handdator

Visa fullständig version : Big Brother 2014


R Scarpa27
2014-09-01, 18:37
Första avsnittet gick igår, och presentationerna av deltagarna är klart.

Här kan vi diskutera vem vi hejar på, stör sig på, ja precis allt som hör programet till som i minsta detalj kanske inredning osv....

diskusionstråden för BB är även den startad =)...

här finns alla deltagarna länk -- http://www.bigbrother.se/deltagare/

http://1.bp.blogspot.com/-M5jTMjKCVCw/T3v5gQDeL7I/AAAAAAAACpo/Rmm1JlpQBdk/s1600/big-brother.jpg

enl mitt tycke ganska meningslöst program, men endå kul på samma gång, och 100 dagar instängd är nog tufft och skapar konflikter hade nog själv rasat sönder på folket :D...

Duran
2014-09-01, 22:04
Modellen är skitjobbig iallafall. Konstnären verkar skön.

Fonziie
2014-09-02, 12:52
Modellen är skitjobbig iallafall. Konstnären verkar skön.

Men jävligt snygg. :d

bb X
2014-09-02, 14:30
Finns det en Hanna W/Gurkan/Sipan? Måste finnas en sån för att det ska bli kul.

Gpajpen
2014-09-02, 15:14
Brukar de inte gå på våren?

Alfers
2014-09-02, 19:43
Tyckte att dom flesta verkade tråkiga. Kändes mest som att dom hade åkt till Enskede och hämtat ett kompisgäng. Om alla hade varit som hon blåsta tjejen så hade det varit skoj.
Man vill ju se folk som bajsar i poolen och slåss, annars kan man lika gärna kolla på kulturnyheterna.
Stör mig f.ö. ordentligt på hon tatuerade tjejen, verkar vara en riktig "azzå...jah gillar såhär... badboys å såh"

R Scarpa27
2014-09-02, 19:52
Men jävligt snygg. :d

för stel och onaturlig enligt mig :) blir inte vackert...
och personligheten hos en människa skapar mycket av ett utseende.

inte direkt någon pangpingla jag fastnat för ännu...

måste ge allt lite tid innan man kan uttala sig mera...

en av favoriterna hitils är en av killarna.

lite lack att de slängde ihop det med norge fast endå kul samtidigtl..

http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/099/4/b/fight_for_norway_by_impkat-d4vlsfa.png

R Scarpa27
2014-09-02, 19:56
Tyckte att dom flesta verkade tråkiga. Kändes mest som att dom hade åkt till Enskede och hämtat ett kompisgäng. Om alla hade varit som hon blåsta tjejen så hade det varit skoj.
Man vill ju se folk som bajsar i poolen och slåss, annars kan man lika gärna kolla på kulturnyheterna.
Stör mig f.ö. ordentligt på hon tatuerade tjejen, verkar vara en riktig "azzå...jah gillar såhär... badboys å såh"

lugn det är börjar de kommer börjar flippa på varandra och fyllorna kommer bli värre och värre, och de rätta personligheterna kommer träda fram mer och mer.

förvånar mig inte ett skit om the big boss kebab mannen gurkan kommer och gästar lite och livar upp stämmningen haha.
har ju hänt innan.
http://i.ytimg.com/vi/I2PqZ0K6DOg/maxresdefault.jpg

Duran
2014-09-02, 22:55
Den tatuerade tjejen är iallafall inte lika otrevlig som hennes kompis, vars gnälliga attityd jag tror att hon kommer tröttna på efter ett tag. Hon med nallen är väl tråkigast av alla tråkmånsar hittills, hon åker nog ut tidigt. Och den blonda tjejen med vita trosor verkar riktigt jobbigt narcissistisk, precis som killen hon försöker få till det med. Han verkar f.ö. korkad.

Vad heter han norrmannen som inte hade kondomer med sig? Han verkar va en kul lirare.

R Scarpa27
2014-09-03, 08:33
Den tatuerade tjejen är iallafall inte lika otrevlig som hennes kompis, vars gnälliga attityd jag tror att hon kommer tröttna på efter ett tag. Hon med nallen är väl tråkigast av alla tråkmånsar hittills, hon åker nog ut tidigt. Och den blonda tjejen med vita trosor verkar riktigt jobbigt narcissistisk, precis som killen hon försöker få till det med. Han verkar f.ö. korkad.

Vad heter han norrmannen som inte hade kondomer med sig? Han verkar va en kul lirare.

kolla länken längst upp (första inlägget) där har du deltagarnas namn och bild.

Duran
2014-09-03, 20:33
kolla länken längst upp (första inlägget) där har du deltagarnas namn och bild.

Orkar inte, så viktiga är de inte.

Men visst kan det inte vara så att de strimlar deras kläder på riktigt? De kan väl inte ha skrivit på nåt kontrakt där det står att deras saker inte längre är deras? Jag tror att BB bluffar och hade jag varit därinne så hade jag sagt till tittarna att polisanmäla stölden.

Erland hette han visst.

Fonziie
2014-09-04, 14:31
Men jävligt snygg. :d

Efter några avsnitt måste jag ta tillbaks det där. *spy*

Duran
2014-09-04, 19:56
Efter några avsnitt måste jag ta tillbaks det där. *spy*

Jag tycker att hon är mycket snyggare nu när hon är mindre stajlad.

R Scarpa27
2014-09-04, 20:10
hon med tatueringar över hela kroppen (Anna) är vacker....

hade hon bara tagit bort en del tattueringar så hade hon varit najs...
dock tkr jag om henne mer och mer...

verkar endå vara en tuffing som tar det som en tävling...

jaja vi får se framåt man kan ändra sig mkt... allt utvecklas :)

haha fonziee jag förstår dig.

mangemani
2014-09-04, 20:30
om inte en där bestämda, felicia, åker ut ikväll, så kan det finnas hopp om konflikter längre fram, men åker hon ut idag, då är nog denna säsong dödsdömd, då lär det bli tråkigt. visst, det finns väl 1 pakt nu och det finns en som stör sig lite på felicia, men det måste bli mer tycker jag.

förra säsongen fick ju en rejäl rivstart, små gnabb, pakter, nått att skratta åt osv från day one(nog för att det gick över gränsen senare i säsongen), men denna säsong, nee.

skaffade 24/7 och inget har hänt och jag har då på skiten i bakgrunden hela tiden fram till 3-4 på natten

men den bästa säsongen hittills enligt mig är 2006

R Scarpa27
2014-09-04, 20:53
om inte en där bestämda, felicia, åker ut ikväll, så kan det finnas hopp om konflikter längre fram, men åker hon ut idag, då är nog denna säsong dödsdömd, då lär det bli tråkigt. visst, det finns väl 1 pakt nu och det finns en som stör sig lite på felicia, men det måste bli mer tycker jag.

förra säsongen fick ju en rejäl rivstart, små gnabb, pakter, nått att skratta åt osv från day one(nog för att det gick över gränsen senare i säsongen), men denna säsong, nee.

skaffade 24/7 och inget har hänt och jag har då på skiten i bakgrunden hela tiden fram till 3-4 på natten

men den bästa säsongen hittills enligt mig är 2006

såg nog inte 2006, men jag gillade iaf 2011 haha sådana lirare det året...

hahahaha vad kommer du sakna mest? gurkan: kebab!

låten till bb är ju grymmt skön också....
här är hela.

