handdator

Visa fullständig version : Funderingar under en foliehatt


Griip
2014-04-06, 07:07
http://jordanmaxwell.com/images/research/Page%206/resized/monroe_490x480.jpg



Slumpen ær ingen tillfællighet, brukar jag sæga. Ær dessa "slumpmæssiga" sammantræffanden ett bevis på:

1, Historien ær førfalskad. I vilket syfte, frågar jag mig då. Kan væl koka i hop några teorier om varfør men finner alt 2 troligare.

2, Dem var båda vælplanerade mænskliga offringar. Planerat och utført i detalj før att medvetet demonstrera den enorma makt som skuggmakten besitter.

3, Slumpen existerar och jorden ær platt.

Olegh
2014-04-06, 07:19
Gå och lägg dig. Vad har mamma sagt om att sitta uppe hela natten och käka svamp?

Griip
2014-04-06, 07:24
Gå och lägg dig. Vad har mamma sagt om att sitta uppe hela natten och käka svamp?

Du har precis bevittnat ditt livs størsta oførklarliga till synes slumpmæssiga sammantræffande och allt du har å sæga ær vad jag ska gøra och inte æta? :Virro

likt
2014-04-06, 07:35
Det där låter mycket mer som en paranoid schizofren persons yrande än avslöjandet av en konspiration. Varför skulle en verklig sammansvärjning lämna efter sig den här typen av ledtrådar?

Kvicksilver
2014-04-06, 07:36
Slumpen ær ingen tillfællighet, brukar jag sæga. Ær dessa "slumpmæssiga" sammantræffanden ett bevis på:


Jag bryr mig aldrig om komspirationsteorier vare sig de är sanna eller ej. Det enda i världen som är viktigt är utvecklingen i min träning. Allt annat är ividkommande. *flex*

Akerhage
2014-04-06, 07:37
Jag förstår inte, om man nu vill "förfalska" historian. Varför skulle man då göra det såhär? Är det inte bara dumt att ens ha saker då som man eventuellt i framtiden skulle kunna "hitta"?.

Sen, ju mer man letar, desto mer saker hittas ju som tycks vara mer än slumpartat. Exempelvis, båda gillar att äta pizza!

Alexton
2014-04-06, 07:44
Knappast något otroligt sammanträffande. Tror listan av allt de inte hade gemensamt är betydligt längre.

David Brent
2014-04-06, 07:56
http://www.conversationexchange.com/resources/keyboard-language.php

Arf Pingvin
2014-04-06, 08:50
4. Slumpen existerar och jorden är inte platt.

hugok
2014-04-06, 08:56
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/148843_461914212967_4252290_n.jpg

Ignatius72
2014-04-06, 10:33
Booth var född 1838

eternallord
2014-04-06, 10:42
Booth var född 1838

Ja men det var ju nääästan samma för bövelen!

Bryggan
2014-04-06, 11:02
Ja men det var ju nääästan samma för bövelen!Samma som vad, 1837 eller 1337?

likt
2014-04-06, 11:05
1839
18+39=57
57 binärt är 0011010100110111
0+0+1+1+0+1+0+1+0+0+1+1+0+1+1+1=9
1839-9=1830
18+30=48
48 binärt är 0011010000111000
0+0+1+1+0+1+0+0+0+0+1+1+1+0+0+0=6
1830+6=1836
18+36=54
54 binärt är 0011010100110100
0+0+1+1+0+1+0+1+0+0+1+1+0+1+0+0=7
1836-7=1829
18+29=47
47 binärt är 0011010000110111
0+0+1+1+0+1+0+0+0+0+1+1+0+1+1+1=8
1829+8=1837
(1837+1839)/2=1838

Armed Dingo
2014-04-06, 11:09
Det var tur att Kennedy dog. George Amberson återställde allting och förhindrade att världen blev en radioaktiv skogstipp. Det tog bara två minuter från att han steg in i kaninhålet.

Här nere flyter vi alla Georgie

BelowAverage
2014-04-06, 11:12
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/148843_461914212967_4252290_n.jpg

Haha! Härlig bild :)
Börjar tröttna på alla otroligt långsökta konspirationsteorier där nån fanatiker sitter och hittar på mängder av "mystiska sammanträffanden" som tillsammans ska bilda en sanning.

Kiefz
2014-04-06, 11:15
Slumpen ær ingen tillfællighet, brukar jag sæga.

a. Du har en bestämd uppfattning.
b. Din bestämda uppfattning visar sig inte stämma med verkligheten.
c. Du kommer till slutsatsen att din tro nog ändå är mer sann än verkligheten.

