handdator

Visa fullständig version : Från brottning till seriös styrketräning, - en ung tjejs väg till superformen


goooas
2014-07-18, 20:01
Hej, jag är en tjej på 23år. Jag har under en stor del av mitt liv sysslat med brottning och är nu tränare för både ungdomar och yngre barn. Jag har dock kommit till insikt, jag behöver en ny utmaning. Därför har jag valt att starta med styrketräning på ett mer seriöst plan. Jag upplever mig själv som ganska stark och kan inte låta bli att bli nyfiken på hur mycket jag skulle klara av i de olika momenten.

Här kommer jag därför dela med mig av träningsprogram, resultat och andra saker som rör min träning. Jag hoppas därför att ni vill följa med på min resa, tanken är att gå från en okej form till en grym sådan. Vill ni dela med er av något? Tveka inte, all hjälp och pepp jag kan få är välkommen!

Om ni är nyfikna på hur jag sköter mig kan ni antingen följa mig här eller på min kommande blogg.

Ha det bäst // goooas

PureWhey
2014-07-18, 20:03
Lycka till :)

Ponitus
2014-07-18, 20:41
Upp med blogg! Roligare att följa från start.

..och välkommen till Sveriges bästa träningsforum! :)

goooas
2014-07-20, 16:30
Tack så mycket! Jag ser verkligen fram emot att köra igång, första passet blir imorgon.


PS. Nu kan ni minsann följa mig på min blogg! Där kommer bilder och annat roligt finnas upplagt.
Länk: http://goooas.blogg.se