handdator

Visa fullständig version : Hur blandar man Eiselt KreatinPyruvat?


DeRailed
2004-03-23, 14:48
Tjenare!

Undrar om någon härinne har någon erfarenhet av eiselt kreatinpyruvat? Det är nämligen så när jag försöker att blanda kreatinpyruvatet så hamnar allt på botten! Sedan försöker jag röra om för att se om det mixas med vatten, men ack så icke! I ren frustration så dricker jag det, vilket verkar ok.

Därför vänder jag mig till er för att få expertis råd!

Mycket Tacksam För Svar!

MVH
Sam

Axl
2004-03-23, 14:57
Testa med lite ljummet vatten.

/axl

DeRailed
2004-03-23, 15:00
Tror du att du löser upp sig då och inte hamnar på botten av min shaker? =(

hangatyr
2004-03-23, 17:58
häll i det SAKTA (och då menar jag sakta) under omröring så löser det upp sig fullständigt.

Kimo
2004-03-23, 21:20
Originally posted by hangatyr
häll i det SAKTA (och då menar jag sakta) under omröring så löser det upp sig fullständigt.

Varför ska du ha i det i din shaker? Häll kallt vatten i ett vanligt glas, kör 15-30 sek i micron (det ska vara ljummet), häll i kreatinpyruvatet och rör runt ordentligt med en tesked. Blunda, tänk på en solig sommaräng och svep rubbet!

mr green
2004-03-23, 21:27
Originally posted by Kimo


Varför ska du ha i det i din shaker? Häll kallt vatten i ett vanligt glas, kör 15-30 sek i micron (det ska vara ljummet), häll i kreatinpyruvatet och rör runt ordentligt med en tesked. Blunda, tänk på en solig sommaräng och svep rubbet!
Precis så gör jag. Fast jag pallar inte riktigt med att det e så satans surt så jag drar i några teskedar med dextropur oxå.

Kimo
2004-03-23, 21:36
Originally posted by mr green

Precis så gör jag. Fast jag pallar inte riktigt med att det e så satans surt så jag drar i några teskedar med dextropur oxå.

Testa med fun light också, det blir inte gott men det dämpar smaken lite....