan inte psyka ut honom då? typ som att när han sjunger så tar du själv ton högt som fan och sjunger ännu falskare än honom? han kanske tycker det blir pinsamt då

R Scarpa27
2014-09-13, 21:12
fy fan:(.
du kan inte psyka ut honom då? typ som att när han sjunger så tar du själv ton högt som fan och sjunger ännu falskare än honom? han kanske tycker det blir pinsamt då

jo , hoppas det lugnar sig han har stängt av skiten nu , fy helvete vad skönt.

tittar jag på baksidan av en tjugo lapp, ser jag en kille flyga iväg på en kråka ( och inte nils på en svan) så skönt kändes det :D...

Nelli
2014-09-13, 21:38
Fyfaaan, sånt där är så sjukt jobbigt. Hade en granne när jag bodde i lägenhet som gjorde samma sak... Fick snespel för han öppnade inte heller. Slutade med att jag såg rött och drog hammaren i väggen och fick inte tag i något vettigt att ha mellan hammare och vägg så det var bara att spackla dagen efter hehe
Men å andra sidan blev det tyst :-p
Sen köpte jag hus..

Nelli
2014-09-13, 21:40
Hehe fast min gjorde det som efterfest vid sisådär 2 på natten och det var soooomehweeeeeere oooover the raaaaaainbooooooooow lol

r3mpuh
2014-09-13, 22:03
Sluta gnälla, alternativt lusläs det finstilta på hyresavtalet.
Alkoholförtäring är måhända inte tillåtet? Ring vaktmästaren & få honom vräkt isf.

Plinga plå & lämna en lapp först dock.
Om det inte är så att han bara väsnas mellan klockan 06:00 på morgon till 22:00 på kvällen.
Då är det dagtid & du har fel. Människan är inte gjord för att vara tyst, skaffa öronproppar.

hurril
2014-09-13, 22:08
Störningsjouren.

Nordenator
2014-09-13, 22:11
Sluta gnälla, alternativt lusläs det finstilta på hyresavtalet.
Alkoholförtäring är måhända inte tillåtet? Ring vaktmästaren & få honom vräkt isf.

Plinga plå & lämna en lapp först dock.
Om det inte är så att han bara väsnas mellan klockan 06:00 på morgon till 22:00 på kvällen.
Då är det dagtid & du har fel. Människan är inte gjord för att vara tyst, skaffa öronproppar.

Inom rimliga gränser. Det finns ingen regel som säger att du får hålla vilken jävla låda du vill mellan sex och tio. Sedan kan man respektera mer under den tiden, men det är en helt annan femma. Om någon står och vrålar från soluppgång till solnedgång är detta givetvis inte acceptabelt.

R Scarpa27
2014-12-16, 20:51
jahopp kan säga att den kassa operasångaren fortsatt... lite hit och dit...

men nu är det högsta volym på backstreet boys och han sjunger med sin kassa röst så ja får huvudvärk. lyssnat på bsb i över en timma nu och hans illskrikande.

nehepp tips på låtar att överrösta med?

BlötSnö
2014-12-16, 21:04
Ibland är mina grannar högljudda. Då är jag högljudd tillbaka. Min skivsamling är uppenbarligen värre än deras. Mest subtila attacker från min sida när jag tycker det är opassande. 9 gånger av 10 får de fortsätta ostörda, men i ditt fall verkar det ha gått fullständigt överstyr.
Exempel på motmedel:
qc98u-eGzlc

P17UAORgLjI

2UPKO2paZQQ

bD6hyS8SWeQ
Den sista slås på innan du går hemifrån. Kan även bytas mot Epic Sax Guy eller Badgers.

