handdator

Visa fullständig version : Är 24 fitness seven tillräckligt bra gym?


Duca
2014-07-15, 14:12
för att jag ska kunna må mitt mål? Det här är mitt mål och vill se ut såhär:

http://www.youtube.com/watch?v=HrlZUJH1aio

xcv
2014-07-15, 14:18
Ja lol :D

Ulvamal
2014-07-15, 14:19
Ja.

Latissimus Dorsi
2014-07-15, 14:19
Öh ja?

hahavaffan
2014-07-15, 14:21
Ja, men då måste du hålla en strikt fisk&riskkake-diet.

Kvicksilver
2014-07-15, 14:21
för att jag ska kunna må mitt mål? Det här är mitt mål och vill se ut såhär:

http://www.youtube.com/watch?v=HrlZUJH1aio

Nej tyvärr. För att få en sådan kropp måste du anlita en pt på Sats minst tre pass i veckan under fem år. :d
Förslagsvis väljer du en pt med många instagramföljare. *flex*

frogmachine
2014-07-15, 14:36
Vilket jävla klipp :D

Duca
2014-07-15, 14:44
Haha, tack grabbar. Jag ville bara vara säker. Har hört en massa saker om 24/7. ^^

Biceppojken
2014-07-15, 14:44
Jag var påväg att skriva att Fitness 24/7 inte duger till någonting. Men ja, en sån där fysik kan du nog uppnå till och med på 24/7 :P

Duca
2014-07-15, 14:45
Vilket jävla klipp :D

Hans kropp ser riktigt bra ut. Inte för stor heller. Det är mitt mål. :d

Evankhell
2014-07-15, 14:46
Mina trollsensorer pirrar..

Duca
2014-07-15, 14:46
Jag var påväg att skriva att Fitness 24/7 inte duger till någonting. Men ja, en sån där fysik kan du nog uppnå till och med på 24/7 :P

Vad bra. Jag vill inte bli för stor. Vill inte bli en bodybuilder eller så.

Ulvamal
2014-07-15, 14:47
Vad bra. Jag vill inte bli för stor. Vill inte bli en bodybuilder eller så.

Lugn. Det händer inte av misstag, jag lovar.

Petoria
2014-07-15, 14:49
Vad bra. Jag vill inte bli för stor. Vill inte bli en bodybuilder eller så.

Om det ändå var så lätt.

XXXL
2014-07-15, 14:50
Vad bra. Jag vill inte bli för stor. Vill inte bli en bodybuilder eller så.

Skicka iväg ett mail till Anna Skipper så kan hon ge dig tips om hur du får långa och slanka muskler istället för såna där bodybuilder muskler.

Duca
2014-07-15, 14:52
Grabbar, ta det lungt nu. Jag ställde bara en fråga och jag är oerfaren. :D

Fordon
2014-07-15, 15:01
Grabbar, ta det lungt nu. Jag ställde bara en fråga och jag är oerfaren. :D

http://i1.ytimg.com/vi/YnOega8UGYY/maxresdefault.jpg

bakka
2014-07-15, 15:14
har justblaze skaffat en ny identitet? haha :P

tlk
2014-07-15, 15:18
Jag var påväg att skriva att Fitness 24/7 inte duger till någonting.

Du går uppenbarligen på fel F24/7-anläggning.

cero
2014-07-15, 15:27
Alltså lol på klippet. Men är det där verkligen 10%? Hade gissat på 12-14.

Herr Oberst
2014-07-15, 15:39
http://i1.ytimg.com/vi/YnOega8UGYY/maxresdefault.jpg

Tvivlar på att TS känner till vilken film den bilden är ifrån :)
Klart han lackar ut när du stressar han sådär.. Vafan troru

vicarious
2014-07-15, 15:40
Klart han lackar ut när du stressar han sådär.. Vafan troru

Haha :laugh:

muddler
2014-07-15, 15:44
LOL Bästa tråden :d Jag kör på 24/7 och det varierar ju minst sagt från anläggning till anläggning, dock har jag tur som har både powerrack och tillräckligt med vikter så det duger!

Herr Oberst
2014-07-15, 15:48
LOL Bästa tråden :d Jag kör på 24/7 och det varierar ju minst sagt från anläggning till anläggning, dock har jag tur som har både powerrack och tillräckligt med vikter så det duger!