KmF6i3DQbfM

mangemani
2014-09-04, 21:01
2006 var ju då den där jessica vann:) och det var ju mycket prat i de senare säsongerna om att big brother huset behövde en ny jessica.
räger, danne, gabriella mm och för att inte tala om tommy som kom in senare och som rev upp himmel och jord med hans syn på kvinnor och passivt aggressiva sätt att diskutera.
underbar säsong:)

rodney och gurkan var ju de som gjorde hela 2011 säsongen, men för det mesta så satt de och lekte den där leken och då blev det zZZzZZz och det hände tok för ofta. sen var det väl en ung tjej som fick totalt damp med, kommer inte ihåg namnet, men hon åkte ju ur rätt så fort.

4623
2014-09-04, 21:06
Roza?

mangemani
2014-09-04, 21:28
Roza?

jepp, och på rodney var det också tom.
zmKZdpJ40co

Duran
2014-09-04, 21:31
Vem vill ni ska åka ikväll? Jag hoppas på Mari-Lene, även om jag är riktigt less på Felicias tjat om hur ball hon är.

mangemani
2014-09-04, 21:31
kommer ihåg hur alla utom gurkan fick kebab, satan vad sur han blev:D

mangemani
2014-09-04, 21:32
hoppas på mari-lene då jag tror att felicia är "nyttig" för huset längre fram, tror hon kan ställa till med konflikter

mangemani
2014-09-05, 00:12
någon som har premium och vet om det är något fel just nu på sändningen?
mitt funkade några minuter efter live sändningen, men sen skulle jag kika om avsnitt 5 kommit ut så jag lämnade liven och återvände sedan. nu är det bara en svart ruta och play knappen är borta så jag kan ej starta liven, kan inte heller se avsnitt eller klipp på bigbrother.se.
någon som har samma fel?

mangemani
2014-09-06, 18:55
anna, 23 år och har legat med 418 killar, haft oskyddat sex med alla och bara dragit på sig klamydia 3 gånger och påstår sig vara helt ren(hon sa det nyss på live).
tror vi har hittat den första mytomanen i huset.

R Scarpa27
2014-09-06, 21:06
nej det har hon väl gått ut med innan big brother alla redan över 400 killar...
enl mig ganska äckligt speciellt att ha haft sex med över 400 st redan i 23 års ålder.

haha vafan hette han den där jättesmala killeni något år av bb han var ju så undernärd och trött hela tiden...killen behövde egentligen mat och vitaminer, inte fest på bb haha...
hjälp mig vem varhan nu igen...

mangemani
2014-09-06, 23:28
jaha, det visste jag inte, fick reda på det nu under 24/7 liven, hon satt och skröt med det med en "slå det om ni kan losers" ton.
men jag tar det med en stor nypa salt, jag menar, 23 år och över 400 killar, njae och hon lär nog ha ett och annat än bara klamydia i sig om hon har haft oskyddat sex med alla.
tommy som gick in i BB huset är 2006 påstod att han hade legat med över 100 tjejer och han var mycket äldre än anna och han blev utskrattad och ingen trodde honom.
400 är jäävligt många, skulle tippa på max 50 nått.

ja just ja, han kommer jag ihåg. var inte han med i säsongen då linda rosing var med?
2004 eller 2005 säsongen utav BB. kanske finns på youtube

Jazen
2014-09-07, 17:35
han snubben som är med ulrika är lite halvskev....tycker hon är helt ok, han vill bara ligga

R Scarpa27
2014-09-20, 19:48
hur har Eran uppfattning blivit nu? ganska mkt har hänt =) sedan vi snackade här...
deltagare ut och deltagare in osv...

favorit just nu?

jaevligt svårt tkr jag... haha anders och pelle e ju chill.

torbjörn är ganska bra och reko.

awesomooo
2014-09-20, 19:50
nej det har hon väl gått ut med innan big brother alla redan över 400 killar...
enl mig ganska äckligt speciellt att ha haft sex med över 400 st redan i 23 års ålder.

haha vafan hette han den där jättesmala killeni något år av bb han var ju så undernärd och trött hela tiden...killen behövde egentligen mat och vitaminer, inte fest på bb haha...
hjälp mig vem varhan nu igen...

Krille? :D

R Scarpa27
2014-09-20, 20:12
Krille? :D

va de så? ska använda v12 motorn och kolla (sökmotor) :D

de var det nog hörrö. :P

awesomooo
2014-09-20, 20:53
Haha, han såg jävligt undernärd ut och verkade enbart leva på alkohol :D

R Scarpa27
2014-09-20, 20:55
yepp kolhydrater 4 lajf :D haha. helst tomma haha....

kollar du ´på bb 2014 awesomeo?

awesomooo
2014-09-20, 21:37
yepp kolhydrater 4 lajf :D haha. helst tomma haha....

kollar du ´på bb 2014 awesomeo?

Nein, har inte sett ett avsnitt.. än

mangemani
2014-09-26, 02:30
oh jisses vilket bråk det är nu.
har pågått någon timme.
allt började med att tor-björn sa till norska jenny "det kunde ha varit du och jag, men nu är det försent" och anna satt bredvid då han sa detta och nu är det hus i helvete.
och senare så blev philip inblandad då norska jenny skulle bekräfta det tor-björn hade sagt och det hela gled in på vad philip och julia gjorde.
borde egentligen sova, men kan inte sluta titta på eländet:D

btw, var fullt övertygad om att phille var mouse i filmen hipp hipp hora(pratar med samma dialekt, samma frisyr, samma stil osv), fullt övertygad då liknelsen är skrämmande, dock så var inte fallet så(kikade på IMBD), men philip är mouse för mig numera.

R Scarpa27
2014-09-26, 07:36
oh jisses vilket bråk det är nu.
har pågått någon timme.
allt började med att tor-björn sa till norska jenny "det kunde ha varit du och jag, men nu är det försent" och anna satt bredvid då han sa detta och nu är det hus i helvete.
och senare så blev philip inblandad då norska jenny skulle bekräfta det tor-björn hade sagt och det hela gled in på vad philip och julia gjorde.
borde egentligen sova, men kan inte sluta titta på eländet:D

btw, var fullt övertygad om att phille var mouse i filmen hipp hipp hora(pratar med samma dialekt, samma frisyr, samma stil osv), fullt övertygad då liknelsen är skrämmande, dock så var inte fallet så(kikade på IMBD), men philip är mouse för mig numera.

haha jappbörja hetta till i BB huset :D kul...
haha när du väl sa det om phille haha ganska lik och öppen käft där också.. haha...

verkar dock som mause har byggt på sig lite
http://pics.nattstad.se/4/900000/850000/845242/pics/2012115154571630_sbig.jpg

haha ganska kul att se när phille spänner sig och tror han är biff...
tror dock han spelar en roll i BB lite och drygar sig :)

4623
2014-09-26, 07:55
haha ganska kul att se när phille spänner sig och tror han är biff...
tror dock han spelar en roll i BB lite och drygar sig :)

Tycker han är en typiskt tönt. Övertygad om att han är likadan i verkliga livet.

Jazen
2014-09-26, 13:08
julia och norsk jenny, patetiska tjejer. Phille går ju runt o pillar på allt o alla, jenny vet det, ändå går hon tillbaka....ingen självrespekt alls =)

R Scarpa27
2014-10-02, 18:28
mm phille e ju värsta pimpen lol.
jag gillar nog fan anders mest, tycker han har lite vett i huvudet iaf.

och john har blivit mycket mer sansad och lugn sedan sondre lämnade.

haha kristoffer e ju så jaevla skön, då han gömmer mat i form av bullar och trycker i sig mat så fort han får tillfälle, true bulk trainer me like :D

haha vad tycker ni om krissy le eller hur faen de stavas??? hon som bråkar med anders hela tiden (cigg krig haha).

