handdator

Visa fullständig version : Captains of Crush?


Phasio2004
2004-03-19, 23:44
Tjena!

Hade tänkt börja träna med grippers.
Vilken ska man köpa No 1 eller den lättaste (100 lb)?

Var ska man köpa, finns det bara att köpa utomlands eller
finns det någon affär i Sverige?

Vad kostar det ungefär?

Hur mycket är frakten på Ironminds sida om man köper där ifrån?

Jense
2004-03-19, 23:52
Mitt råd till dig är att köpa RB grippers av Arne Persson här på forumet.

Du skickar ett PM, han ger dig sitt telefonnummer om du är riktigt snäll=)

och du ringer, sen kommer ni fram till vilka grippers du kan köpa och ha väldigt kul med.


Du kommer inte ångra dig.


RB grippers är gjorda av en snubbe som heter Robert Baraban.

De är , enligt mig, snäppet bättre än Captains of crush.

Varför?

De felar mindre i motståndsangivelsen än CoC, sitter bättre i handen pga den lite grövre lättrningen.

Mvh Jens

Edit: RB-Grippers kostar 230 Exklusive frakt. Frakten är billig iom att de skickas från kort väg ifrån.

Edit2: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=20700

kolla den länken, den är till GreppFAQen, där står det mesta du behöver veta, om det inte står ngt du vill veta mot all förmodan så fråga din fråga i FAQtråden så ska jag föra in den i FAQen.

pilt77
2004-03-20, 00:21
jag köpte grippers på coop forum idag, 50spänn för 2st
:D

Croatia_BoY_78
2004-03-20, 01:07
20 lb eller?:D

pilt77
2004-03-20, 01:50
ingen aning du, men jag behövde ju inte direkt anstränga mig för att trycka ihop dom hehe.
Jaha... och jag som betalat 50 spänn tänkte ja och så tog jag båda i samma näve, nähä, det blev ju knappast bättre, suck jag känner mig lurad.:(

Tomas W
2004-03-20, 10:55
Kan också rekommdera Arnes RBs. Fick min i tisdes och kan inte låta bli att klämma på den när jag ser den (vilket vill säga 100+ om dagen) :D

Fartman
2004-03-20, 15:54
Originally posted by pilt77
ingen aning du, men jag behövde ju inte direkt anstränga mig för att trycka ihop dom hehe.
Jaha... och jag som betalat 50 spänn tänkte ja och så tog jag båda i samma näve, nähä, det blev ju knappast bättre, suck jag känner mig lurad.:(

allvarligt? vad hade du väntat dig?