handdator

Visa fullständig version : BCAA! Bästa valet mellan dessa två? HJÄLP


NoPainNoGains
2014-05-07, 22:21
Tjenare.
Ska köpa in lite kosttillskott, och BCAA är en favvo! :)

Har någon erfarnheter/egenskaper om dessa två produkter, och vilken hade DU valt om du skulle köpa någon utav dem?

En fråga till! Vilken är den bästa BCAA;n enligt dig? :)

TACK för svar grabbar och flickor!

Gober
2014-05-07, 22:35
Eaa.

delizh
2014-05-07, 22:35
Håller med ovanstående. EAA.

wierdo
2014-05-07, 22:41
Eftersom du ändå verkar gilla att köra kapslar så skulle jag rekommendera myprotein EAA-kapslar. 270 tabs för ca 20 pund. 1 gram per kapsel. :)

NoPainNoGains
2014-05-07, 22:42
Eaa.

Din favvo EAA för vettigt pris?
Tablett eller inte, spelar ingen roll!

NoPainNoGains
2014-05-07, 22:43
Håller med ovanstående. EAA.

Din favvo EAA för vettigt pris?
Tablett eller inte, spelar ingen roll!

Gober
2014-05-07, 22:44
Din favvo EAA för vettigt pris?
Tablett eller inte, spelar ingen roll!

EAA-XX för att det är bra pris och hög % aminosyror. Ser ingen anledning att köpa dyra amerikanska märken även om det kan vara roligt att testa olika smaker ibland.

delizh
2014-05-07, 22:48
Din favvo EAA för vettigt pris?
Tablett eller inte, spelar ingen roll!

Body Science - EAA XX gillar jag.
Bästa smak rekommenderar jag BMR's EAA produkter, men dom är dyrare än Body Sciences produkter.

Sheogorath
2014-05-08, 04:35
Eftersom du ändå verkar gilla att köra kapslar så skulle jag rekommendera myprotein EAA-kapslar. 270 tabs för ca 20 pund. 1 gram per kapsel. :)

Jag ser att dom bytt ut tryptofan mot B6, så det där är inget komplett EAA-tillskott. Det enda kompletta i kapselform som jag hittat utan en massa annat skit nedstoppat i är Bulk Supplements Direct's EAA. Väldigt billigt fö.

EnergiÖverskott
2014-05-08, 05:24
Din favvo EAA för vettigt pris?
Tablett eller inte, spelar ingen roll!

Body Science EAA-XX eller STEEL Nutrition EAA.

EAA-XX för tidigare nämnda anledningar. STEELS för att den är läskigt jävla god och också är hyfsat billig.

vicarious
2014-05-08, 06:17
Har någon erfarnheter/egenskaper om dessa två produkter, och vilken hade DU valt om du skulle köpa någon utav dem?

Vilka produkter?


En fråga till! Vilken är den bästa BCAA;n enligt dig? :)


Ingen. Hade köpt whey.

Gober
2014-05-08, 06:54
Vilka produkter?



Ingen. Hade köpt whey.

Oavsett deff eller bulk? Jag säger EAA till deff och Vassle till bulk.

farsan baloo
2014-05-08, 07:45
Kollos BCAA (http://shop.kolozzeum.com/sv/aminosyror/kolozzeum-bcaa-apple-400g.html) har både vettigt pris och smakar underbart!

wierdo
2014-05-08, 11:59
Jag ser att dom bytt ut tryptofan mot B6, så det där är inget komplett EAA-tillskott. Det enda kompletta i kapselform som jag hittat utan en massa annat skit nedstoppat i är Bulk Supplements Direct's EAA. Väldigt billigt fö.


Okej att det inte var komplett visste jag ej så den infon tackar jag för! Jag har också kollat in Bulk Supplements Direct's EAA så det får bli det nästa gång Sheo! :)

wierdo
2014-05-08, 12:09
Body Science EAA-XX eller STEEL Nutrition EAA.

EAA-XX för tidigare nämnda anledningar. STEELS för att den är läskigt jävla god och också är hyfsat billig.

Vilken/vilka smaker har du testat och skulle rekommendera på Steels EAA? :)

ilikeu
2014-05-08, 15:11
Tänkte bara lägga in en kort fråga.