4623
2014-10-02, 19:27
Filip är den största tönten jag varit med om.

Anders är verkligen inte skön. Beter sig riktigt vidrigt mot Jenny.

R Scarpa27
2014-10-02, 19:31
Filip är den största tönten jag varit med om.

Anders är verkligen inte skön. Beter sig riktigt vidrigt mot Jenny.

its a game :)...

gillar fan torbjörn också. lite tag i killen.

vilken e din favorit / den du för tillfället tkr bäst om? :)

tkr det var jaevligt synd att felicia åkte ut så tidigt kunde blivit mkt roliga program med henne.

4623
2014-10-02, 19:42
Menar du att det rättfärdigar att bete sig som en idiot för att det är ett spel?

Jag har ingen favorit, tittar väldigt sporadiskt.

R Scarpa27
2014-10-02, 20:02
Menar du att det rättfärdigar att bete sig som en idiot för att det är ett spel?

Jag har ingen favorit, tittar väldigt sporadiskt.

ja oh ja tittarna vill se idioter och action inga tråkiga folk som sitter och håller käft. boring... :)
handlar ju om 1 mille klart de är tävlingssugna och taktiska.

mangemani
2014-10-02, 20:02
felicia kunde ha bidragit med en hel del konflikter om man nu utgår från hur huset ser ut nu, men seriöst, 1 vecka till utav att behöva lyssna på den där entoniga, gnälliga, bittra "jag vet bäst" rösten och jag hade slutat se programmet tills hon åkt ut, otroligt jobbig människa att behöva lyssna på och hon hördes JÄMT.

gillar pelle mest faktiskt, även fast han är den där tystlåtna i bakgrunden som inte gör mycket väsen av sig, så har han en skön style.

angående phille, en riktig douche som tror att han är cool och är någonting.

4623
2014-10-02, 20:03
Du kan göra rolig TV utan att vara en idiot. Att vara så pass elak som Anders var i söndags tycker jag inte är okej.

R Scarpa27
2014-10-02, 20:05
felicia kunde ha bidragit med en hel del konflikter om man nu utgår från hur huset ser ut nu, men seriöst, 1 vecka till utav att behöva lyssna på den där entoniga, gnälliga, bittra "jag vet bäst" rösten och jag hade slutat se programmet tills hon åkt ut, otroligt jobbig människa att behöva lyssna på och hon hördes JÄMT.

gillar pelle mest faktiskt, även fast han är den där tystlåtna i bakgrunden som inte gör mycket väsen av sig, så har han en skön style.

angående phille, en riktig douche som tror att han är cool och är någonting.

haha mm... vad tyckte du om matflippet? haha gillar kristoffer, påminner lite om mig själv som jag tror jag skulle bete mig, att maten tar slut...... haha, ena sekunden är han lugn ena sekunden damp... skön kille, höll ju på att dö när de klippte honom också...haha

R Scarpa27
2014-10-02, 20:09
Du kan göra rolig TV utan att vara en idiot. Att vara så pass elak som Anders var i söndags tycker jag inte är okej.

deras hjärnor blir mer och mer fuckad ju längre de är instängda.
mkt som inte är schysst, dock får de göra upp om det själva hehe...

undra vad det står på papprerna man skriver på inför BB... lär ju vara en bok med papper där man tillåter vissa saker och accepterar för att få vara med.

mangemani
2014-10-02, 20:16
matflippet ja..blev liksom lite, "vad hände egentligen", that escaladed fast.
de tycks ryka ihop mycket pga maten, visst, skulle väl själv lacka lite om någon gömde maten, men utöver det så tycks mat vara det stora ämnet som gör folk irriterade.

kristoffer är en skön kille han med, men han blev lite förändrar efter det att de klippte honom, blivit lite mer kaxigare på något sätt, underhållning självklart och sånt vill man se mer utav.

mangemani
2014-10-02, 20:17
men vad hände med tommy förresten?
bara för att de kopplade ihop dem med band så flippade han ut helt och drog.

R Scarpa27
2014-10-02, 20:28
men vad hände med tommy förresten?
bara för att de kopplade ihop dem med band så flippade han ut helt och drog.

mm... på riktigt tror jag han kände jag tar inte hem miljonen i slutet, och tyckte varför plåga sig under dessa veckor om jag bara högst kommer 2a... (något åt det hållet)

sen om du tänkte på det..gick han direkt till duschen, de har ju klagat på att han slarvar med hygienen. såg ut som han lackade lite och blev tillsagd.

Jazen
2014-10-02, 20:33
FAN va kul om dom skickar in Felicia igen, philles min!!!

Haha julia drar en kärleksförklaring till john o han bara tar henne på brösten, han är nog också kär.......

Pelle är fan skönast, säger väldigt lite, men då han väl agerar är det roligt

mangemani
2014-10-02, 21:40
what? ska eländet in igen?

Jazen
2014-10-03, 11:10
what? ska eländet in igen?

vet inte men vore kul o se philips reaktion =)

mangemani
2014-10-03, 12:33
aha, trodde det var något som var konstaterat:P
du hon skulle nog kunna röra upp det ena och det andra om hon kom in nu och phille skulle få det hett om öronen och hakan ned i golvet vore ju ett faktum.

R Scarpa27
2014-10-03, 19:48
Halllåååååååå huset......

:D :D :D

vad tror ni om nya deltagaren malin?...

Jazen
2014-10-03, 20:33
Halllåååååååå huset......

:D :D :D

vad tror ni om nya deltagaren malin?...

vadå har det kommit in folk? är väl inge bb idag?

R Scarpa27
2014-10-03, 20:37
vadå har det kommit in folk? är väl inge bb idag?

såg du inte gårdagens?:confused:

mangemani
2014-10-03, 21:11
känns som en evighet sedan malin kom in, det som sänds kl 21:00 är sååå efter känns det som trotts att det bara är 1 dag som skiljer liven åt typ:P.

malin verkar vara en helt vanlig person, men ändå så verkar hon lite lurig om man läser hennes press, ska bli intressant och se hur hon blir när artighets ansiktet faller av.

R Scarpa27
2014-10-03, 21:14
känns som en evighet sedan malin kom in, det som sänds kl 21:00 är sååå efter känns det som trotts att det bara är 1 dag som skiljer liven åt typ:P.

malin verkar vara en helt vanlig person, men ändå så verkar hon lite lurig om man läser hennes press, ska bli intressant och se hur hon blir när artighets ansiktet faller av.

jupp precis det jag menar... första veckan.. artig (inte sig själv) sen kommer personligheten fram mer och mer. som på de flesta.

man ser ju bara hur mkt som hänt med vissa deltagare sedan start.

phille har nog dock varit lika dan precis från start tills nu.

Jazen
2014-10-04, 08:13
asså jag såg bb 21 innan live på torsdag men missa live sändningen, vilket avsnitt har jag missat?

mangemani
2014-10-04, 09:31
tror inte du har missat något avsnitt:P
liven som visas 24/7 ligger typ lite mer än 24 timmar före det man får se kl 21:)

R Scarpa27
2014-10-04, 21:08
kikar bara in för att skrika loss lite: hallllllllllåååååååååå husssettttttttttt........!!!!!!!!

mangemani
2014-10-04, 21:43
manamana..

R Scarpa27
2014-10-05, 20:36
haha kan inte sluta skratta åt kristoffer alltså...
lite lik mig själv med matvanorna :D hehe.

hon den nya tjejen skrattar mest åt deltagarna än....
hon har ju sett programmen och nu kommit in i det själv, ganska awsum endå.

