handdator

Visa fullständig version : Jönköping Styrkeklubb


Byggare Sultan
2014-08-23, 18:23
Sultanen ska flytta till Jönköping och söker således nytt gym. Har vi några här som tränar på JSK? Vilka dagar/tider kan man lösa kort?

/Sultanen

R Scarpa27
2014-08-23, 18:35
Sultanen ska flytta till Jönköping och söker således nytt gym. Har vi några här som tränar på JSK? Vilka dagar/tider kan man lösa kort?

/Sultanen

förr var det i ren princip bara dra dit och kolla om de va något folk och lösa medlemsskap man fick även testa gratis osv.

på den tiden var 100 spänn för 1 månad...

och då var stolpen (dåvarande ordförande typ alltid där)
grymmt schysst man som alltid var öppen och schysst.
rip stolpen då =( då han har lämnat detta liv... :(

vet inte hur det fungerar idags läget många år sedan man pumpade järn där.. men kolla hemsidan vettja? annars dra dit!

Byggare Sultan
2014-08-23, 18:56
förr var det i ren princip bara dra dit och kolla om de va något folk och lösa medlemsskap man fick även testa gratis osv.

på den tiden var 100 spänn för 1 månad...

och då var stolpen (dåvarande ordförande typ alltid där)
grymmt schysst man som alltid var öppen och schysst.
rip stolpen då =( då han har lämnat detta liv... :(

vet inte hur det fungerar idags läget många år sedan man pumpade järn där.. men kolla hemsidan vettja? annars dra dit!

Kollade igenom hemsidan tidigare men hittade ingen info gällande tider för att lösa kort. Flyttar upp på tisdag så drar ner då och prövar lyckan, men tänkte om någon kunde informera mig redan nu.

/Sultanen

R Scarpa27
2014-08-23, 20:12
Kollade igenom hemsidan tidigare men hittade ingen info gällande tider för att lösa kort. Flyttar upp på tisdag så drar ner då och prövar lyckan, men tänkte om någon kunde informera mig redan nu.

/Sultanen

härligt. börja plugga eller?

Byggare Sultan
2014-08-23, 20:30
härligt. börja plugga eller?

Nä, fått jobb där :)

/Sultanen

R Scarpa27
2014-08-23, 20:33
Nä, fått jobb där :)

/Sultanen

okay på? vilken stadsdel har du hamnat i? =P

Vidar87
2014-08-23, 20:46
Jättetrevlig klubb faktiskt!
Man märker helt klart av att Stolpen inte finns där längre, men alla är väldigt trevliga och hjälpsamma.

Ska du lösa kort så är det bara att gå ditt, de har kansliet inne i gymmet, efter 1600 vardagar, vem som kan nog hjälpa dig annars så fråga efter Dejan eller Bernard.

Kontant som gäller.

Byggare Sultan
2014-08-23, 23:27
okay på? vilken stadsdel har du hamnat i? =P

Djursjukhuset. Hamnat i Österängen. Vätternutsikt från lägenheten vilket jag inte förväntade mig alls. Vad har du att säga om Österängen? :)

Jättetrevlig klubb faktiskt!
Man märker helt klart av att Stolpen inte finns där längre, men alla är väldigt trevliga och hjälpsamma.

Ska du lösa kort så är det bara att gå ditt, de har kansliet inne i gymmet, efter 1600 vardagar, vem som kan nog hjälpa dig annars så fråga efter Dejan eller Bernard.

Kontant som gäller.

Tack! Kontant som i cash money eller funkar det med kort?

Vidar87
2014-08-24, 09:40
Tack! Kontant som i cash money eller funkar det med kort?

Cash som gäller, det var ett tag sedan jag själv var där.
Men jag tror inte de skaffat kortläsare, jämna pengar är att föredra också, du måste nog lösa medlemsavgiften samtidigt också, men den är väl bara på en 100-150kr tror jag, lätt värt :)

tjabon
2014-08-24, 09:46
Djursjukhuset. Hamnat i Österängen. Vätternutsikt från lägenheten vilket jag inte förväntade mig alls. Vad har du att säga om Österängen? :)



Tack! Kontant som i cash money eller funkar det med kort?