R Scarpa27
2014-12-16, 21:06
på riktigt jag blir kräkfärdig... tonårsidol pojken måste lära sig lyssna på musik och ta ner backsteet boys affischerna..... mår illa av rösten, opera ala skrikfågel... en låt till... sen

http://furiousfanboys.com/wp-content/uploads/2010/08/kickass00.jpg

R Scarpa27
2014-12-16, 21:07
Ibland är mina grannar högljudda. Då är jag högljudd tillbaka. Min skivsamling är uppenbarligen värre än deras. Mest subtila attacker från min sida när jag tycker det är opassande. 9 gånger av 10 får de fortsätta ostörda, men i ditt fall verkar det ha gått fullständigt överstyr.
Exempel på motmedel:
qc98u-eGzlc

P17UAORgLjI

2UPKO2paZQQ

kör igenom hela den nu drar alla 3 på raken...... sätter på mig öronproppar och höjer...

Nordenator
2014-12-16, 21:11
-d69hYZsGoo

R Scarpa27
2014-12-16, 21:12
awwsumm musik blötsnö...

:hbang::hbang::hbang:

haha nu blev det tyst. hahahaha...

efter första låten ska dock lyssna igenom de andra när jag endå är på gång...

one two :hbang:

jaevlar vad bra låtar blötsnö tipsa gärna flera haha... i like.

hahavaffan
2014-12-16, 21:12
Exempel på motmedel:
qc98u-eGzlc
Mycket bra!

R Scarpa27
2014-12-16, 21:36
blev helt tyst efter jag spelat =) woho music war against backstreet boys...

easy win...

R Scarpa27
2015-03-31, 19:39
jahopp ni ska inte tro han har slutat...

idag sjunger han till britney spears låtar... lite omg faktist.

mangemani
2015-03-31, 19:43
vänd högtalarna mot grannes vägg, dra på med rosa hellikopter sången och slaget(om inte kriget) är vunnet.
1 varv på den låten är tortyr nog, tänk då vad den kan göra på repeat;).
alternativt kan du spela fantasy dreamworld

Jockefoten
2015-03-31, 19:52
Spela denna låten:
KB60O-tDw_w

R Scarpa27
2015-03-31, 19:55
de roliga är att det blivit en del av vardagen att höra han sjunga till olika låtar...
och alltid nytt tema och ny artist varje dag.

alltid lika spännande.

men idag var det anskrämligt han kunde verkligen inte sjunga med till britney låtar..

vfan jocke ? sikka stjärnor är de sådant man går på konsert på i asien?

Ado2000
2015-03-31, 20:12
Spela denna låten:
KB60O-tDw_w

klarade nästan hela videon

R Scarpa27
2015-03-31, 20:13
klarade nästan hela videon

lyssnade på videon 5 ggr i sträck, blev lite impad faktist.

Ado2000
2015-03-31, 20:27
lyssnade på videon 5 ggr i sträck, blev lite impad faktist.

du har en granne som härdat dig mot sån här musik ;)

R Scarpa27
2015-03-31, 20:32
du har en granne som härdat dig mot sån här musik ;)

jag vet han harlärt mig livets hårda.
snart kan jag skaffa en kossa som muarm och slänga ut stereon.

Minimjölk
2015-04-01, 11:22
Spela denna låten:
KB60O-tDw_w

Denna var ju grym,
var kan man höra mer av dem?

Jockefoten
2015-04-01, 19:50
Denna var ju grym,
var kan man höra mer av dem?

De heter 무키무키만만수

Deras facebook om du vill följa :D
https://ko-kr.facebook.com/mukimukimanmansu

Här är musikvideon till låten i klippet:
wsXwz6B9Lmg

Här är dem tillsammans med några andra sköna artister.
CHKosETl6J4

R Scarpa27
2015-04-01, 19:53
haha fifan vad awsum jocke haha... ascoola ju.

3bz
2015-04-01, 20:48
Ser att tråden gått mot att posta potentiellt horribel musik. Vill du verkligen hämnas på din granne borde någon typ av atonal-musik eller musik med någon ovanlig skala ge bäst effekt.

Typ schönberg för atonal
TGhiCpCxL28

eller denna för en härlig blandning av (för oss) ovanlig skala, ovanliga instrument, dålig ljudkvalite, och konversation/skrik:

fxMoVXy6emQ