+1
Största problemet med 24/7 är sällan utrustningen utan folket/idioterna man har omkring sig där. Spånga, sumpan och Bergshamra är nog dom bästa 24/7 jag testat. Enda riktiga minuset är väl att man aldrig får tag på hantlar över 40kg, även om det egentligen är ganska skitsamma

Matsa
2014-07-15, 15:50
Yep, stor variation mellan anläggningar. Den jag brukar gå på i Uppsala är rätt ok. Finns power rack och sådär med vikter, ska man köra tungt kan man få gå och hämta skivor från andra stationer. Hantlar endast upp till 40kg är ett minus. Att stängerna är lite kortare och tjockare än normalt är också ett minus. Det är alltså långt ifrån optimalt men nog fan kan man bedriva vettig träning där.

Edit: Däremot är det dålig ordning, saker ligger inte på rätt plats etc.

Gober
2014-07-15, 15:56
Jag var påväg att skriva att Fitness 24/7 inte duger till någonting. Men ja, en sån där fysik kan du nog uppnå till och med på 24/7 :P

Det är enorm skillnad på anläggningar, åtminstone här i Malmö. Det finns allt från totalt värdelöst till relativt bra med "riktig" böjbur, hantlar upp till 55kg och ganska bra maskiner.

De anläggningar som är värdelösa duger dock till de som inte tränar ben, och sådana finns det gott om på 24seven :D Och som någon redan nämnt så är nog snarare medlemmarna största problemet då även de varierar från anläggning till anläggning.

Gober
2014-07-15, 15:58
Tvivlar på att TS känner till vilken film den bilden är ifrån :)
Klart han lackar ut när du stressar han sådär.. Vafan troru

Bor du i skåpet eller?

Mackie Messer
2014-07-15, 16:08
Du går uppenbarligen på fel F24/7-anläggning.

Den enda anläggningen som duger och som jag skulle betala för att träna på är den vid Willys i Katrinelund eller vad det heter. Tyvärr kryllar det av efterblivna puckstångar som tränar där, så man kan glömma att träna vid hantlarna, och scott-curl kan du glömma. Vilka andra duger? Har varit på ett 15-tal anläggningar i Sthlm, Lund, Malmö.

(Har dock sagt upp mitt medlemskap, (tack gode gud), tränade endast där pga min träningskompis som är en snål jävel (och smått efterbliven på många plan (men det är en annan historia))))

Matsa
2014-07-15, 16:38
Bor du i skåpet eller?

Vadå vill du flytta in din jävla kebab eller? :MrT:

Fordon
2014-07-15, 17:37
Tvivlar på att TS känner till vilken film den bilden är ifrån :)
Klart han lackar ut när du stressar han sådär.. Vafan troru

Alltså *gah!* jag har ju snackat om den här dealen jag har snackat om *slap*

Bailah
2014-07-15, 17:42
Tycker gymmet i lund (vid Åhléns) är riktigt bra. Inga klagomål alls faktiskt. Eller jo en bastu hade varit awesome!

Gober
2014-07-15, 19:22
Den enda anläggningen som duger och som jag skulle betala för att träna på är den vid Willys i Katrinelund eller vad det heter. Tyvärr kryllar det av efterblivna puckstångar som tränar där, så man kan glömma att träna vid hantlarna, och scott-curl kan du glömma. Vilka andra duger? Har varit på ett 15-tal anläggningar i Sthlm, Lund, Malmö.

(Har dock sagt upp mitt medlemskap, (tack gode gud), tränade endast där pga min träningskompis som är en snål jävel (och smått efterbliven på många plan (men det är en annan historia))))

Där tränar jag :d Tycker faktiskt att det är ett av de bättre gymmen även när det gäller avsaknad av idioter. Utom på lördag kväll för då kommer discomaffian :cool:

Henrik Smith kör jag också på då det är ett gammalt "källargym", dock ingen riktig bur för böj, bara böjställning.

tlk
2014-07-16, 05:42
Den enda anläggningen som duger och som jag skulle betala för att träna på är den vid Willys i Katrinelund eller vad det heter. Tyvärr kryllar det av efterblivna puckstångar som tränar där, så man kan glömma att träna vid hantlarna, och scott-curl kan du glömma. Vilka andra duger? Har varit på ett 15-tal anläggningar i Sthlm, Lund, Malmö.

