handdator

Visa fullständig version : Fettförbrännare nåt att ha?


dndr
2014-05-27, 19:56
Först o främst, är fettförbrännare nåt att lägga pengar på?
Har nyligen släppts en ny produkt av en 'profil' som kostar 349:- och innehåller en massa grejer; Pengar i sjön?

Innehåll Per dosering (3 kapslar) (Räcker 30 dagar)


Coleus Forskohlii, 600 mg
Blå Lotus, 175 mg
Citrus Aurantium, 90 mg (30 mg synefrin)
Piperin, 6 mg
Chiliextrakt, 300 mg
Kolin-Bitartrat, 600 mg
Jod, 150 mcg
Vitamin B3,19 mcg

vicarious
2014-05-27, 21:51
Pengar i sjön. Även om några av de ingredienser som är med HAR en potentiell effekt så handlar det om marginella skillnader.

Kischen
2014-05-27, 21:59
Det beror på. Minskar det hungern och är muskelbesparande så är det värt. Man behöver inte stirra sig blind på hur många extra kalorier som bränns. Lite svartvitt på kolo ibland.

dndr
2014-05-28, 00:41
Det beror på. Minskar det hungern och är muskelbesparande så är det värt.

Känner du till någon produkt som åstadkommer detta (på riktigt)? Alla produktbeskrivningar säger samma sak, ju.

Kischen
2014-05-28, 11:18
Känner du till någon produkt som åstadkommer detta (på riktigt)? Alla produktbeskrivningar säger samma sak, ju.

Allra biligast är koffeintabletter för den hungersdämpande effekten. Jag är inte så påläst vilka stims som är ok att köpa i sverige och som är lipolytiska.

Jag köper inte från svenska butiker *rolleyes*

vicarious
2014-05-28, 11:20
Det beror på. Minskar det hungern och är muskelbesparande så är det värt. Man behöver inte stirra sig blind på hur många extra kalorier som bränns. Lite svartvitt på kolo ibland.

Vad skulle vara muskelbesparande? HMB eller?

Pepz
2014-05-28, 11:52
fettförbrännare tar "man" främst för att dämpa hungern och få lite mer ork
även termogena ämnen kan vara vettiga under diet.

Effekten i faktiskt förbränning är minimal men totaleffekten kan faktiskt göra skillnad

Kischen
2014-05-28, 22:08
Vad skulle vara muskelbesparande? HMB eller?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/1619985/
Nu är ju den här studien på något som inte bör användas men det är inte långsökt att det finns saker som fungerar på liknande sätt. Jag hoppas verkligen att jag inte får en varning för att jag länkar denna, det är bara för att ge ett exempel :(

King Grub
2014-05-28, 22:10
Nej, du får ingen varning för att länka till en vetenskaplig studie.

Kischen
2014-05-28, 22:11
Nej, du får ingen varning för att länka till en vetenskaplig studie.

Puh! *hug*

Alsor
2014-05-29, 00:52
Annars hade väl Grub blivit bannad 5000 gånger om ;)

Kischen
2014-05-29, 12:52
Annars hade väl Grub blivit bannad 5000 gånger om ;)

Tänkte mest på att studien var på ämnen som inte ska diskuteras här. Är väl beroende på hur det diskuteras i guess.

BigBadBoogie
2014-05-30, 17:31
Synefrin finns ju att köpa över disk I Sverige, så antar att de inte är läkemedelsklassat längre (däremot ej tillåtet att blanda I product tillsammans med koff som jag förstått det).

Och dessutom lika billig som koff per kapsel (dock bara 40mg/cap)

Uppiggande tycker iaf inte jag att det är, snarare sövande, men hungersdämpande ja. Gick precis 2*2 timmar med bara EAA + 2 isolatshaker + 2 tsk olja som energi.
Var dock väldigt hungrig efter det varvid 500g kvarg åkte ner direct efter (smakade ljuvligt) samt 2 smalmackor och en whey som lunch när jag kom hem.

Kischen
2014-05-31, 22:18
Synefrin finns ju att köpa över disk I Sverige, så antar att de inte är läkemedelsklassat längre (däremot ej tillåtet att blanda I product tillsammans med koff som jag förstått det).

Och dessutom lika billig som koff per kapsel (dock bara 40mg/cap)

Uppiggande tycker iaf inte jag att det är, snarare sövande, men hungersdämpande ja. Gick precis 2*2 timmar med bara EAA + 2 isolatshaker + 2 tsk olja som energi.
Var dock väldigt hungrig efter det varvid 500g kvarg åkte ner direct efter (smakade ljuvligt) samt 2 smalmackor och en whey som lunch när jag kom hem.

Synefrin har aldrig varit läkemedelsklassat vad jag vet men så är det också kasst. Några timmar utan att äta? Det bör du klara utan något övh.

KalleTeodor
2014-06-01, 13:32
kan man addera koffein till den där fettförbrännaren? Den innehåller synefrin och det ska man väl inte blanda? eller?

Gober
2014-06-01, 13:53
kan man addera koffein till den där fettförbrännaren? Den innehåller synefrin och det ska man väl inte blanda? eller?

Det kan du, enda anledningen att den saknar koffein är pga att det inte är tillåtet att blanda koffein och synefrin i samma produkt. Men koffein och synefrin ihop är en bra kombination. Tyvärr inte lika bra som den som det länkas till ;-)

Kischen
2014-06-01, 19:46
Varför säljer ingen methylsynefrin?