handdator

Visa fullständig version : Aminosyror under PWO uppehåll? Hjälp!


Rödbetan
2014-06-16, 14:02
Tjenare, jag har sökt i forumet men hittar inget som svar på min fråga. Jag använder mig för tillfället av PWO:n I am f#cked up halo edition och undrar om det går bra att använda xtend vilket huvudsakligen innehåller aminosyror när jag tar uppehåll ifrån min PWO? Fungerar det eller motverkar det själva effekten av att ta uppehåll ifrån sin PWO?

Gober
2014-06-16, 14:15
Vad menar du? Antar att du varken vet vad PWO eller aminosyror är?

PWO tar du för extra energi och styrka (om den innehåller kreatin vilket din PWO gör). Aminosyror använder du för att stimulera muskeluppbyggnad. Den ena har inte med den andra att göra.

PureWhey
2014-06-16, 14:15
PWO och aminosyror är två skilda produkter med olika syften och effekt.

Rödbetan
2014-06-16, 14:26
Jag vet vad skillnaderna är men jag var inte säker på om innehållet i xtend kanske hämmade själva effekten av uppehållet. Men jag uppskattade svaren!

hampfuz
2014-06-16, 14:34
Nej det gör ingen skillnad så länge inte Xtend innehåller koffein eller kreatin, som är de huvudsakliga verksamma ingredienserna i majoriteten av PWOs.

Gober
2014-06-16, 14:39
Jag vet vad skillnaderna är men jag var inte säker på om innehållet i xtend kanske hämmade själva effekten av uppehållet. Men jag uppskattade svaren!

Xtend är aminosyror med lite tillägg, vitaminer och citrulline tex. Så det är inget som motverkar ditt uppehåll av PWO vilket jag antar är i syfte att få bra effekt (energi) när du börjar igen.

cero
2014-06-16, 14:51
Kör på kreatin + pulver eller EAA separat istället. Och möjligtvis koffein. Lägg inte pengarna på massa skit med coola etiketter.

Langster
2014-06-16, 17:49
Jag vet vad skillnaderna är men jag var inte säker på om innehållet i xtend kanske hämmade själva effekten av uppehållet. Men jag uppskattade svaren!

Nej du vet inte vad skillnaderna är. Vet du ens varför du tar uppehåll från PWO:n?