(Har dock sagt upp mitt medlemskap, (tack gode gud), tränade endast där pga min träningskompis som är en snål jävel (och smått efterbliven på många plan (men det är en annan historia))))

Jag tycker, personligen, att deras HQ i Lund (vid Åhlens) är vida överlägset Katrinelund-anläggningen.

Om du har problem med att det tränar "efterblivna puckstångar" där så välj en annan tid på dygnet. Jag brukar t.ex. själv köra mina pass på morgonen innan man går och borrar folk i käften. 5-6 är det rätt folktomt. Rekommenderar varmt.

en trapbar hade varit trevligt däremot så man slapp köra marklyft med rak stång och knäböj.

Tyvärr finns det ju inte så många andra alternativ för mig som är bosatt i Malmö. Skulle vara MZ som också har hyfsade öppettider.

Mackie Messer
2014-07-16, 07:24
Jag tycker, personligen, att deras HQ i Lund (vid Åhlens) är vida överlägset Katrinelund-anläggningen.

Om du har problem med att det tränar "efterblivna puckstångar" där så välj en annan tid på dygnet. Jag brukar t.ex. själv köra mina pass på morgonen innan man går och borrar folk i käften. 5-6 är det rätt folktomt. Rekommenderar varmt.

en trapbar hade varit trevligt däremot så man slapp köra marklyft med rak stång och knäböj.

Tyvärr finns det ju inte så många andra alternativ för mig som är bosatt i Malmö. Skulle vara MZ som också har hyfsade öppettider.

Nu har jag löst det genom att avsluta mitt medlemskap och har köpt gymkort på ett annat ställe (MZ. hehe). Att träna 5-6 eller 4-5 är säkert idealiskt, men då jag prioriterar andra saker än att anpassa mig efter när de jobbiga personerna tränar så är det inte ett alternativ för mig.

Kan också tillägga att det kan bli svårt att hitta en trapbar på något annat ställe än MZ, då trapbars tenderar att saknas på de flesta gym i Sverige. Och 24Seven är kända för att köpa in en generisk uppsättning utrustning för att sedan skita fullständigt i att uppgradera den eller komplettera den över tid.

tlk
2014-07-16, 07:36
Nu har jag löst det genom att avsluta mitt medlemskap och har köpt gymkort på ett annat ställe (MZ. hehe). Att träna 5-6 eller 4-5 är säkert idealiskt, men då jag prioriterar andra saker än att anpassa mig efter när de jobbiga personerna tränar så är det inte ett alternativ för mig.

Kan också tillägga att det kan bli svårt att hitta en trapbar på något annat ställe än MZ, då trapbars tenderar att saknas på de flesta gym i Sverige. Och 24Seven är kända för att köpa in en generisk uppsättning utrustning för att sedan skita fullständigt i att uppgradera den eller komplettera den över tid.

Helt så att F24/7 satsar på billigaste skitet. De riktar sig inte precis åt folk som vill träna. Bäst är klientel som myser med maskinerna så inget slits.


Hade inte MZ legat så jävla off så hade det varit bra alternativ för min del. Och de öppnar tyvärr inte förräns 5 på morgonen. Svårt om man vill hinna med längre pass än 45-60 minutter om man inte kan börja lyfta förräns 0500 liksom. Alternativet att träna på eftermiddagen känns liksom inte särskilt trevligt.. vem orkar lyfta något efter 12 på dagen liksom :'(

4623
2014-07-16, 07:51
Tycker gymmet i lund (vid Åhléns) är riktigt bra. Inga klagomål alls faktiskt. Eller jo en bastu hade varit awesome!

Har det blivit bättre? När jag träna där för tre-fyra år sedan var det överbefolkat och en jävla massa idioter.

Bailah
2014-07-16, 08:15
Har det blivit bättre? När jag träna där för tre-fyra år sedan var det överbefolkat och en jävla massa idioter.

De har byggt om allt ja, tycker inte det finns så många "idioter" där.
Nån stackare med nipple linne på sin höjd. De flyttar sig oftast om man frågar om de snart är klara och de tränar aldrig ben så :)

tlk
2014-07-16, 08:21
Har det blivit bättre? När jag träna där för tre-fyra år sedan var det överbefolkat och en jävla massa idioter.

Aldrig varit överbefolkat de gånger jag har besökt det. Brukar vara hyfsat tomt. Precis som alla F24/7-anläggningar jag lyckas besöka.