R Scarpa27
2014-10-07, 22:13
julia har kontrollbehov av köket.
kristoffer är helrolig.
pelle är det tag i.
mkt som händer i huswt.
kul :D

Jazen
2014-10-08, 18:28
fan är det för fel på julia? jävla gnäll kärring nr1 asså!

R Scarpa27
2014-10-08, 18:36
fan är det för fel på julia? jävla gnäll kärring nr1 asså!

jo... vill inte säga mer... :devil:
riktig gnällspik.

anders e kung tkr jag fortfarande, pelle e go med.
& kristoffer såklart haha.

Jazen
2014-10-08, 18:52
jo... vill inte säga mer... :devil:
riktig gnällspik.

anders e kung tkr jag fortfarande, pelle e go med.
& kristoffer såklart haha.

Anders borde vinna hela skiten! pelle kommer nog vara inne länge =)
Kristoffer är en riktig kuf, han verkar inte ha alla hästar hemma, likaså philip :D
Men underhållande.

R Scarpa27
2014-10-08, 21:10
precis och personer som julia skapar ju tvister därav underhållande det med :D behövs många olika personligheter då blir det liv...

mangemani
2014-10-08, 22:05
hmm, inte tänkt så mycket på det innan, men anna är jävligt porrig då hon visar den sidan av sig.
finns ett sex klipp på bigbrother.se där de visade lite utav det hela, men jag såg alltihop på liven och, god damn.

Duran
2014-10-09, 13:03
Anders eller Anna kommer nog vinna. Jag gillar Anna bäst; kul, säger vad hon tycker och är omtänksam. De tre som är nominerade nu är helt rätt. Julia går ju bara och bossar och surar, K-L är tråkig fast kul med hennes snyltarbråk och Torbjörn har spårat ur på senare tid. Ska bestämma allt.

Vad tyckte ni om Kristoffers bicepsträning då? :d

Hon den snälla norska brunetten med breda höfter... jag misstänkte nästan direkt att hon var knäpp och det tycker jag blir tydligare för var vecka som går. Nästan obehagligt barnslig.

R Scarpa27
2014-10-09, 21:37
Anders eller Anna kommer nog vinna. Jag gillar Anna bäst; kul, säger vad hon tycker och är omtänksam. De tre som är nominerade nu är helt rätt. Julia går ju bara och bossar och surar, K-L är tråkig fast kul med hennes snyltarbråk och Torbjörn har spårat ur på senare tid. Ska bestämma allt.

Vad tyckte ni om Kristoffers bicepsträning då? :d

Hon den snälla norska brunetten med breda höfter... jag misstänkte nästan direkt att hon var knäpp och det tycker jag blir tydligare för var vecka som går. Nästan obehagligt barnslig.

haha tycker allt kristoffer gör är awsum... Även bicepsträningen hahahahaha, så jaekla häftig och flummig kille alltså..
stackars julia har missat gemenskap pga hon står i köket 4 timmar per dag, (upp till henne ffs) hon har ju köksmani.

jo norskan du snacka om är rent ut sagt skum iaf :/

http://oi58.tinypic.com/ndubsi.jpg

Duran
2014-10-09, 21:37
Fast Christoffer får inte åka, han är rolig.

Duran
2014-10-09, 21:50
haha tycker allt kristoffer gör är awsum... Även bicepsträningen hahahahaha, så jaekla häftig och flummig kille alltså..
stackars julia har missat gemenskap pga hon står i köket 4 timmar per dag, (upp till henne ffs) hon har ju köksmani.

jo norskan du snacka om är rent ut sagt skum iaf :/

http://oi58.tinypic.com/ndubsi.jpg

I början grät hon typ varje gång nån annan fick en komplimang. "Och här har jag gått och visat benen snyft!"

mangemani
2014-10-10, 13:20
john och philip blev diskade från BB då de trakasserade caroline under nattens fest.
de måste nu lämna huset.
alltså, finns det några kvar där iöht snart? mer folk diskas och lämnar ju än nytt folk hinner att ta sig in i huset.

4623
2014-10-10, 13:20
john och philip blev diskade från BB då de trakasserade caroline under nattens fest.
de måste nu lämna huset.
alltså, finns det några kvar där iöht snart? mer folk diskas och lämnar ju än nytt folk hinner att ta sig in i huset.

Underbart!

mangemani
2014-10-10, 13:24
Underbart!

att just de fick lämna eller att BB typ gräver sin egen grav?

4623
2014-10-10, 13:26
Att de fick lämna

jflycore
2014-10-10, 13:28
Lite konstigt är det ändå att dom fick lämna.
Okej, dom uppförde sig lite som idioter.
Men Caroline verkade ju inte vara helt främmande ändå.
Det va ju inte någon våldtäkt, eller ens i närheten. Några fjortisar som gick lite för långt. Och då menar jag alla.
En bestraffning kan ju alltid utgå, men hon blev ju inte tvingad till något.
Vad jag har läst eller förstått...

mangemani
2014-10-10, 13:30
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19674644.ab

lite överdrivet egentligen.
såg alltihop under nattens fest och så här gick det till:
john hetsade på phille att vara med på skämtet, caroline var även med på det då alla 3 skrattade och verkade ha kul.
det fanns liksom inget tvång med i bilden, men big brother uppfattade tydligen det hela som att det var tvång, men satt man och kollade på det på liven så kunde vilken som helst se att det inte var något tvång och att det bara var ett skämt då alla skrattade och hade roligt samt att caroline stod där och sa åt honom att dra ned byxorna.

ARMSTARK
2014-10-10, 15:07
Se händelsen och bilda er en egen uppfattning:
http://www18.zippyshare.com/v/17184635/file.html

mangemani
2014-10-10, 16:12
synd att inte allt var med i det klippet, men det duger till att se att det inte var tvång iaf.

ARMSTARK
2014-10-10, 16:43
Han (Philip) säger tusen gånger "Jag vill inte" och "Jag är kär i Jenny" (flickvännen) och sedan blir han anklagad för sexövergrepp, bedrövligt. John beter sig som ett mongo, han ska åka ut, det är helt rätt. Men ska någon åka ut med honom är det HON.

jflycore
2014-10-10, 16:50
Han (Philip) säger tusen gånger "Jag vill inte" och "Jag är kär i Jenny" (flickvännen) och sedan blir han anklagad för sexövergrepp, bedrövligt. John beter sig som ett mongo, han ska åka ut, det är helt rätt. Men ska någon åka ut med honom är det HON.

Håller med.

mangemani
2014-10-10, 17:03
tycker krissy ska åka ut.
hon har ju örfilat mer än en gång.
men BB ser våld från tjej på kille inte som något allvarligt alls.

4623
2014-10-10, 17:26
Hur vet du att Caroline var med på det?

mangemani
2014-10-10, 17:32
Hur vet du att Caroline var med på det?

för jag såg liven, då det hände.
såg man hela händelsen så hörde man även hur det var hon som sa att han skulle dra ned byxorna och om man såg 24/7 där ingen censur förekom, så vet man.

4623
2014-10-10, 17:34
för jag såg liven, då det hände.
såg man hela händelsen så hörde man även hur det var hon som sa att han skulle dra ned byxorna och om man såg 24/7 där ingen censur förekom, så vet man.

Okej, så du vet hur hon handlar i pressade situationer?

Jazen
2014-10-10, 17:41
http://youtu.be/htJ31BoMdQM
finns på youtube.

