handdator

Visa fullständig version : Armarna krympte på 1 vecka.


Assazel
2004-03-21, 14:45
Japp. Jag är helt övertygad. Iofs har jag inte mätt. men iallfall så blev jag sjuk av kreatinet som vanligt och haft feber tills i förgår. Ätit okej men inte lika bra som innan. Hur kan det va så att armarna redan har krympt? Jag känner det ordentligt märkbart.

Snapphanen
2004-03-21, 14:46
vätska som det brukar svaras på sånna här frågor?

Assazel
2004-03-21, 14:47
Originally posted by Snapphanen
vätska som det brukar svaras på sånna här frågor?

kanske, men jag har ju druckit en del efter febern. konstant törstig. men det kanske inte har räckt.

Metal_boy_
2004-03-21, 14:48
Originally posted by Assazel
Japp. Jag är helt övertygad. Iofs har jag inte mätt. men iallfall så blev jag sjuk av kreatinet som vanligt och haft feber tills i förgår. Ätit okej men inte lika bra som innan. Hur kan det va så att armarna redan har krympt? Jag känner det ordentligt märkbart.

jag skriver som nån skrev till mig...noja de krymper inte mycke..jag börjar träna idag efter en månads uppehåll pga influensa och så la jag på lite tid...till början när man är sjuk känns man som man har krympt och är hel tom och jag tappade hela fyra kg me men dom har kommit tillbaka när jag kan äta som vanligt igen och bicen krympte bara 1cm

mr_ping2
2004-03-21, 18:38
"Bara 1cm".... hmm

Pez
2004-03-21, 20:56
Tappat glykogen och vatten.. tappat "trycket" helt enkelt.

/pez

Callister
2004-03-21, 22:27
När man blir sjuk händer massa skumma saker.
Har en fråga föressten:
När man är sjuk antar jag att kroppen koncentrerar sig på imunförsvaret? Leder detta till lägre förbränning?