4623
2014-07-16, 08:22
De har byggt om allt ja, tycker inte det finns så många "idioter" där.
Nån stackare med nipple linne på sin höjd. De flyttar sig oftast om man frågar om de snart är klara och de tränar aldrig ben så :)

Där ser man, mina upplevelser där har gjort att jag aldrig sätter min fot på ett liknande gym igen. De flesta kröp fram efter receptionstid.

tlk
2014-07-16, 08:27
Där ser man, mina upplevelser där har gjort att jag aldrig sätter min fot på ett liknande gym igen. De flesta kröp fram efter receptionstid.

Fördel med att vara en morgonpigg typ mao... nackdelen är att det inte finns så många alternativ för inga andra gym har vettiga öppettider på morgonen :'(

4623
2014-07-16, 08:38
Fördel med att vara en morgonpigg typ mao... nackdelen är att det inte finns så många alternativ för inga andra gym har vettiga öppettider på morgonen :'(

När är tidigt? Actic Olympen öppna iaf 06:30 när jag träna.

Sen finns Studio Aktiv 24 ute på Gastelyckan.

tlk
2014-07-16, 08:56
När är tidigt? Actic Olympen öppna iaf 06:30 när jag träna.

Sen finns Studio Aktiv 24 ute på Gastelyckan.

Ok kanske skulle klargjort att jag inte tränar i Lund frekvent alls. Jag bor liksom i Malmö och cykla till Lund för att träna känns lite off ;) Vad gäller tider så är det 05:00 som absolut senast. Tidigare är ju att föredra för ibland vill man dra ut på passet längre än 45-60 minuter. 06:30 måste jag vara hemma och ha tryckt mat för att schemat för dagen ska fungera. I malmö verkar läget vara som så att det är F24/7, nordic wellness (som ger känslan av att vara dyrare å samma kvalitet som f24), MZ och friskis@kronprinsen.


För övrigt tillhör jag defitivt de här som tycker att F24/7 är inte-så-bra-gym av en hel radda anledningar. Men 1000kr/år och att man kan gå och gymma redan kl 0400 på morgonen är liksom rätt bra extra. Och om något så får man ju öva på att bygga upp kreativiten när det gäller att hitta på övningar för att kompensera allt som saknas... Deras lårcurlsmaskiner är verkligen specialdåliga...

Lutar dock åt byte efter årsskiftet när mitt kort går ut. Hade det inte varit säkert 10 minuters cykeltur till MZ så hade det suttit bra. Får ta och scoutea friskis @ kronprinsen och se hur det ser ut när de öppnar upp. Fast den där trapbaren hos MZ lockar som faen.




Fast on topic... För TS mål räcker f24/7 och blir över. Går nog helt utmärkt att nå utan att sätta en fot i ett gym för den delen.

Gober
2014-07-16, 11:05
Deras lårcurlsmaskiner är verkligen specialdåliga...

Lutar dock åt byte efter årsskiftet när mitt kort går ut. Hade det inte varit säkert 10 minuters cykeltur till MZ så hade det suttit bra. Får ta och scoutea friskis @ kronprinsen och se hur det ser ut när de öppnar upp. Fast den där trapbaren hos MZ lockar som faen.




Fast on topic... För TS mål räcker f24/7 och blir över. Går nog helt utmärkt att nå utan att sätta en fot i ett gym för den delen.

Maskinerna är verkligen dåliga, gillar dock friviktsmaskinerna (24/7 Rörsjöstaden har dock bättre maskiner som köptes in av de gymmet det var innan det blev 24/7).

När det gäller MZ, är man rädd för märkligt folk så är väl inte MZ ett bra alternativ :d

tlk
2014-07-16, 11:12
När det gäller MZ, är man rädd för märkligt folk så är väl inte MZ ett bra alternativ :d

doland prz. Jag ÄR märkligt folk.

Mackie Messer
2014-07-16, 11:14
Maskinerna är verkligen dåliga, gillar dock friviktsmaskinerna (24/7 Rörsjöstaden har dock bättre maskiner som köptes in av de gymmet det var innan det blev 24/7).

