handdator

Visa fullständig version : Snart 4 veckor


Action
2004-03-24, 22:56
Börjar med magen från i morse.. Kommer fler bilder närmre helgen!!

Herkulez
2004-03-24, 22:57
fan du är sjukt grym på å dieta, försvinner ju hur jävla fort som helst på dig.....props mannen:thumbup:

Action
2004-03-24, 23:04
Jag tycker jag känner min kropp väldigt väl. Känner när det är dags att sänka kaloriintaget och när jag ska öka det lite.

Iaf har det fungerat bra senaste 2 dieterna.. Går mer på känsla nu den sista. Har också sparat alla noteringar i fettmängd etc från tidigare år så man lätt kan kontrollera hur man ligger till med föregående år! Kollar väl de siffrorna varannan vecka ungefär.

Annars är det känslan som avgör om jag behöver promenera mer eller äta mindre...

Action
2004-03-25, 07:57
Fronten tagen helt tom nu på morgonen... 2kg fett bort innan tävling.. Sen fylla på med kolisar så ska det nog se bra ut... Bara att se till nu så jag inte rasar för fort och tappar muskler!! Brukar ha en tendens att gå ner mycket i slutet. blir iaf en rejäl ätardag på lördag.. :D

Action
2004-03-25, 07:58
Fasen det är inte lätt att posera framför självutlösare..

Kanske dags att ta upp poseringsträningen också så man hittar rätt vinklar på allt!

Men jag är ändå nöjd 4 veckor före SM!!

Megatuttarna
2004-03-25, 09:18
:eek:

Som en skulptur

Action
2004-03-25, 09:44
Originally posted by Megatuttarna
:eek:

Som en skulptur

Tack tack.. om man ändå inte var så självkritisk.... :cool:

Megatuttarna
2004-03-25, 09:51
Hur länge har deffen pågått och hur mkt har du skalat av?

Action
2004-03-25, 10:08
Originally posted by Megatuttarna
Hur länge har deffen pågått och hur mkt har du skalat av?

Har dietat i snart 12 veckor... och har fått bort ca 11kg... men en del är ju givetvis vätska... enligt kaliper har jag gått från 14,7% till 6,2-7,2%. Ska ner till runt 4% med den mätmetoden!!

Mago
2004-03-25, 10:55
Ojoj!

Dina ben har blivit mycket bättre va? :)

Blir du nåt bättre på chins o dips? Hur många klarar du?
Vilket är ditt sämsta moment av alla de olika? Kan väl knappast vara när ni står på scen va? :thumbup:

Action
2004-03-25, 10:59
Originally posted by Mago
Ojoj!

Dina ben har blivit mycket bättre va? :)

Blir du nåt bättre på chins o dips? Hur många klarar du?
Vilket är ditt sämsta moment av alla de olika? Kan väl knappast vara när ni står på scen va? :thumbup:

Symmetrin var mitt bästa förra året. 1:a på kvalet och 2:a på SM. Sen kommer chinsen där jag kom 2:a på kvalet. Tyvärr skadad på SM så där gick det inte lika bra. Dips ska jag vara bra på, iaf går det ruggigt bra i år. Hoppas jag kan förvalta det till bra resultat på SM, känns iaf som det nu!

Hinderbana har varit min akilleshäl, tappade pallplats på den förra året. Därfär har jag lagt enormt mycket energi på den i år! Flås och mjölksyretåligheten är mycket bättre än tidigare. Borde ge reslutat på SM.