handdator

Visa fullständig version : Barbell Denim "Athletic Fit Jeans"


Tomten
2014-04-23, 20:20
Brukar ju se trådar lite titt som tätt här på kolozzeum med folk som klagar över att de inte kan hitta jeans som passar. Nu ska det tydligen finnas en lösning :P

Finns ett projekt på kickstarter där man har designat vad man kallar "athletic fit" jeans. Verkar gå bra för dem, de har fått in 200.000 dollar på ett par dagar

https://www.kickstarter.com/projects/barbellapparel/barbell-denim-functional-denim-has-arrived

gohei
2014-04-24, 14:47
Verkar ju ganska vettigt. Känner mig alltid som en zombie i jeans, blir alltför ofta att jag endast använder mjukisbyxor istället.

XXXL
2014-04-24, 15:00
Vettifan varför jag skulle få för mig att lira rugby eller klättra i ett par jeans men visst om priset är lämpligt varför inte.

Sniggel
2014-04-24, 16:10
Lär ju köpa om det nu inte blir snordyrt. Det blir det väl iofs i början men man kan ju köpa ett par för att stödja verksamheten iaf.

Victorsnya
2014-04-24, 16:37
Äntligen!! Trött på loose och regular fit, och alt är fula som skit (se gasp mm)

Bubblan84
2014-04-24, 17:23
Yesssss!

L-Sami
2014-04-24, 17:50
Jag kan rekommendera stretchjeans, aldrig böjt i dem, men man känner sig väldigt rörlig i dem samtidigt som de är bekväma och ser ut som vanliga jeans.

Matsa
2014-04-24, 20:23
Bra initiativ! För de som verkligen behöver det kommer detta vara guld värt, samtidigt lär de ju tjäna lite pengar på alla som tror att de är så biffiga att inget passar också.
:D

Fartman
2014-04-24, 22:34
Jag kan rekommendera stretchjeans, aldrig böjt i dem, men man känner sig väldigt rörlig i dem samtidigt som de är bekväma och ser ut som vanliga jeans.

Ja, stretch är sjukt bra faktiskt. Köpte ett par dockers d1 chinos med stretch och dom är väldigt sköna samtidigt som dom inte har nötts lika mycket i skrevet som de jag hade innan utan stretch.
Stretchjeans har jag inte hittat några helt klockrena ännu men de som jag har är iaf jävligt mycket bekvämare än mina tidigare.