Ser det såhär, phille gjorde faktiskt inge fel, han ville ju inte, han kysste inte ens henne. Caroline är väldigt speciell, hon agerar som ett litet barn och känner sig utanför.

John är en jävla pundare från salem, nån borde bara lyfta han o slänga han i bassängen.

wessmen
2014-10-10, 17:45
Okej, så du vet hur hon handlar i pressade situationer?

Nu har jag inte sett ett enda avsnitt, än mindre händelsen. Men:

Varför omyndighetsförklarar du kvinnan? Ber man någon dra ner byxorna så är man med på det. Lite jävla ansvar får man väl för helvete ha.

4623
2014-10-10, 17:48
Nu har jag inte sett ett enda avsnitt, än mindre händelsen. Men:

Varför omyndighetsförklarar du kvinnan? Ber man någon dra ner byxorna så är man med på det. Lite jävla ansvar får man väl för helvete ha.

Av det jag sett så verkar Caroline vara en väldigt osäker tjej. När hon blir instängd med två killar och en står och hetsar. Hur vet du att hon kan handla förnuftigt?

Jazen
2014-10-10, 17:50
Av det jag sett så verkar Caroline vara en väldigt osäker tjej. När hon blir instängd med två killar och en står och hetsar. Hur vet du att hon kan handla förnuftigt?

jadu, hon är en vuxen människa och tar egna beslut.
Men hon kanske borde ha en skylt runt halsen där det står "osäker tjej, hetsa mig inte" ....

mangemani
2014-10-10, 17:59
Okej, så du vet hur hon handlar i pressade situationer?

pressad situation eller ej, ber man någon dra ned byxorna och ger svar "det kan jag göra" på frågan "kan du inte pussa min k*k", då ÄR man med på det.
hon är ju vuxen ffs och såvitt jag fått erfara under den tiden jag sett på detta, så verkar hon inte efterbliven.

timoat
2014-10-10, 21:00
Inte för att jag följer skiten men

http://www.expressen.se/noje/det-sa-de-utkastade-i-big-brother-huset/

Intressant... Här står det inget om att hon sa något om några byxor. 100% offer alltså. In any case, snyggt gjort av grabbarna, nu är de pariah för den lilla tiden de skulle kunnat stått i rampljuset.

FoxCharlie
2014-10-10, 22:52
Jag är glad att de två fånen är ute. Båda två är fan hemska människor.
Jag förstår vad ni menar med att inget hände. Men de höjde rösterna och John sa att han inte släpper ut dem innan de gjort det. Hon ville nog bara bli av med det och få gå ut därifrån. En så "svag" människa som hon verkar vara hör inte hemma i huset. Men nu är hon där och det är inte ok att hålla på så.
Jag har stört mig på att Fille har hållit fast Jenny och tvingat till sig kel och pussar när hon inte velat tidigare.

Tror det blir bättre stämning i huset nu. John tillförde ändå inte något.
Sure, Fille var rolig ibland. Men mest störig och betedde sig som en 15-åring.

mangemani
2014-10-10, 23:05
Inte för att jag följer skiten men

http://www.expressen.se/noje/det-sa-de-utkastade-i-big-brother-huset/

Intressant... Här står det inget om att hon sa något om några byxor. 100% offer alltså. In any case, snyggt gjort av grabbarna, nu är de pariah för den lilla tiden de skulle kunnat stått i rampljuset.

fast det där stämmer bara delvis(expressen och aftonbladet är kända för att få saker och ting att låta värre än vad det egentligen är/var).
de får det till att låta som att det var tvång, men alla, inklusive mig själv, som såg det med egna ögon samt hörde allt som sades(ingen censur), VET att det inte var så som de vill få det att låta som.
hon sa att han skulle dra ned byxorna och svarade "ja det kan jag göra" då han sa att hon skulle pussa på hans kön och man såg klart och tydligt att det bara var ett skämt.
visst, svinigt och rått skämt, men det var bara ett skämt och alla 3 var med på det.

timoat
2014-10-10, 23:19
fast det där stämmer bara delvis(expressen och aftonbladet är kända för att få saker och ting att låta värre än vad det egentligen är/var).
de får det till att låta som att det var tvång, men alla, inklusive mig själv, som såg det med egna ögon samt hörde allt som sades(ingen censur), VET att det inte var så som de vill få det att låta som.
hon sa att han skulle dra ned byxorna och svarade "ja det kan jag göra" då han sa att hon skulle pussa på hans kön och man såg klart och tydligt att det bara var ett skämt.
visst, svinigt och rått skämt, men det var bara ett skämt och alla 3 var med på det.

Ja alltså, det var det jag menade, kanske inte framgick så tydligt, media utmålar henne som 100% offer, finns ju inte en CHANS att en tjej skulle kunna agera på det sättet och uppmuntra idioter, speciellt inte i det feministträsket vi har idag i media. Dom snubbarna är kokta (det ger jag två genuina tummar upp för, de är svin), och hon kommer bli offer och sen hyllas i pressen. Sen glömmas bort när nästa runda kommer.

ducedo
2014-10-10, 23:43
Ser varken Big Brother eller har följt situationen särskilt noga men jag finner det anmärkningsvärt att två personer som ser samma video utifrån det kan tolka det antingen som ett misslyckat skämt eller försök till våldtäkt (Helene Gestrin (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19674644.ab)) med flera års fängelse i straffskalan (Lawline (http://lawline.se/answers/12774)).

Jazen
2014-10-11, 16:53
kommer bli intressant o se det idag =)

Jazen
2014-10-11, 20:20
asså caroline.... skicka hem barnet!!!! jävla mickey mouse club asså

R Scarpa27
2014-10-11, 20:36
ja dom väljer ju inte personer till bb utan anledningar =).

att hitta personen med så olika intressen och personligheter som möjligt skapar ju tvister :)
hmm jo phille kan prata för grovt..phille med sitt snack om sin pille.
john gick ju för hårt in i situationen, triggade och skrek...

dock borde de blivit något straff och inteutkörning...

känner fortfarande på mig att felicia kommer tillbaka... fel eller rätt vettefan men tror och hoppas.

hade ju dock varit kul om phille hade varit kvar i huset om felicia kom tillbaka :D

Jazen
2014-10-11, 20:42
när man inte vill vara kvar i huset för att ens "käraste" har lämnat visar på svaga individer!
Förstår inte hur folk tänker, dom är där för att vinna 1miljon!

R Scarpa27
2014-10-11, 20:52
när man inte vill vara kvar i huset för att ens "käraste" har lämnat visar på svaga individer!
Förstår inte hur folk tänker, dom är där för att vinna 1miljon!

precis... det är ingen fritidsgård, kärleksdejt eller gruppspel...

det här är maverickstyle ala gameplay...

Duran
2014-10-11, 21:25
Se händelsen och bilda er en egen uppfattning:
http://www18.zippyshare.com/v/17184635/file.html

Jag tycker att det syns klart och tydligt att varken Phille eller Caroline vill. John håller de två mest osäkra personerna i huset i princip fångna i rummet och upprepar om och om igen att de inte kommer ut därifrån förrän de gör vad han vill. De känner sig tvungna även om de inte blir fysiskt tvingade.

mangemani
2014-10-11, 23:04
"synd att jag inte hade ett baseballträ, för då hade du haft det i huvudet, fattar du"
någon som kommer ihåg:D
ObT86nzYhOU
nått liknande skulle iaf jag vilja se igen
synd att inte hela bråket var med

FoxCharlie
2014-10-12, 00:30
Notera kamerastorleken på gården. Haha. Fan vad utvecklingen går snabbt! :laugh:

mangemani
2014-10-12, 00:40
tyckte de bestarna var fräna, man riktig känner hur förföljd man är när de sätter igång att vrida på sig i takt med ens gång:D

Duran
2014-10-12, 01:44
Kanske lite off topic men jag drömde precis en av världshistoriens värsta mardrömmar där jag var i Big Brother-huset och John samt en bunt andra började attackera resten av oss med kniv. Jag fick tag i vassa föremål och John bara garvade när jag skar honom, hetsade mig till att fortsätta klippa av hans tumme. Typ hälften av deltagarna var förvandlade till monster men man visste inte vilka.

