handdator

Visa fullständig version : Låter det bra med folk som använder konstpauser?


Vitkål
2014-05-24, 20:27
Hej

Jag fick här om dagen höra av en polare som sa, i all välmening, att jag använder mig väldigt mycket av konstpauser. Han sa att han tyckte det lät väldigt bra och ger mer känsla i det jag säger.

Tycker ni det är positivt eller negativt med folk som använder sig av detta?

Ska tilläggas jag gör det helt omedvetet.

Fordon
2014-05-24, 20:50
Det beror ju givetvis på när och varför man använder sig av det.

Alfers
2014-05-24, 21:16
Jag gör nog ofta det, men tror nog att folk tycker att det är jobbigt.
Var nog väldigt längesedan jag tänkte på att någon gjorde det.

Nordenator
2014-05-24, 21:17
Om du gör det så pass ofta att någon kommenterat det gissar jag att det är till det sämre. Jag och andra sidan håller aldrig käft nog länge för att ha något som klassas som en pause. Det är inte heller bra :D

Scratch89
2014-05-24, 23:54
Om du gör det så pass ofta att någon kommenterat det gissar jag att det är till det sämre. Jag och andra sidan håller aldrig käft nog länge för att ha något som klassas som en pause. Det är inte heller bra :D

Ja, du pratar osedvanligt mycket för att vara norrlänning. :D

Masterpan
2014-05-25, 02:40
Kommer att tänka på Annie Löv, som använder sig mycket av det. Tycker de försämrar hennes tal enormt e

Sheogorath
2014-05-25, 05:56
Kommer att tänka på Annie Löv, som använder sig mycket av det. Tycker de försämrar hennes tal enormt e

Man måste vara så intelligent att faller sig naturligt för en.

:D

Jukka Sejlite
2014-05-25, 11:04
Jag går fan bananas när någon gör så på jobbet. Orkar inte vänta på att hen ska få sagt det hen vill,kläm ur dig det du vill så är det klart!

Ofta samma personer som man får vänta på när man ska gå på lunch.
Hen vet att prick 11:15 går vi ner,ÄNDÅ får 5-6 pers. vänta på konstpausarn i några minuter,GAAAAHH

Tomten
2014-05-25, 11:06
Jag tror jag ska....




















börja använda det...

















Här på kolozzeum, för...












Dramatikens skull.

Fartman
2014-05-25, 13:24
Vid presentationer etc när information ska förmedlas är konstpauser mycket bra, då får man en chans att ta in lite också. Jag som jobbar med forskning ser rätt ofta exempel på folk som i övrigt är sjukt jävla duktiga men fan bara babblar på när det ska presenteras och man har svårt att hänga med.

Eller så är det jag som är trög och kräver lite mer långsamma genomgångar.

MackeJuve
2014-05-25, 13:28
nae