handdator

Visa fullständig version : Vad finns i Eskilstuna som jag kan måla?


timoat
2014-08-31, 19:24
Ska träffa en kund där imorgon, och kommer spendera hela dagen där. Finns det några vackra gamla byggnader eller stadsdelar jag bör besöka? Kanske nåt fint med anknytning till vatten?

Tips mottages!

caro
2014-08-31, 19:28
Faktoriholmen.
Klosters kyrka precis bredvid vatten.
Köpmangatan (gamla hus) också vid vatten.

timoat
2014-08-31, 19:41
Woot, svinbra! Tack så mycket caro!

R Scarpa27
2014-08-31, 19:55
timoat vad målar du? jag vill fan med sköta mig själv och dra omkring och måla.... måla kan jag riktigt bra förövrigt , målat en del tavlor, teckningar osv på fritiden.
är det konstnär du är? går det att överleva på det? tell me...

timoat
2014-08-31, 20:46
timoat vad målar du? jag vill fan med sköta mig själv och dra omkring och måla.... måla kan jag riktigt bra förövrigt , målat en del tavlor, teckningar osv på fritiden.
är det konstnär du är? går det att överleva på det? tell me...

Jo, jag jobbar som målare, det fungerar bra, har levt på det i 4-5 år nu. Men det är precis som vilket företag som helst, man måste satsa på det för att få nurr på det! Och sen kommer det ebb och flod när det gäller stålar, men man kämpar vidare! Du kan kika på min hemsida, link i siggen!

tossefar
2014-08-31, 21:13
Fina verk timoat! Tyvärr fick jag inte sidan att fungera i chrome :(

Har du möjligtvis målat något i Vejbystrand?

timoat
2014-08-31, 21:17
Fina verk timoat! Tyvärr fick jag inte sidan att fungera i chrome :(

Har du möjligtvis målat något i Vejbystrand?

Tackar! Fick du inte den att fungera, vad skumt... Vad gick fel, det fungerar bra för mig i Chrome och firefox. Kanske måste fixa nåt!

Jag har ett par från Vejbystrand ja, jäklig fint där, målade nu i somras, men inget jag lagt upp, och de är nere i skåne hos föräldrarna!

Red Apple
2014-08-31, 21:57
Jag har inga problem med att se sidan i Chrome!
Vad tar du för ett verk på typ 20x50cm? På ett ungefär då.