handdator

Visa fullständig version : Lätt att gå upp i vikt, bulka ändå?


Johan123e31
2014-09-07, 18:59
Hej. Som rubriken lyder har jag en fråga angående bulkning. Jag har nu deffat som bara den i tre månader och lyckats gå ner 10 kilo. Jag har aldrig varit riktigt smal eller tjock utan lite mittimellan och efter deffen har jag fått en lite mer rippad kropp. Dock har jag alltid haft väldigt lätt att gå upp i vikt, framför allt i fett och då undrar jag bara om någon har en liknande situation eller kanske något råd om hur jag kan göra?

Mvh Johan.

Magnus N
2014-09-07, 19:01
Hej. Som rubriken lyder har jag en fråga angående bulkning. Jag har nu deffat som bara den i tre månader och lyckats gå ner 10 kilo. Jag har aldrig varit riktigt smal eller tjock utan lite mittimellan och efter deffen har jag fått en lite mer rippad kropp. Dock har jag alltid haft väldigt lätt att gå upp i vikt, framför allt i fett och då undrar jag bara om någon har en liknande situation eller kanske något råd om hur jag kan göra?

Mvh Johan.

Lägg dig på ett minimalt överskott är en rätt rimlig lösning

Sheogorath
2014-09-07, 19:11
Hej. Som rubriken lyder har jag en fråga angående bulkning. Jag har nu deffat som bara den i tre månader och lyckats gå ner 10 kilo. Jag har aldrig varit riktigt smal eller tjock utan lite mittimellan och efter deffen har jag fått en lite mer rippad kropp. Dock har jag alltid haft väldigt lätt att gå upp i vikt, framför allt i fett och då undrar jag bara om någon har en liknande situation eller kanske något råd om hur jag kan göra?

Mvh Johan.

Det kan vara oerhört svårt att inte gå upp snabbt i vikt efter en deff, så du kanske inte alls behöver ha ambitionen att bulka för att ändå lyckas bulka, så att säga.

cero
2014-09-09, 15:58
Jag hade legat på balans. Då kommer du säkert ha en del överskottsenergi lite då och då i alla fall med tanke på att du har lätt för att lägga på dig vikt. Bulk lämpar sig bäst för oss som har svårt för att gå upp i vikt, eftersom att chansen att det går överstyr är minimal och om det mot förmodan skulle det så kan man enkelt tappa vikten igen.