När polisen kom efter aslång tid så var det hur mycket blod och vassa föremål som helst men polisen kom inte in utan sonderade terrängen utanför. Till slut lyckades jag ta mig ut men märkte att psychona hade klätt ut sig till poliser, reportrar och ambulanspersonal och spritt ut sig bland de riktiga. Jag visste inte vilka som var verklig räddningspersonal och de visste inte vilka av oss som var offer eller psychon eftersom vi alla var lika blodiga och beväpnade. Så jag fick bara försöka gömma mig bland folk på gatan men fortfarande blev jag jagad. Har fortfarande hjärtklappning.

BigBoy
2014-10-12, 07:43
Kanske lite off topic men jag drömde precis en av världshistoriens värsta mardrömmar där jag var i Big Brother-huset och John samt en bunt andra började attackera resten av oss med kniv. Jag fick tag i vassa föremål och John bara garvade när jag skar honom, hetsade mig till att fortsätta klippa av hans tumme. Typ hälften av deltagarna var förvandlade till monster men man visste inte vilka.

När polisen kom efter aslång tid så var det hur mycket blod och vassa föremål som helst men polisen kom inte in utan sonderade terrängen utanför. Till slut lyckades jag ta mig ut men märkte att psychona hade klätt ut sig till poliser, reportrar och ambulanspersonal och spritt ut sig bland de riktiga. Jag visste inte vilka som var verklig räddningspersonal och de visste inte vilka av oss som var offer eller psychon eftersom vi alla var lika blodiga och beväpnade. Så jag fick bara försöka gömma mig bland folk på gatan men fortfarande blev jag jagad. Har fortfarande hjärtklappning.
Ok....

R Scarpa27
2014-10-12, 18:26
"synd att jag inte hade ett baseballträ, för då hade du haft det i huvudet, fattar du"
någon som kommer ihåg:D
ObT86nzYhOU
nått liknande skulle iaf jag vilja se igen
synd att inte hela bråket var med

hahaha...

R Scarpa27
2014-10-12, 18:27
Hallå tråden!
f.ö usch vad jag inte klarar av krisse ly och carolines dialekt och språk är det ens norska? pratar ju som hon har käften full med grus hehe.

Det Pelle säger att han är en nivå högre smartare än alla kan jag inte mer än att hålla med om stämmer ju till 100%,

DammA
2014-10-13, 13:44
watch?v=4KiBlAJ6kK8

Duran
2014-10-13, 20:29
Otäckt experiment precis som i Filmjölks tråd, hoppas det inte spårar ur!

kaer
2014-10-14, 09:03
Vad står på inne i huset?
http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/polis-utreder-misstankt-overgrepp-i-big-brother/
Jag följer inte programmet annat än via rubriker, någon som såg eländet?

Fonziie
2014-10-14, 14:57
Hahaha alltså vad är grejen med christoffer?

Spelar han bara eller?.. Sjukt rolig att kolla på iaf, jävligt skum snubbe. :D

Jazen
2014-10-15, 18:54
Christoffer måste va skadad på något vis =)

R Scarpa27
2014-10-15, 20:03
Notera kamerastorleken på gården. Haha. Fan vad utvecklingen går snabbt! :laugh:

haha alla kameror generellt hahaha... damn it, just videofilmskameror är ju något som utvecklats jävligt bra och i snabb fart från 2000talets början.

R Scarpa27
2014-10-15, 20:05
Hahaha alltså vad är grejen med christoffer?

Spelar han bara eller?.. Sjukt rolig att kolla på iaf, jävligt skum snubbe. :D

hmm jaah kul på sitt sätt och utan honom lär programet dö just nu...
tror han spelar lite också... faktist :P...

Duran
2014-10-16, 17:20
Jag har ändrat mig, Kristoffer kan nog vinna. Men nåt knas är det. Jag gissar att Anna vinner, Kristoffer kommer tvåa och Anders trea. Vad tror ni?

R Scarpa27
2014-10-16, 18:41
Jag har ändrat mig, Kristoffer kan nog vinna. Men nåt knas är det. Jag gissar att Anna vinner, Kristoffer kommer tvåa och Anders trea. Vad tror ni?

Hallå Tråden!!!

väldigt svårt allt utvecklas och personligheterna ändras ju också...
till och med caroline har ju blivit mkt bättre..

snacka om att personligheterna ändras när de leker vakt och tjuv...
helt sick... haha kristoffer den bangern, maten dög inte och han sket i det bara för att äta gott. haha.

Duran
2014-10-16, 18:59
Hallå Tråden!!!

väldigt svårt allt utvecklas och personligheterna ändras ju också...
till och med caroline har ju blivit mkt bättre..

snacka om att personligheterna ändras när de leker vakt och tjuv...
helt sick... haha kristoffer den bangern, maten dög inte och han sket i det bara för att äta gott. haha.

Du kan gissa?

Jag tycker att Caroline är ännu mer irriterande nu. Till och med som vakt ropar hon på Anders när nåt går snett och ber fångarna om kritik.

Den andra kvinnliga vakten tycker jag är elak. Bra att hon blev vakt så man fick se hur bossig och sadistisk hon vill vara om andra inte säger emot. Innan gillade jag henne. Och Krissy-Li, gör hon nåt annat än gnäller?

R Scarpa27
2014-10-16, 20:06
hmm gissa.. fan börjar bli svårt mycket handlar ju om deras uppgifter de får från BB också...
nu får vi se vem som hamnar i drömboxen... deltagarna tror ju att det handlar om utröstning men handlar ju om röstning av 2 personer till drömbboxen ikv.

R Scarpa27
2014-10-23, 18:28
hallå tråden!

snacka om att Anna blev hetare med glasögon... damn hon borde alltid ha det... blev ju grymmt läcker i glasögon.
ikväll flyger någon ut....undrar vem det blir :)

ganska kul när de trodde zlatan skulle på besök så kom en pappersfigur :D

mangemani
2014-10-23, 19:03
vad är på väg att hända därinne egentligen?
folk man inte trodde skulle bli ihop blir nu ihop, caroline håller på med 2 st och verkar allmänt sur efter anders senaste statement om att de bara hånglade och inte vill sända ut fel signaler, tor-björn är "hat" objektet inne i bikten och det är en allmänt tissel och tassel atmosfär i huset.
visst, det är ju rätt så vanligt detta i huset, men swoosh, från att vara frid och fröjd till detta på nolltid.
ska bli spännande.