När det gäller MZ, är man rädd för märkligt folk så är väl inte MZ ett bra alternativ :d

Det finns många kufar på MZ, jag håller med. Men det blir aldrig så mycket folk att det hindrar mig från att träna exakt vad jag har planerat i förväg. Och det finns så mycket utrustning att man inte behöver skämmas om man använder något en 30 min eller böja 1 timme. Jag tror kufarna skrämmer bort mycket av mainstream-folket.

Gober
2014-07-16, 11:15
doland prz. Jag ÄR märkligt folk.

Ja men dåså, trapzbar, Samson bicep, bikers, random razzior och lite hardkår! :d

PS, aldrig satt min fot där men det är nog bra om man vill träna hårt och har tidigare funderat på att testa gymmet men inte blivit av.

Mackie Messer
2014-07-16, 11:21
Man kan nog säga att kombon mycket mainstream-folk+jobbiga människor + oordningningen som det orsakar är värst med 24seven. Men tränar man mellan 4-6 på morgonen så är det nog det bästa allternativet. TLK har du tänkt på Träningsverket ? De är billiga har tre anläggningar och jag tror man kommer in på vissa dygnet runt men är inte säker.

tlk
2014-07-16, 11:30
Man kan nog säga att kombon mycket mainstream-folk+jobbiga människor + oordningningen som det orsakar är värst med 24seven. Men tränar man mellan 4-6 på morgonen så är det nog det bästa allternativet. TLK har du tänkt på Träningsverket ? De är billiga har tre anläggningar och jag tror man kommer in på vissa dygnet runt men är inte säker.

Träningsvärket kronprinsen, som var det som var aktuellt, is no more. Det har bytt om till att vara ett Friskis&Svettis. Stängt för ombyggnad fram till augusti eller sisådär. Har dock kontaktat dem och de säger att de ska köra 05-23-tider. Kan helt klart vara ett alternativ! Ska dit och reka så fort de har öppnat.

Oordningen på F24 är verkligen special. Är ju lite så var dag man kommer dit att "nej fy fan. Nu ska jag också börja bara lämna allt efter mig". sen går man där ändå å plockar undan allt mellan seten. *grr27*


Hur ligger det till med MZ annars. Har de någon bastu? Är där någonsin razzior på morgonkvisten? Vill ju inte behöva bryta träningspasset bara för att pissa liksom..

Ulvamal
2014-07-16, 11:35
Oordningen på F24 är verkligen special. Är ju lite så var dag man kommer dit att "nej fy fan. Nu ska jag också börja bara lämna allt efter mig". sen går man där ändå å plockar undan allt mellan seten. *grr27*


Vikter överallt utom där man behöver dem och förbluffande ofta får man springa runt och leta efter en stång innan man kan köra bänkpress. Story of my life.

Träningsvärket Kronprinsen var bättre, men hade bara övervåningen öppen tidiga mornar. Friskis & Skattesmitis vägrar jag av princip, så...

Mackie Messer
2014-07-16, 11:37
Träningsvärket kronprinsen, som var det som var aktuellt, is no more. Det har bytt om till att vara ett Friskis&Svettis. Stängt för ombyggnad fram till augusti eller sisådär. Har dock kontaktat dem och de säger att de ska köra 05-23-tider. Kan helt klart vara ett alternativ! Ska dit och reka så fort de har öppnat.

Oordningen på F24 är verkligen special. Är ju lite så var dag man kommer dit att "nej fy fan. Nu ska jag också börja bara lämna allt efter mig". sen går man där ändå å plockar undan allt mellan seten. *grr27*


Hur ligger det till med MZ annars. Har de någon bastu? Är där någonsin razzior på morgonkvisten? Vill ju inte behöva bryta träningspasset bara för att pissa liksom..

De har tyvärr ingen bastu vilket jag saknar. Men prioeiterar då länhre träningspass och duachar hemma. Razia har det bara vart en gång under våren och då var de där vid 18-19 när det var aom mest folk. Alla behövde inte pissa. tror det var 10 pers som fick pissa. Resten pratade de bara med och ställde "märkliga" ledande frågor.

tlk
2014-07-16, 11:42
Vikter överallt utom där man behöver dem och förbluffande ofta får man springa runt och leta efter en stång innan man kan köra bänkpress. Story of my life.

Träningsvärket Kronprinsen var bättre, men hade bara övervåningen öppen tidiga mornar. Friskis & Skattesmitis vägrar jag av princip, så...

Det är spännande när man ska ha ett hantelpar och man bara hittar den ena... och efter långt sökande hittar den andra på de mest orimliga ställena. Mums.