Grattis, du är religiös!

eternallord
2014-04-06, 11:17
Haha! Härlig bild :)
Börjar tröttna på alla otroligt långsökta konspirationsteorier där nån fanatiker sitter och hittar på mängder av "mystiska sammanträffanden" som tillsammans ska bilda en sanning.

Det som är mest intressant här är att, vad är det någon skulle vilja ha ut av att två presidenter skulle bli valda in i kongressen och till sitt presidentskap på motsvarande år? Grundpelaren i en konspirationsteori måste väl ändå vara att någon har något att tjäna på det.

bubbe
2014-04-06, 11:19
Bubbe och griip registrerade konton samma år, och samma län, lika många bokstäver. Jag tror det är en konspiration. Griip och bubbe ondskans axelmakter falkenberg-halmstad som snart har erövrat världen.

filmjölk
2014-04-06, 13:30
Det var tur att Kennedy dog. George Amberson återställde allting och förhindrade att världen blev en radioaktiv skogstipp. Det tog bara två minuter från att han steg in i kaninhålet.

Här nere flyter vi alla Georgie


Hahahahahahaaa, nyss läst ut den! (Djävulskt bra bok med)

Griip
2014-04-06, 14:12
Gandalf :laugh:


Umm. Om det dær skulle varit en konspirationsteori så vet jag inte riktigt vart konspirationen skulle ligga. Hur som helst var det den intressantaste ensamstående bilden jag fann på nån konspirationsteori sida som visade hur jesuitordern och vatikanen styr værlden. Dessværre helt sant. Inte att påven av Rom ær han som drar alla trådar men att det ær dærifrån nuvarande maktelit hærstammar ifrån.

Vatikanens statsvapen = En rød skøld

Vatikanens bankir = Rothchild = namnet betyder Red Shield.

Hade egna teorier om att det måste legat till såhær under rætt lång tid. Rothchilds døk upp på 1700-talet, senare halvan, om jag minns rætt. Och blev redan då kænd vældigt tidigt før att vara værldens rikaste. Køpte upp Londonbørsen under/efter Waterloo. Hur som så var min teori att han måste fått pengarna ifrån katolska kyrkan då det varit dem som under hela medeltiden/dark ages sugit ut pengar ifrån folket och dærmed haft mest guld.

Før øvrigt så vill jag sæga 2 saker:

1, Flumma i tråden om ni vill, np. Man kan ha vældigt roligt åt och med konspirationsteoretiker/teorier. Men førstør inte seriøsa diskussioner.

2, fråga gærna om værldskonspirationer så kan det hænda tt jag orkar svara. Læst och studerat æmnet en hel del.

filmjölk
2014-04-06, 14:31
Griip, kortfattat vad har du för uppfattning om:

* Månlandningen

* frimurare

* Area51/roswell och liknande

* Yeti/Bigfoot/sasquatch

* Tv-programmet "Det Okända"

* Palmemordet

Griip
2014-04-06, 14:47
Griip, kortfattat vad har du för uppfattning om:

* Månlandningen

Eventuellt fake. Inte grævt i det men anser att det ær møjligt att dem fejkat det enbart før att dem kan. Det hade sparat dem bra många miljarder. Jo, ett argument førresten. Varfør la dem inte ut en USA-flagga, synlig ifrån jorden, nær dem var dær? Vore bra som bevis :)

* frimurare

Størsta "hemliga" sællskapet på jorden. Finns mycket att sæga om dem men i Princip allt ær vilda spekulationer. Det ær så många som ær frimurare utav låg rang som har absolut 0 koll på vad de høgre skikten sysslar med och i Princip alla førsvarar orden och førlitar sig blint på att de i toppen ær lika godhjærtade som de sjælva. Troligtvis anvænds den som en pool att rekrytera ifrån.
* Area51/roswell och liknande

Vet inget, Ingen kommentar

* Yeti/Bigfoot/sasquatch

Vet inget, ingen kommentar

* Tv-programmet "Det Okända"

Aldrig sett, ingen kommentar.

* Palmemordet

Chansar på att det var ett politiskt mord med en stor planering bakom, men givetvis møjligt att det var CP.