R Scarpa27
2014-10-23, 19:36
vad är på väg att hända därinne egentligen?
folk man inte trodde skulle bli ihop blir nu ihop, caroline håller på med 2 st och verkar allmänt sur efter anders senaste statement om att de bara hånglade och inte vill sända ut fel signaler, tor-björn är "hat" objektet inne i bikten och det är en allmänt tissel och tassel atmosfär i huset.
visst, det är ju rätt så vanligt detta i huset, men swoosh, från att vara frid och fröjd till detta på nolltid.
ska bli spännande.

ja jaeklar kul att det börjar hända lite :)
haha anders bryr ju sig inte om carro endå. :D

varför är carros norska så grötig att man inte hör vad hon säger???
medans de andras Norska hör och förstår man?

e de en annan dialekt? precis som vi har norrländska, skånska, 08a, småländska m.m???

eller pratar hon väldigt grötigt som person tros?

haha anders med spraytanen i veckan var ju fin. :naughty:

R Scarpa27
2014-10-24, 19:49
så åkte ju carro ut iaf.
kanske lika bra det, hörde ju inte vad hon sa endå =)...

mini
2014-10-24, 21:12
Varför gillar de inte Torbjörn? Kollar ibland och tycker han verkar rätt skön.

mangemani
2014-10-24, 21:31
de tycker han har en "jag vet allt och ska ha rätt om allt" attityd och det uppskattas inte tydligen.

Duran
2014-10-28, 21:17
Hur länge stod de i plankan (eller stående hund för vissa) egentligen ni som har live? Jenny såg ut att va den enda som tränat under sin tid i huset.

R Scarpa27
2014-10-28, 21:18
http://oi57.tinypic.com/2a822b4.jpg

Duran
2014-10-28, 21:27
:laugh: :eating:*screwy*

R Scarpa27
2014-10-28, 21:29
haha han är ju bara bäst och framförallt rolig. lemon curd.......

Duran
2014-10-28, 21:45
haha han är ju bara bäst och framförallt rolig. lemon curd.......

Lemon curd är skitgott, funderar på att köpa tack vare honom! Och så måste jag prova att ha Ballerinakakor i nån köttgryta, undrar hur många tittare som provat det. Men jag blev lite förvånad över att han gjorde guidade meditationer, var verkligen ett helt annat lager av honom.

R Scarpa27
2014-10-28, 21:47
Lemon curd är skitgott, funderar på att köpa tack vare honom! Och så måste jag prova att ha Ballerinakakor i nån köttgryta, undrar hur många tittare som provat det. Men jag blev lite förvånad över att han gjorde guidade meditationer, var verkligen ett helt annat lager av honom.

mm.. som jag brukar säga går inte en junkbawl att misslyckas med. =)
tur att han och anders är kvar iaf så det händer lite.

Duran
2014-10-28, 22:02
Pelles ångest är asrolig, skönt med nån mer som får ångest väldigt lätt. Jag föreställer mig att Diomedea Exulans eller vad han heter är lite som han.

R Scarpa27
2014-10-28, 22:15
Pelles ångest är asrolig, skönt med nån mer som får ångest väldigt lätt. Jag föreställer mig att Diomedea Exulans eller vad han heter är lite som han.

haha varför hahaha nyfiken på ditt tänkande här :D

Duran
2014-10-28, 22:29
haha varför hahaha nyfiken på ditt tänkande här :D

Båda har samma frisyr, är smarta och väldigt självmedvetna. Eventuellt lite självgoda också, som vi intelligenta ofta är. :d

mangemani
2014-10-28, 22:41
är det någonting som big brother är bra på så är det att lura folk.
tex, när ett avsnitt börjar, "ikväll/efter pausen: och så visar de ett klipp där någon står och svär som bara den och verkar arg" och man tänker då "woa, nu är det något bråk på gång" men så visar det sig att personen bara har slagit tån i nått och svär pga det typ.
besvikelse

R Scarpa27
2014-11-10, 21:39
vad säger ni huset.......
malin flög ju ut förra veckan.

hmm gillar fortfarande cristoffer med hans galna ryck han får ibland =)

anders ¨är ju också favorit, hmm pelle med, dock har hans personlighet blivit lite lustig???

haha erland behöver jag säga mer? :D

mangemani
2014-11-11, 00:01
helt fel person åkte ut.
malin var ju kul, kunde säga det hon tycker(me like) och(enligt mig) jävligt snygg att titta på.
thor-björn är ju bara en surpuppa. hans svartsjuka och misstänksamhet ger en grå stämning i huset, visst, det blir ju lite tjafs och så pga det och är ju roligt att titta på, men nä, han borde ha åkt, ingen i huset(tom anna tydligen som ville rösta på honom) tycker om honom.

pelle och andreas, vilket par, älskar att se på de, tycker de är stört sköna:)

jenny verkar helt ha försvunnit, helt i skymundan, ser hon skratta och säga någon mening, men mer än så är det inte, hon hade sina glans dagar när phille var i huset.
synd, för hon verkar vara en go tjej.

erland ja, när han skrattar:D

R Scarpa27
2014-11-11, 22:48
helt fel person åkte ut.
malin var ju kul, kunde säga det hon tycker(me like) och(enligt mig) jävligt snygg att titta på.
thor-björn är ju bara en surpuppa. hans svartsjuka och misstänksamhet ger en grå stämning i huset, visst, det blir ju lite tjafs och så pga det och är ju roligt att titta på, men nä, han borde ha åkt, ingen i huset(tom anna tydligen som ville rösta på honom) tycker om honom.

pelle och andreas, vilket par, älskar att se på de, tycker de är stört sköna:)

jenny verkar helt ha försvunnit, helt i skymundan, ser hon skratta och säga någon mening, men mer än så är det inte, hon hade sina glans dagar när phille var i huset.
synd, för hon verkar vara en go tjej.

erland ja, när han skrattar:D

haha precis...
jo erlands skratt kommer ju i dampanfall, och han är en riktig liten spejare och tjuvlyssnare...

mm jenny är som luften i husen, kan dock vara jaevligt smart taktiskt sett.

jag håller mestadels på någon av mina 3 favos ännu iaf.
cristoffer, anders & pelle.

Duran
2014-11-13, 21:47
Garvade ihjäl mig åt Thorbjörn-imitationen! "Really Anna? Really?" Och som han såg ut! Vilket miffo! :laugh::laugh::laugh:

R Scarpa27
2014-11-13, 22:31
haha... denna veckan varit riktigt bra ! stenkul med freeze & release leken...

mycket djävulskap av clownerna och kocken m.m
ganska kul när de mixade hela christofers hamburgermål :D

mangemani
2014-11-13, 22:49
skulle bli fruktansvärt förvånad om thor-björn inte åker ut ikväll

mangemani
2014-11-13, 22:52
jepp, som jag trodde:)

Duran
2014-11-14, 23:40
jepp, som jag trodde:)

Äntligen. Ska bli intressant att se hur Anna blir nu när hon är ensam i huset, hennes känsloliv verkar ganska rörligt så vem vet om hon får upp ögonen för någon ny på fyllan. Hon verkar ha varit rätt less på Thorbjörn och kanske kommer hon bli ännu mer trött på honom efter etttag när hon fått distans och märkt hur skönt det är att inte ha nån som hänger efter och kräver ensam uppmärksamhet hela tiden.

mangemani
2014-11-20, 23:19
wtf, coffe åkte ur, nu blev man ju nästan lite upprörd, trodde han var en utav de som skulle sitta i finalen typ.
han har väl inte misskött sig, han sprider ju energi i huset och hittar på hyss med glimten i ögat.
trodde stenhårt på att joanna skulle åka.