Vet inget om det här med övre- och undervåning. Låter ju dållit om det skulle vara så att de viktiga sakerna var där man inte kom åt då. Vad är det här för ngt om friskis och skattesmitande? Får höra med dem när de har öppnat hur det fungerar på morgonen, om bastu och om de har en trapbar. Bäst är ju om jag kan stå och köra med trapbaren i bastun 05.15.


De har tyvärr ingen bastu vilket jag saknar. Men prioeiterar då länhre träningspass och duachar hemma. Razia har det bara vart en gång under våren och då var de där vid 18-19 när det var aom mest folk. Alla behövde inte pissa. tror det var 10 pers som fick pissa. Resten pratade de bara med och ställde "märkliga" ledande frågor.

Ja men då så. Risken att en liten skit som moi skulle få pissa är ju ändå obefintlig då. Man vill ju inte behöva förstöra den vältimeade setvilan liksom *popcorn* Blir defitivt att pillra sig bort dit och spana in läget.

Ulvamal
2014-07-16, 11:46
Vet inget om det här med övre- och undervåning. Låter ju dållit om det skulle vara så att de viktiga sakerna var där man inte kom åt då.

Inget böjrack på övre plan... ;)

Vad är det här för ngt om friskis och skattesmitande?

http://www.aftonbladet.se/debatt/article12732129.ab

tlk
2014-07-16, 11:50
Inget böjrack på övre plan... ;)



http://www.aftonbladet.se/debatt/article12732129.ab

"När vi frågar om deras marknadsföringssyfte kallas det medlemsinformation" .... I don't even.

muddler
2014-07-16, 12:24
Alltså *gah!* jag har ju snackat om den här dealen jag har snackat om *slap*

Du måste träffa en polare till mig alltså, han är så jävla bra alltså!

olwe
2014-07-16, 13:14
Finns mycket negativt med 24/7 men också mycket bra. Du kommer in dynget runt, kan träna på en jävla massa ställen vilket kan vara ett väldigt stort plus om du bor i sthlm och flänger runt i stan/pendlar till jobb osv och du betalar jäkligt lite för detta.

Jag ogillar oordningen som nämnts, musiken suger oftast och urvalet på utrustning brukar ofta vara lite skevt (finns vad jag vet aldrig mer än 1 bänk t.ex.)

Samantaget är det ett otroligt prisvärt och flexibelt alternativ.

PS. En sån skulle man ha asso!
PS2. Man skulle det va?!

HMS Laestander
2014-07-16, 13:26
Testat 24/7 vid Fridhemsplan samt vid Hötorget. Fridhemsplan är som att kliva in i en bastu, Hötorget var nästan lite för kallt.

Inget av gymmen har särskilt stort urval av fria vikter, finns varsitt bänkrack, ett rack som man kan köra squats i samt ett snedbänksstativ. Typ 4 stänger på hela gymmen, tycker inte det är särskilt mycket att leka med om det är folk där..

Vägs upp av att man kan träna närfan som helst, för det ringa priset av 199 spänn i månaden. Får ses som en nödlösning, och är absolut ingenting jag kommer pyssla med längre än tills i slutet av September när jag får nytt jobb med andra tider, men om man jobbar till 23 om kvällarna och vill träna så är det som sagt en acceptabel summa att betala iallafall. :)

Bubblan84
2014-07-16, 14:31
Du måste träffa en polare till mig alltså, han är så jävla bra alltså!

Viken jävla UZZIIII... Råschysst UZI... En sån skulle man ha...

Gober
2014-07-16, 14:34
S1Qm1yqlq_U
Favoritscen.

Duca
2014-07-16, 21:57
Någon som tränat på Orminge eller medborgarplatsen?

Duca
2014-07-18, 02:06
bump

xcv
2014-07-18, 02:37
medborgarplatsen?

Testade den förra veckan, vad vill du veta?

Thelvino
2014-07-18, 08:28
Någon som tränat på Orminge eller medborgarplatsen?

Medborgarplatsen är ungefär som de andra fast en lite större lokal, högre i tak om jag minns rätt (nu menar jag inte åsiktsmässigt..).

olwe
2014-07-18, 08:43
Fundersam över bumpen. Vad mer vill du få ut av tråden?

Duca
2014-07-18, 14:04
Testade den förra veckan, vad vill du veta?

