handdator

Visa fullständig version : Vad brukar ni ha för konstiga fantasier i vardagen?


Diomedea exulans
2014-08-30, 12:58
När jag sitter vid ett bord så brukar jag fundera över följande: Om alla på det här bordet teleporterades till en öde ö, vilka skulle slutligen ha sex med varandra? Det behöver förresten inte vara när jag sitter vid ett bord; just nu åker jag tåg, och jag har redan klurat över vilka som kommer få ihop det med vilka (kan avslöja att jag ligger rätt bra till; det sitter en skitsnygg tjej på andra sätet, och förutom mig så är den enda mannen här en gammal gubbe).

En annan sak är att varje gång jag ser en ny tomt så brukar jag fundera över hur och var man bäst skulle anlägga en hönsgård med hönshus på tomten, och hur många höns och av vilken ras och tupp/höne-konstellation som skulle bo där (en gammal skada efter att ha varit hönsintresserad i många år).

Vad brukar ni fundera över?

Alexton
2014-08-30, 13:05
Brukar variera efter dagsform vilka fantasier jag har.
Senast när jag var och handlade så vek jag origami i huvudet, skit svårt och jag var tvungen att börja om flera gånger pga att fantasin fuskade med vinklar.

Tycker din bordsfantasi låter intressant.. extra touch lär det väl vara när ni sitter grabbgänget och någon frågar vad du tänker på :D

Lepras
2014-08-30, 13:07
vem ja ska ligga med på andra sidan,när ja åker rulltrappa...alltid för kräsen :/

mangemani
2014-08-30, 13:08
brukar få lite scrubs moment då och då

Diomedea exulans
2014-08-30, 13:09
Tycker din bordsfantasi låter intressant.. extra touch lär det väl vara när ni sitter grabbgänget och någon frågar vad du tänker på :D

En intressant touch med den fantasin är att på en öde ö så lär alla överviktiga slutligen bli normalviktiga. Så om det sitter en tjej vid bordet som är fet så måste man ta med i beräkningen att hon kanske blir supersnygg när hon är normalviktig.

Dessutom kommer alla killar få skägg. Så killar som sitter vid bordet som är snyggare än mig kommer kanske bli fulare om de får ett dåligt skägg.

Armed Dingo
2014-08-30, 13:09
Jordens undergång. Alltid. Inte som i eld och lågor utan att antalet människor på hela planeten reduceras till 100.000.

Är någon förvånad? Hahah.

Diomedea exulans
2014-08-30, 13:10
Jordens undergång. Alltid. Inte som i eld och lågor utan att antalet människor på hela planeten reduceras till 100.000.

Är någon förvånad? Hahah.

Utveckla. Vilka har överlevt? Du och de andra du ser runt omkring dig?

eternallord
2014-08-30, 13:14
Har slutat med det på äldre dar, men när jag var yngre och färdades i bil/buss genom staden så föreställde jag alltid mig en skateboardåkare som grindade och hoppade mellan hustakskanter och grejer, alá Tony Hawks Pro Skater.

Diomedea exulans
2014-08-30, 13:39
En annan grej man måste ta i beaktande om alla vid bordet hamnar på en öde ö: Vissa av personerna är i förhållanden med folk utanför bordet. Hur lång tid kommer det gå innan de är otrogna/antar att deras respektive tror att de är döda och därmed har skaffat nytt förhållande? Jag tror att när man har varit på ön i sådär fyra år, då kommer nästan garanterat ens maka/make/pojkvän/flickvän hemmavid ha skaffat en ny.

Kabuto
2014-08-30, 13:55
Jag brukar ofta tänka i lite mörka tankar. På vintern när jag går runt baksidan av en bil med dragkula tänker jag alltid hur det skulle se ut om jag halkar och slår huvudet rakt på kulan.
Om jag går i skogen tänker jag ofta på hur min hund och jag skulle reagera om en galen älg eller björn skulle komma och anfalla. Brukar ibland tänka att det kommer att bli närstrid så jag måste attackera mot ögon eller andra vitala delar på djuren.

Brimon
2014-08-30, 14:29
Intressant tråd, jag brukar döma folk jag ser. Nu när jag tänker efter så är jag en väldigt dömande person. Det är mitt tidsfördriv på tåg eller i stan. ''Han är snygg men hon är ful, vad tänker han med'' Eller ''Undra om jag skulle va tillräckligt snygg för att få ligga med henne'' 'shit vad ful hon var men vilken kropp, skulle man ligga?'' Sådana här saker kan jag verkligen tänka på. Lite elakt kanske. Ibland får jag också cp tankar om hur livet suger och då blir jag istället väldigt filosofisk. Då kan minuter gå utan att jag inser att jag faktiskt håller på med annat.

jenni
2014-08-30, 14:37
Haha, om jag talade om det skulle jag få bära tvångströja!

Rikard Jansson
2014-08-30, 14:59
Senaste är vad jag skulle göra om jag fastnade i en tids-loop ala groundhog day. Eftersom tiden ändå spolas tillbaka kan man ju göra vad som helst utan att ha någon ånger eller liknande, förutom att plåga folk då.

Captainwide
2014-08-30, 21:30
Hmm... :naughty:

Mest saker som varför bananer är bär och inte frukter, hur man förklarar en färg för en blind och ett nytt bra motsatsord till törstig. Jag är en sorglig människa. :(

PureWhey
2014-08-30, 22:32
Jag upplever buggar i Matrix ganska ofta, dessutom övertygad om att för varje beslut så bildas ett parallellt universum.
Drömmer mig bort alldeles för ofta när folk pratar också, då blir det lite allt möjligt.

filmjölk
2014-08-30, 22:58
Zombieapokalyps! Jag kan knappt gå nånstans utan att fundera på vad det kan finnas att använda som vapen på platsen som skulle kunna ta kål på zombier. En järnhandel ger min hjärna överbelastning.

en stor stark
2014-08-30, 22:59
Zombieapokalyps! Jag kan knappt gå nånstans utan att fundera på vad det kan finnas att använda som vapen på platsen som skulle kunna ta kål på zombier. En järnhandel ger min hjärna överbelastning.

Haha vad fan, jag också :D

Angel
2014-08-31, 09:24
Mycket lone ranger, var jag har vapen, vilket håll jag springer när zombies kommer osv, ev nödutgångar flyktvägar gömställen.
Kan ju kanske bli användbart nångång,kanske.

Alfers
2014-08-31, 12:46
Jag brukar fantisera om andras vardag och liv.
Jasså, fixat håret ordentligt, försöker säkert få bort uppmärksamhet från sina fula tänder. Hon köper olika hårspray varje gång för att hon tror att det finns något ännu bätte som kommer få håret ännu finare.
Om hon ändå bara hade fått tandställning i mellanstadet som alla andra. Nu får man gråta sig till sömns varje natt.
Och han, han har bara salt och peppar hemma. Kryddor, nej fy fan, det smakar bara konstigt. Vad är det för fel på kött och potatis. Han spottar varje gång han gå förbi den där rå-fisk grejen som har öppnat längre ner på gatan. Varför ktångla till det. Bekväma byxor och potatis, det är livet det.
Sånt.

Vivaldi
2014-08-31, 15:25
Alltid större djupare fantasier om min och människors existens och vilken löjligt liten påverkan och betydelse vi egentligen har, sedan dömer jag mig själv efter den omöjliga standard jag satt, och det slutar med att jag nära på självmordsbenägen konstaterar att jag nog aldrig kommer finna någon jag kan göra lycklig.

Försöker att inte tänka :/