Jag ær mer inne på modernare teorier. Vem som styr værlden osv. Æmnet ær extremt intressant och faktiska upptæckter gørs hela tiden kænns det som. Internet måste verkligen varit banbrytande før folk som Icke, Jones osv. Alla konspirationsteoretiker har de senaste 10-20 åren suttit och debatterat sina teorier fram och tillbaka och kommit fram till en hel høg med sanningar. Finns vældigt mycket desinformation också, givetvis. Men de kænda namnen har på senare år varit rætt øverens om vad som ær vad, vilket før mig ær skæl nog før att lyssna på vad de har å sæg.

Armed Dingo
2014-04-06, 14:53
Hahahahahahaaa, nyss läst ut den! (Djävulskt bra bok med)
Har du läst Det? (också av S.K.)

filmjölk
2014-04-06, 15:13
Har du läst Det? (också av S.K.)

Japp. Jag har läst det mesta av King.

Arf Pingvin
2014-04-06, 15:18
http://www.nasa.gov/sites/default/files/images/369228main_ap14labeled_540.jpg

Bild från Lunar Reconnaissance Orbiter där man ser grejer kvarlämnade på månen.

Griip
2014-04-06, 15:21
http://www.nasa.gov/sites/default/files/images/369228main_ap14labeled_540.jpg

Bild från Lunar Reconnaissance Orbiter där man ser grejer kvarlämnade på månen.

:thumbup:

Men.. hade den dær bilden anvænts till att bevisa att en officiell sanning ær falsk och inte tværtom, hade den varit tillræcklig?

Armed Dingo
2014-04-06, 15:23
Japp. Jag har läst det mesta av King.

Jag tyckte JFKboken var lite tradig i början, däremot ÄLSKADE jag Det som jag läst tre ggr, sist för 4 år sedan. Så när Richie Tozier och Bevvy Marsch dök upp i boken fick jag kalla kårar längs ryggraden, fick det igen när jag skrev denna meningen. Hoppades på att boken skulle göra tvära kast och utspela sig i Derry, att Det framkommer som ansvarig för mordet på JFK och att Amberson/Jake skulle få möta Det han också, men att han skulle misslyckas och med nöp och näppe kunna ta sig hem till nutiden.

En annan plottwist jag önskade var att han skulle misslyckas med att stoppa Oswald, men inte kunna lämna Sadie bakom sig. Han skulle ta med henne till nutiden, fixa hennes ansikte och sen återvända till '58 och att de skulle lösa det tillsammans den gången och sedan aldrig återvända till nutiden. Tyckte det var tråkigt allt blev sämre när JFK överlevde.

Arf Pingvin
2014-04-06, 15:37
:thumbup:

Men.. hade den dær bilden anvænts till att bevisa att en officiell sanning ær falsk och inte tværtom, hade den varit tillræcklig?

Sovjet senare Ryssland, ESA, Japan, Kina och Indien har skickat farkoster till månen. De skulle nog ha avslöjat bluffen om det fanns någon. Vad skulle vara anledningen till att bluffa om månlandningarna egentligen?

Det är inte som att rymdprogrammet har använts för att slänga pengar i sjön bara. Vi har fått en del saker också. Integrerade kretsar för att nämna en.

Griip
2014-04-06, 15:41
Det finns ett par sanningar var mænniska måste førstå før att vi som mænniskor ska kunna fortsætta utvecklas:

Det finns hemliga sællskap

Det finns hemliga sællskap med ambitioner på værldsherravælde

Det finns hemliga sællskap med ambitioner på værldsherravælde som mer eller mindre uppnått sina politiska och ekonomiska erøvringsmål

Bland dessa hemliga sællskap finns det sjælvklart goda krafter. Och æven maktkamper inbørdes. Det finns dock en stark hierarki och i toppen ær det troligtvis 100% "tyranni".