Bra med affärer, bra kommunikationer, hyfsat nära till stan. Kan dock vara lite småbus där, så kedja fast ev. cykel och ha rejäla lås på förråd m.m.
Har du otur hamnar du i en stökig trappuppgång ... :)

Välkommen till stan förresten!

Byggare Sultan
2014-08-24, 12:35
Cash som gäller, det var ett tag sedan jag själv var där.
Men jag tror inte de skaffat kortläsare, jämna pengar är att föredra också, du måste nog lösa medlemsavgiften samtidigt också, men den är väl bara på en 100-150kr tror jag, lätt värt :)

Tack för infon. Då får jag plocka fram lite sedlar ur turbanen :)

Bra med affärer, bra kommunikationer, hyfsat nära till stan. Kan dock vara lite småbus där, så kedja fast ev. cykel och ha rejäla lås på förråd m.m.
Har du otur hamnar du i en stökig trappuppgång ... :)

Välkommen till stan förresten!

Tack för infon. Har ingen cykel men däremot bil. Bränner de bilar där som de gör i Gottsunda (Uppsala)?

Tack! Kör du på JSK så lär vi ses.

tjabon
2014-08-24, 18:00
Inga bilbränningar men hög risk för inbrott. Larma bilen ordentligt / parkera inom synhåll eller i garage om det går. Folk är trevliga, men det finns en liten klick busar på Österängen. Många studenter, så vill du partaja finns nog möjligheter.

Jag har tränat på JSK förr, men kör nu på ett mindre, privat gym.

R Scarpa27
2014-08-24, 19:44
Djursjukhuset. Hamnat i Österängen. Vätternutsikt från lägenheten vilket jag inte förväntade mig alls. Vad har du att säga om Österängen? :)



Tack! Kontant som i cash money eller funkar det med kort?

helt ok.
dock gillar jag inte något år det hållet av staden. :p

Byggare Sultan
2014-08-24, 21:43
Inga bilbränningar men hög risk för inbrott. Larma bilen ordentligt / parkera inom synhåll eller i garage om det går. Folk är trevliga, men det finns en liten klick busar på Österängen. Många studenter, så vill du partaja finns nog möjligheter.

Jag har tränat på JSK förr, men kör nu på ett mindre, privat gym.

Ok. Har spanat in ett par mindre parkeringar som ligger helt öppet. Dessutom finns det inget i bilen att sno :)
Har kommit förbi partajåldern.

Ok. Varför bytte du?

helt ok.
dock gillar jag inte något år det hållet av staden. :p

Haha. Något speciellt du ogillar?

tjabon
2014-08-24, 22:15
Ok. Har spanat in ett par mindre parkeringar som ligger helt öppet. Dessutom finns det inget i bilen att sno :)
Har kommit förbi partajåldern.

Ok. Varför bytte du?



JSK är bra och det är kul att träna där, men jag bor på landet 2 mil söder om stan och tränar i närheten på ett mindre plejs :)

Byggare Sultan
2014-08-25, 13:57
JSK är bra och det är kul att träna där, men jag bor på landet 2 mil söder om stan och tränar i närheten på ett mindre plejs :)

Då förstår jag :)

påven
2014-08-25, 15:06
Bor du på österängen så kan jag rekommendera Olympia Court i Huskvarna.
Bytte nyligen ägare och det har satsats mycket på det stället, Tror det är 5st salar med blandad utbud av kondition, crossfit, maskiner, fria vikter mm. Passa på medans dom har öppningserbjudadet för 199spänn inkl både gym och pass. kommer höjas snart

Byggare Sultan
2014-08-25, 16:37
Påven: Tack för infon! Varken intresserad av kondition, crossfit, maskiner eller pass dock. Är lyftare i grunden med en liten förkärlek till byggning. Tränat på Kalmar AK under den tiden jag bott här och lyftargym är vad jag söker. Tack ändå :)

Byggare Sultan
2014-08-26, 17:38
Håhå, 12 hyresgäster i min uppgång, alla heter mohammed ;). Visserligen inget problem då jag själv är "en mohammed", men ändå anmärkningsvärt.