Jättegärna. :)

Duca
2014-07-18, 14:05
Fundersam över bumpen. Vad mer vill du få ut av tråden?
Någon som tränat på Orminge eller medborgarplatsen?

Det här. :)

hahavaffan
2014-07-18, 14:46
Jättegärna. :)"Vad vill du veta?" -Jättegärna.

Ta't lugnt med spriten :d

WHITEFOLKS
2014-07-18, 15:01
Jättegärna. :)

Det är iofs ganska vanligt att folk förväxlar hängränna och stuprör.

Mackie Messer
2014-07-18, 15:30
Det är iofs ganska vanligt att folk förväxlar hängränna och stuprör.

Bara när man har druckit sprit.

tlk
2014-07-18, 15:31
Hörde jag rätt här nu? Tillåter F24/7 en bara att träna om man är nykter?

Mackie Messer
2014-07-18, 15:35
Hörde jag rätt här nu? Tillåter F24/7 en bara att träna om man är nykter?

Enligt ordningsreglerna som sitter på väggen på Stockholms AK får endast nyktra personer visstas i lokalen och träningskläderna ska vara hela och rena.

alphahanen2
2014-07-18, 15:59
Bara tuffa medlemmar i den här tråden ser jag.

Shit blir skraj samtidigt som jag blir lite hård av ert bemötande så fort ni tycker att nån formulerar sig lustigt och således är ett "troll". Hur mycket växer ni i partypåsen varje gång ni lyckas droppa en badass one liner egentligen??

WHITEFOLKS
2014-07-18, 16:04
Bara tuffa medlemmar i den här tråden ser jag.

Shit blir skraj samtidigt som jag blir lite hård av ert bemötande så fort ni tycker att nån formulerar sig lustigt och således är ett "troll". Hur mycket växer ni i partypåsen varje gång ni lyckas droppa en badass one liner egentligen??
Ett badass/alphahane(n2).

alphahanen2
2014-07-18, 16:10
Ett badass/alphahane(n2).

Lägg namnet på minnet!! :whipped:

WHITEFOLKS
2014-07-18, 16:29
Jag har tränat en del på medis så kan nog hjälpa ts också.

alphahanen2
2014-07-18, 16:37
Juste jag ska svara på frågan också! Har tränat på en anläggning i sumpan några gånger. Det var väldigt fräscht och folket där var trevliga. Maskinutbudet är brett dock inte fria vikter. Fast det fanns ganska många hantlar och jag vill minnas att de överskred 40kg. Helt ärligt tycker jag inte det är nån skillnad på 24/7 och Sats förutom att Sats oftast har större anläggningar och massa olika "kurser". Men visst kan man bli stor på 24/7 också! Vikten är ju lika tung där som på vilket annat ställe.. ;)

Mackie Messer
2014-07-18, 16:37
Jag har tränat en del på medis så kan nog hjälpa ts också.

Var det när din idol och favorit Mikael Hollsten jobbade där?

Mackie Messer
2014-07-18, 16:40
Eller nu blev det fel, du menar f24s medis. Har du tränat på sats medis?

WHITEFOLKS
2014-07-18, 17:37
Var det när din idol och favorit Mikael Hollsten jobbade där?
Min idol? Apropå att vara full eller? Ja f24s.

Duca
2014-07-21, 00:26
Jag har tränat en del på medis så kan nog hjälpa ts också.

Jag skulle uppskatta det. :)

Hur är det där? Många folk? Vilka tider är det proppfullt(antar att det är 18:00-21:00?)? Är utrustningarna där bra? Blir mycket kondition och gym för min del.

Tack!

WHITEFOLKS
2014-07-21, 06:05
Jag skulle uppskatta det. :)

Hur är det där? Många folk? Vilka tider är det proppfullt(antar att det är 18:00-21:00?)? Är utrustningarna där bra? Blir mycket kondition och gym för min del.

Tack!
Vad behöver du för utrustning? Är ganska fullt 16ish till 20ish kanske under vardagar/icke semestertider. Annars finns väl det mesta.

Ajemän
2014-07-21, 06:32
Jag var påväg att skriva att Fitness 24/7 inte duger till någonting. Men ja, en sån där fysik kan du nog uppnå till och med på 24/7 :P

Många 24/7-gym är rätt bra, många suger. Alla ser inte likadana ut you know...