handdator

Visa fullständig version : Epodrol


Edling
2014-07-31, 20:01
Hejsan. När jag var på FIBO i våras fick jag testat I Am Dedicated Nutrition's nya Pre-Workout vid namn Unstoppable. Denna produkten innehöll en ingrediens vid namn EPODROL. Vilket säljarna förespråkade vara riktigt bra och efter test samplens jag och min vän fick så kan man säga de var nog de bästa pwo:n jag testat. Lite för bra för att kanske vare ren?

Har sökt information och ämnet EPRODROL men det finns mycket tunt om det på nätet. Någon här som har hört talas och vet om det är steroidklassat?
Vissa påstår det är en hormon.

Produkt information:

http://www.dedicatednutrition.com/#product-php-id-7-v-2014

:confused:

PureWhey
2014-07-31, 20:03
The "EPODROL" is simply a mixture glucose, vitamins and herbal supplements. It does not contain EPO

Om det nu är samma sak som i din pwo...

King Grub
2014-07-31, 20:05
Det verkar vara ett påhittat namn för vanlig rosenrot. Det har inte dom påstådda effekterna. En del av dom påstådda effekterna har man inte ens undersökt.

Gober
2014-07-31, 20:12
Ganska vanligt att man hittar på något nytt spännande namn (eller använder ett annat redan känt namn från produktens ursprung) för någon råvara som redan är vanlig. Blå Lotus= Higenamine osv osv.

Edling
2014-07-31, 22:25
Det låter positivt i så fall. Ska påbörja dieten inför Lucia och Decembercupen nu efter min debut i Alströmer. Så inför dessa dieterna vill jag har en pwo och vill gärna testa antingen MHP Dark Rage eller denna Dedicated Unsupportable som båda påstår basera sin produkt på Epodrol.
Och jag vill INTE få i mig någon produkt som kan göra att jag åker dit på någon diskning osv..

Såg denna posten på BB forum.

EPODROL™: EPO Plasma Red Blood Cell Stimulator:
Glucose Polymers, Blood Building Vitamin And Mineral Complex, Aracidonic Acid, Nattokinase, Echinacea (Angustifolia, Purpurea), Portulaca Oleracea (Standardized Flavones), Glycerol Monostearate, Albumin, Cobalt (As Amino Acid Chelate), Nickel

Gober
2014-07-31, 23:21
Epo, hehe ;-)

Depzon
2014-08-01, 06:33
Två riktigt härliga PWO-namn som nämns där som jag aldrig hört förr :)

PureWhey
2014-08-01, 11:44
Haha, kör hårt Edling :)

Blood Building Vitamin And Mineral Complex
Bam!

Edling
2014-08-01, 12:39
Ammen vafan, kanske var för bra för att vara sant då :(

http://www.bodybuilding.com/fun/blood_building_enhances_performance.htm

bengdoktor
2014-08-04, 21:38
Det var en väldigt lång och skaplig krånglig text. Hoppades på en barnslig lätt slutsats, men det är alltså typ, bra men inte helt ok. Eller?

hampfuz
2014-08-04, 22:11
Ammen vafan, kanske var för bra för att vara sant då :(

http://www.bodybuilding.com/fun/blood_building_enhances_performance.htm

Det där handlar ju om EPO, alltså Erythropoietin, som är ett hormon som styr produktionen av röda blodkroppar som mycket väl kan vara förbjudet?

Epodrol, å andra sidan, verkar bara vara ett ihopkok av nonsensingredienser som man gett ett namn som ska påminna om "riktig" EPO.

Funderarn
2014-08-04, 23:53
På vilket sätt menar du att just den PWO;n var det bästa du testat? vad gjorde den så bra?