handdator

Visa fullständig version : Kosthjälp


olleww
2014-08-30, 23:37
Har nu tänkt att ta tag i deffen, jag behöver nu tips på ett kostschema på billig och snabblagad mat då jag varken har tiden eller ekonomin för nå finare måltider.

Jag väger just nu 67.25 och är cirka 177cm lång. Tränar styrketräning cirka 5 gånger i veckan.
Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde hjälpa till med ett kostschema då jag har dålig koll inom detta.

Karl97
2014-08-31, 00:36
Deffa när du ligger på 67k kg? kan inte se mycket ut med den längden. vad för ålder är du i?

Men visst lite kost. någon form av pasta passar alltid, men kanske inte det optimala till deffen. grönsaker som broccoli eller blomkål är aldrig fel ;) och sen något med protein. nöt eller kyckling.

olleww
2014-08-31, 00:56
Deffa när du ligger på 67k kg? kan inte se mycket ut med den längden. vad för ålder är du i?

Men visst lite kost. någon form av pasta passar alltid, men kanske inte det optimala till deffen. grönsaker som broccoli eller blomkål är aldrig fel ;) och sen något med protein. nöt eller kyckling.

Har tyvärr lite för mycket underhudsfett som måste bort för att jag ska se ut som jag vill. Är 17 år.

Shqypnia
2014-08-31, 09:30
Underhudsfett eller inte, nej nej nej! Diet är inte aktuell för dig. Kör hårt på gymmet i ett år och lär dig tekniken samt öka i vikt, både på gymmet men också kroppsvikt. Kom sedan tillbaka så diskuterar vi diet.

Xead
2014-08-31, 12:30
Smalfet? Gör som tidigare nämnts... lägg dig på balans och träna hårt. Det finns troligen "ingenting" att deffa fram i vilket fall som helst, du kommer bara se tanig ut.

olleww
2014-08-31, 21:41
Smalfet? Gör som tidigare nämnts... lägg dig på balans och träna hårt. Det finns troligen "ingenting" att deffa fram i vilket fall som helst, du kommer bara se tanig ut.

Är absolut inte smalfet, är normal byggd muskelmässigt dock lite för mycket fett för att få fram alla konturer jag vill åt. Har redan gått ner cirka 15 kilo och på samma gång ökat i styrka men nu har de tyvärr tagit stopp i att tappa fettet jag ökar dock hela tiden i styrka.