Visst får man taskig andedräkt av EAA men inte BCAA?
Tänkte kanske nån aminosyra som bidrar till det ?

vicarious
2014-05-08, 15:35
Oavsett deff eller bulk? Jag säger EAA till deff och Vassle till bulk.

Själv hade jag nog ätit min mat istället för att dricka den. Vill man ligga riktigt lågt i kalorier så kanske EAA vinner, men det är ju ganska små skillnader vi snackar om. Men ser man till eventuella hälsofördelar så verkar vassle vara ett bättre val: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=161488

Ram Dass
2014-05-08, 19:01
Varför köpa BS EAA-XX när den är 33% dyrare än BS EAA?

coloz
2014-05-12, 19:05
Varför köpa BS EAA-XX när den är 33% dyrare än BS EAA?

Sjukt dåligt att MM Sports inte har vanliga EAA'n i fysisk butik. Fattar inte varför man inte vill ha det.

Ram Dass
2014-05-12, 20:24
Sjukt dåligt att MM Sports inte har vanliga EAA'n i fysisk butik. Fattar inte varför man inte vill ha det.

Förmodligen för att man dom tjänar mer på XX varianten.

vicarious
2014-05-13, 06:45
Varför köpa BS EAA-XX när den är 33% dyrare än BS EAA?

Deras motivering är ju att man får med extraingredienser.. Vitamin B6, citrullinmalat och ALC. Huruvida det motiverar det högre priset eller inte får man väl bestämma själv. Jag skulle inte betala för det.

Ram Dass
2014-05-13, 11:11
Deras motivering är ju att man får med extraingredienser.. Vitamin B6, citrullinmalat och ALC. Huruvida det motiverar det högre priset eller inte får man väl bestämma själv. Jag skulle inte betala för det.

Ja precis, man får ju även mindre EAA. :-)

Frantic
2014-05-13, 11:14
Sjukt dåligt att MM Sports inte har vanliga EAA'n i fysisk butik. Fattar inte varför man inte vill ha det.

I Gbg finns det i butik och har så alltid gjort. Är det sthlm du syftar på kanske du kan be dem köpa in?

vale_tudo
2014-05-15, 19:56
http://www.youtube.com/watch?v=syCyQU9FWJ0

Olle MM
2014-05-25, 07:29
Sjukt dåligt att MM Sports inte har vanliga EAA'n i fysisk butik. Fattar inte varför man inte vill ha det.

Det skall finnas!
Säg till vilken butik det gäller så fixar jag det.
Med vänlig hälsning, olle

slo
2014-05-26, 06:27
Tänkte bara lägga in en kort fråga.



Visst får man taskig andedräkt av EAA men inte BCAA?

Tänkte kanske nån aminosyra som bidrar till det ?


Jag säger samma sak! Sämre andedräkt av EAA än BCAA.. Skumt


Sent from my iPhone using Tapatalk

King Grub
2014-05-26, 07:09
Det är inget skumt med det. BCAA innehåller t ex inte svavelbärande aminosyror som metionin.

ChrisDEFC
2014-05-26, 16:45
EAA så föredrar jag FX, testat BS vid flera tillfällen då jag som oftast beställer från MM men jag tycker inte att de har lyckats alls med smaken (provat 3 olika varianter, en EAA och två EAA XX).

BCAA så kör jag star nutrition XL-caps mest för priset. Köpte en stor burk och fick en liten burk på köpet och då blev slutpriset ganska schysst.

EiseltUK
2014-05-28, 08:11
EAA så föredrar jag FX, testat BS vid flera tillfällen då jag som oftast beställer från MM men jag tycker inte att de har lyckats alls med smaken (provat 3 olika varianter, en EAA och två EAA XX).



FX innehåller dessutom inte glycin som egentligen borde bidra till att smaken blir bättre i o m att den aminosyran smakar sött.

Flex96
2014-06-08, 17:15
Xtend lemon lime sour föredrar jag. Väldigt gott och funkar bra för mig iallafall. Även testat lite andra som ex Chained Nutriton bcaa hardcore, Wnt Eaa powder och Mutant bcaa 9.7

Av dem jag testat så funkar som sagt Xtend bäst för mig då jag tycker jag kan få ut fler reps på övningarna (Men kanske bara är psyket?)