handdator

Visa fullständig version : Vaknar med magsmärtor


AEB
2014-07-07, 09:49
Några dagar nu, inte varje dag men det händer lite då och då, vaknar jag med rätt stora magsmärtor. Så stora att jag inte kan göra något förutom att ligga i sängen. Tänkte kolla ifall någon vet anledningen till detta, eller haft liknande besvär?

King Grub
2014-07-07, 09:56
Med den beskrivningen är det fullständigt omöjligt att för den bäste läkare att utröna vad det är, än mindre någon här på forumet. Alla gissningar blir just det, gissningar.

Ett internetforum är heller inte rätt ställe att försöka ta reda på vad så kraftiga återkommande magsmärtor som du beskriver beror på.

hampfuz
2014-07-07, 10:22
tel. 1177.

R Scarpa27
2014-07-07, 18:43
Några dagar nu, inte varje dag men det händer lite då och då, vaknar jag med rätt stora magsmärtor. Så stora att jag inte kan göra något förutom att ligga i sängen. Tänkte kolla ifall någon vet anledningen till detta, eller haft liknande besvär?

Haft exakt samma skit för många år sedan, enl din beskrivning.
kom ej på riktigt var det var... men...
la av med magträningar... sedan försvann det mer och mer (tror jag led av muskelbristning i magmusklerna)

sen upplever jag magsmärtor av för mkt fiber, kan få helvetes ont av detta...därav äts det mestadels vitt bröd/pasta m.m

helt omöjligt och veta vad du lider av men testa dig fram alt. sök läkare direkt vid orolighet.

symptomen.se kan du ju kika lite på iaf...
http://symptomen.se/symptom/kramper-i-buken/

hampfuz
2014-07-07, 20:07
Att börja leta efter sina symptom på internet är förmodligen det värsta man kan göra.