handdator

Visa fullständig version : Gå upp i vikt


koopers
2014-04-29, 00:15
Hej

Har väldigt varit ganska smal och skulle vilja gå upp i vikt och bli mer vältränad kroppsmässigt.

Har köpt gainer för hjälpa mig att gå upp i vikt. Tar en gainer om dagen.

Så har jag snackat lite med några friends och dem tar protein pulver efter varje träning. Är detta något jag borde köpa oxå? Då det är fettförbränning i protein så blev jag lite osäker.

Help plx :D

PureWhey
2014-04-29, 00:55
Då det är fettförbränning i protein så blev jag lite osäker.

Help plx :D

????

Proteinpulver kan vara bra om du inte får i dig tillräckligt med protein ifrån den vanliga kosten. Försök ordna upp kosten först, tycker du det är jobbigt fortfarande är det ett bra komplement.

Jeml
2014-04-29, 07:40
Är det fettförbränning i proteinpulver?

Alltså både gainer och proteinpulver är mat i pulverform. Får man i sig vanlig mat inom 1h efter träningen så behöver man inte ta något pulver.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Beemel
2014-04-29, 09:08
Hej

Har väldigt varit ganska smal och skulle vilja gå upp i vikt och bli mer vältränad kroppsmässigt.

Har köpt gainer för hjälpa mig att gå upp i vikt. Tar en gainer om dagen.

Så har jag snackat lite med några friends och dem tar protein pulver efter varje träning. Är detta något jag borde köpa oxå? Då det är fettförbränning i protein så blev jag lite osäker.

Help plx :D

Hur ser din makrofördelning ut för den övriga maten du äter under dagen? Vad ligger du på för Kaloriintag? Längd och vikt?