handdator

Visa fullständig version : Är det bara jag som...


Aliaas
2014-07-23, 12:20
En tråd där man kan ställa frågan kring saker man verkar vara relativt ensam om eller om det verkligen är så att majoriteten tycker som en själv:)

Jag kan börja: Är det bara jag som absulut inte får mindre aptit nu när det är såhär varmt? tvärtom nästan mer.

ceejay
2014-07-23, 12:28
är det bara jag som gömmer mig bakom kudden när någon är awkward i någon tv-serie?

hampfuz
2014-07-23, 12:35
är det bara jag som gömmer mig bakom kudden när någon är awkward i någon tv-serie?

Det tyckte jag var jobbigt när jag var yngre. Brukade byta kanal när någon karaktär gjorde något pinsamt.

KlopFer
2014-07-23, 12:37
är det bara jag som gömmer mig bakom kudden när någon är awkward i någon tv-serie?

Jag gjorde det igår när det var allsång på skansen. Petra marklund skulle jag iofs kunna kolla på hela dagen ifall jag satt tvn på mute.

LoveMachine
2014-07-23, 12:41
Jag gjorde det igår när det var allsång på skansen. Petra marklund skulle jag iofs kunna kolla på hela dagen ifall jag satt tvn på mute.

Det är min handledares dotter. Så henne har man träffat.

filmjölk
2014-07-23, 12:41
Är det bara jag som fått lust att dra i snabeln efter att ha sett snygga halvnakna tjejer i ett TV-Spel? Det hände mig igår när jag spelade ett spel som heter Rumble Roses XX. Ganska ångestskapande att få den impulsen av ett tv-spel, tom lite otäckt.