handdator

Visa fullständig version : När får man kalla sig för "(insert sysselsättning)profil"


filmjölk
2014-05-22, 14:28
När, enligt dig, äger man rätten att få titulera sig själv antingen för bodybuilding-, styrkelyfts-, tyngdlyftnings-, fitness-, strongman- eller liknande följt av "profil"?

Borde vem som helst som tex. tränar på gymmet 4ggr i veckan få kalla sig själv för "fitnessprofil"? Krävs det en blogg? Kändisskap, en tävlingsprestation eller liknande?

(poll)

Dreas
2014-05-22, 14:38
När folk med samma intressen vet vem personen i fråga är om man nämner namn, nick eller vad personen gjort.

Tänker osökt på The_PL_Man här på forumet som mer än en gång har blivit omtalat i SL-sammanhang för sitt skrikande(på folk vid lyft) :D

G_lund
2014-05-22, 14:39
Saknar alternativet:
"När ArneP godkänt det"

XXXL
2014-05-22, 14:44
När man anammat hela kalaset.

rooz
2014-05-22, 14:54
När folk refererar till dig i diskussioner inom ditt gebit.

(Se King Krub)

Knatcharn
2014-05-22, 15:04
Man kallar väl aldrig sig själv det, det är andra som kallar en. Om man behöver kalla sig själv det så är man inte det. ^^

Minimjölk
2014-05-22, 15:53
Man kan enligt mig inte med gott samvete betitla sig själv som profil utan att andra först gjort det. När minst 2-3 olika personer vid olika tillfällen nämnt en som profil då bör det vara ok att själv referera till detta.

Jag kan börja för at tgöra ditt jobb enklare.

Jag utnämner filmjölk som en förgrundsfigur och en stor profil inom pollskapandet på Kolozzeum!

Woody R
2014-05-22, 16:16
Man kan enligt mig inte med gott samvete betitla sig själv som profil utan att andra först gjort det. När minst 2-3 olika personer vid olika tillfällen nämnt en som profil då bör det vara ok att själv referera till detta.

Jag kan börja för at tgöra ditt jobb enklare.

Jag utnämner filmjölk som en förgrundsfigur och en stor profil inom pollskapandet på Kolozzeum!

Jag med