handdator

Visa fullständig version : Mer vältränad kropp efter ett pass


BLANK
2014-04-18, 22:36
Varför ser man alltid ut mer rippad och vältränad precis efter ett pass än någon annan tidpunkt under dagen?
När jag ser mig i bar överkropp under dagen ser jag ut som nästan vilken kille som helst, fast efter ett träningspass så ser man större ut.

Dewon
2014-04-18, 22:39
Varför ser man alltid ut mer rippad och vältränad precis efter ett pass än någon annan tidpunkt under dagen?
När jag ser mig i bar överkropp under dagen ser jag ut som nästan vilken kille som helst, fast efter ett träningspass så ser man större ut.

Du har blod i musklerna som gör att du ser större ut, troligen mer definerad också då musklerna pressas och kanske visar linjer som inte annars syns. Sen att man är svettig och glänser tillsammans med opti-ljuset i omklädningsrummet är nog också en bidragande faktor. ;)

lillmesen
2014-04-19, 04:48
pga Pumpen

Rahf
2014-04-19, 06:50
Vad gubbsen ovanför säger. Du har blodfyllda och svullna muskler.

Kvicksilver
2014-04-19, 07:03
Du har blod i musklerna som gör att du ser större ut, troligen mer definerad också då musklerna pressas och kanske visar linjer som inte annars syns. Sen att man är svettig och glänser tillsammans med opti-ljuset i omklädningsrummet är nog också en bidragande faktor. ;)

Den lyckliga kvarten i omklädningsrmmet efter passet är allt för kort! *grr*

Ett tips inför sommaren är att rekognosera ut alla ofentliga toaletter, miljöstationer och andra skrymslen på stan där man kan smita in/bakom för ett gäng armhävningar var 20e minut när man tar en promenad på stan i favoritlinnet. *flex*

Gober
2014-04-19, 07:10
En väska fylld av silverhantlar är att rekommendera i sommar. Då kan du alltid smita in på närmsta toa eller bakom närmsta buske för lite pumpträning.