Duran
2014-11-21, 00:15
Jag blev också förvånad, tyckte att han var säsongens stjärna, roligast av alla att kolla på. Jag trodde också att Johanna skulle åka. Folk brukar väl rösta på de som är roliga ända tills finalen och när det väl gäller vill de att nån som har varit snäll ska få pengarna. Därför trodde jag att Christoffer skulle komma på andra plats. Måste va norskarna som röstar fel. *gah!* Och varför är Krissy kvar? ? Jag TÅL inte henne! !

R Scarpa27
2014-11-21, 07:53
det är en tävling och folk röstar taktist nu...
så tråkigt...

hade krissy, varit nominerad hade hon rykt, dock kommer flera av de minst gillade finnas kvar in i slutet.

men i finalen ryker de i vilket fall.
jag har sagt att Anders ska vinna sedan start och tror fortfarande och hoppas på detta.

Han är fan en riktig vinnare, och Christoffer hatar med att han åkte ut han var ju en av mina favoriter...

Han latjade och tog verkligen BB som ett spel och inte en fritidsgård.

orättvist men men i slutet vinner Anders endå så alla andra flyger ut :D hehe.


Sen är det helt felt att man kan lägga hur många röster man vill....
1 person kan ju bidra med 2000 röster om den vill och har pengar... Borde vara max 1 röst ffs, oändliga röster ger fel resultat till 100%

ARMSTARK
2014-11-21, 08:45
I BB har det alltid varit så att de som rör om i grytan eller är extra roliga åker ut och kvar blir de som ligger på soffan och har dötstråkiga diskussioner. Det är fan roligare att sitta och kolla när sekundvisaren tickar fram på klockan. :(

4623
2014-11-21, 08:49
Sen är det helt felt att man kan lägga hur många röster man vill....
1 person kan ju bidra med 2000 röster om den vill och har pengar... Borde vara max 1 röst ffs, oändliga röster ger fel resultat till 100%

Va? Kan vara det dummaste jag hört.

R Scarpa27
2014-11-21, 21:25
Va? Kan vara det dummaste jag hört.

tyvär sant...

så tex någon som hatar någon i BB kan skicka 100 00 000000 sms och avgöra allt... i ren princip kan 1 person avgöra allt........
helt sinnessjukt orättvist!!!

och blir ju inte folkets röster överhuvudtaget... snarare den som vill plöja mest pengar och har råd röster...

4623
2014-11-22, 02:56
tyvär sant...

så tex någon som hatar någon i BB kan skicka 100 00 000000 sms och avgöra allt... i ren princip kan 1 person avgöra allt........
helt sinnessjukt orättvist!!!

och blir ju inte folkets röster överhuvudtaget... snarare den som vill plöja mest pengar och har råd röster...

Du tror att den primära anledningen till att de sänder Big Brother är för att underhålla dig?

Duran
2014-11-23, 01:43
Ikväll tyckte till och med jag synd om Krissy, Anders var ju skittaskig när hon ville berätta hur mycket han betydde för henne och han räknade upp att alla utom hon och en till var viktiga för honom.Han är lite väl hjärtlös.

Duran
2014-11-25, 01:46
Vad fan hade se för sentimentalt breakdown idag då? Krissy och Pelle, gråtknullade de sen eller? Det är inget fel med djupa fyllesnack, jag ägnar mig ofta åt sånt, men inga nyktra ögon ska se på, det är bara fel. De enda som ska närvara vid såna tillfällen är de som är fulla och sentimentala, jag tyckte det var jobbigt att bevittna.

R Scarpa27
2014-11-26, 20:32
Du tror att den primära anledningen till att de sänder Big Brother är för att underhålla dig?

oh nej att man kan rösta oändligt med röster är ju för att de ska tjäna pengar... kapitalister... :D haha...

förr var ju melodifestivalen likadan, men blev ju ågt helvete fel då folk kunde rösta oändligt och helt knasiga låtar kom vidare osv...

har man bara tid, telefon och pengar kan man säkerligen avgöra vem som ska vinna....

skulle vilja se statistiken på big brothers sms röstningar... och säkerligen kommer flera tusen röster från 1 nummer...

tänk dig själv om du är med, och har en rik polare som kan plöja flera tusen i veckan för att hålla dig kvar till final...

nya regler till nästa bb hoppas jag verkligen.

R Scarpa27
2014-12-05, 21:35
nästa vecka! finalvecka! igår åkte jenny ut.. och 1 till ska ut... sen är det 4 st i final...

vem vinner :D?

om jag ska rangordna idagsläget och chansa poäng/mest röster... top 3...

1a blir anders
2a blir anna
3a blir pelle

R Scarpa27
2014-12-08, 21:42
finalvecka... :D

mangemani
2014-12-09, 22:31
omg, man verkligen såg hur thor-björn suktade efter ett visst svar, som han aldrig fick, på frågan "ångrar du något i huset" som han ställde till anna:D, han hade nog hoppats på förlåtelse och att hon ångrar närheten med anders.
och man såg hur mycket han inte gillade anders då varken thor-björn eller anders hade ögonkontakt med varandra:D
http://www.bigbrother.se/videos/den-sista-domen/

mangemani
2014-12-11, 21:07
blir fan spännande detta, erland tror jag inte har någon chans att vinna, men pelle, anders och anna, alla är för mig 3 lika starka deltagare, kanske snäppet minus på anna, men pelle och anders, det blir svårt.

känns inte som finalen, tycker hela säsongen har gått fruktansvärt fort, känns som att det skulle ha varit i mitten utav säsongen typ.

R Scarpa27
2014-12-11, 21:34
blir fan spännande detta, erland tror jag inte har någon chans att vinna, men pelle, anders och anna, alla är för mig 3 lika starka deltagare, kanske snäppet minus på anna, men pelle och anders, det blir svårt.

känns inte som finalen, tycker hela säsongen har gått fruktansvärt fort, känns som att det skulle ha varit i mitten utav säsongen typ.

ja ohja jag tror dock anders har några % starkare och vinner...

haha mm thorbjörns svartsjuksblickar är inte att leka med...
och han är ju överdrivet svartsjuk med, blicken och minen han hade när Anders steg in var svartsjuk och avundsjuk så de smällde om det.

mangemani
2014-12-11, 22:16
har inte sett hela finalen men började kika nu.
ser inte till pelle, pls säg att han bara sitter på toa eller nått och att han inte har åkt och att erland vann över honom:(?

mangemani
2014-12-11, 22:54
yes, anders:)

Duran
2014-12-11, 23:08
Anders eller Anna kommer nog vinna.

Jag har koll på sånt här.:cool:

R Scarpa27
2014-12-11, 23:08
told ya.

f.ö ganska kul att läsa igenom denna tråden från första sidan och fram hit. :D

Frantic
2014-12-11, 23:37
Ha. Jag känner ju faktiskt Anders. Kul för honom.

R Scarpa27
2014-12-11, 23:41
Ha. Jag känner ju faktiskt Anders. Kul för honom.

u do 4 real? nice...
några bilder på han? privata? :D eller hur väl känner honom?

mangemani
2014-12-12, 00:21
anders är skrämmande lik min brorsa till sättet.
samma gångstil, samma självsäkerhet, samma humor, samma smittande skratt, samma sätt att tala.
blev tvungen att visa brorsan ett klipp utav BB och han tyckte inte han kände igen sig alls, men hans fru sa "det är ju du på pricken":D
skön kille och han förtjänade vinsten:)

jflycore
2014-12-12, 07:44
Helt rätt som vann.
Riktigt ödmjuk och genuin människa, som fick mig att skratta som ingen annan.
Hoppas han gör något vettigt av cashen, som det faktiskt verkade som.
Anna va sjukt skön, men enligt mig för ung/naiv.