Jag trodde længe att sionisterna med Rothchild var ondskans slutboss. Jag ska inte sæga att det inte ær så, før det ær møjligt, men det finns givetvis flertalet scenarion som ær møjliga. Jesuiterna tex, ær vatikanens "militærer" och Rothchild(Red Shield. Vatikanens statsvapen) ær deras bankir och esskort. Rothchild i sin tur ær den som varit i spetsen før sionismen de senaste 100 åren. Lænkarna mellan Påven i Rom(Som før øvrigt i Princip ALLA kristna avgreningar førklarat som Djævulen sjælv), Jesuit-orden och sionister ær enkla att se. Sen har vi Illuminati. Bavariska Illuminati grundades av Jesuiten Adam Weishaupt samma år som USA blev sjælvstændigt ifrån den Rothchild ægda Bank of England(Englands privatægda centralbank). 1776. Det var før att slippa Englands skatter detta krig startades, officiell historia. Kan tænka mig att Found fathers var frimurare eller bara allmænt upplysta mænniskor som førsøkte bryta sig fria ifrån bankjudens maktmonopol. Sen har vi givetvis Habsburgs, Englands och hela Europeiska kungafamiljer som ær med på ett hørn hær och dær. Om dem agerar som frontpersoner likt Påven av Rom eller Hussein Obama ær dock givetvis svårt att avgøra. Det kan gå så djupt att kungafamiljerna ær de sanna ægarna medan alla sællskap osv ær instrumenten. Det man vet ær iaf att ingen vet exakt vem som ær the big boss. Enligt de bæsta teorierna, om jag førstått det rætt och har alla hjærnceller aktiva atm, så finns det en "Black Pope" som ær nr 1 och verkar i det dolda. nr 2 Ær White pope DVs Påven av Rom. Umm.. ska inte fortsætta nu, faktiskt nyligen børjat forska vidare om vatikanens roll så ska låta det mesta vara osagt.

Det viktigaste att førstå ær mina førsta punkter i denna post. Detaljerna kan och kommer vi mænniskor reda ut førr eller senare, om man får vara optimist.

Griip
2014-04-06, 15:45
Sovjet senare Ryssland, ESA, Japan, Kina och Indien har skickat farkoster till månen. De skulle nog ha avslöjat bluffen om det fanns någon. Vad skulle vara anledningen till att bluffa om månlandningarna egentligen?

Det är inte som att rymdprogrammet har använts för att slänga pengar i sjön bara. Vi har fått en del saker också. Integrerade kretsar för att nämna en.

Mmjo. Jag stæller mig tveksam till en børjan enbart før att man kan bluffa om det. Anledning vore som sagt ekonomi. Eller kunde, kanske man ska sæga då eftersom flertalet andra nationer i dag hade kunnat syna bluffen, som du sæger.

likt
2014-04-06, 16:06
http://youtu.be/sGXTF6bs1IU

Griip
2014-04-06, 18:36
watch?v=q1nxTEUSIdo#t=18

3 cities of Empire:inner London city,Washington DC,Vatican part1 (5 min)


Nødvændig kunskap før att førstå værlden 2014.

Griip
2014-04-06, 18:39
http://i43.photobucket.com/albums/e372/tlthe5th/nwo/blair_EUsigning_capitolinehill233.jpg


EU konstitutionen in the making. Vart skrivs den tro? :) 12 stjærnor på EU's flagga. Lika många distrikt som Federal Reserve i USA ær uppdelat i. Lika många var de judiska folken som utvandrade ifrån israel, lika många var Jesus lærjungar. Dags å inse att værldens herrar ær religiøsa fanatiker(Eller iaf leds av) och inte rationella individer?

Armed Dingo
2014-04-06, 18:41
Lustigt nog är The Black Pope även ledsångare i ett jävla bra metalband:
http://heavymag.com.au/wp-content/uploads/2013/03/ghost.jpg

Griip
2014-04-06, 18:47
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=150537&highlight=black+metal

Griip
2014-04-06, 18:54
http://en.wikipedia.org/wiki/Eu_constitution#Signing


Man kan før øvrigt hær, till høger en bit ner, se en karta øver lænder som røstade om saken. Sverige skrev in i sin grundlag att vi ær med i EU, utan att ett ord hørdes om det. Sveriges regerings internationella kontakter ær før øvrigt inte offentliga och dem har enligt lag ingen skyldighet att rapportera eller rådfråga om någonting.

Demokratiskt land? Nej. Med tanke på att vi førbereds att røsta angående BAGATELLER inrikes och helt utesluts ifrån internationell politik.

filmjölk
2014-04-06, 19:14
Jag älskar foliehattar, och älskar att foliehatta själv, så kul att du gör en sån här tråd Griip! Några till saker jag måste fråga vad du kortfattat anser om:


* Lever Dr. Mengele fortfarande?
* ZOG
* Växthuseffekten
* Palmes sexualitet
* vad är den riktiga orsaken till att EU vill förbjuda oss att snusa?

Griip
2014-04-06, 19:27
Jag älskar foliehattar, och älskar att foliehatta själv, så kul att du gör en sån här tråd Griip! Några till saker jag måste fråga vad du kortfattat anser om:


* Lever Dr. Mengele fortfarande?

Vet inget. Men. Det var vældigt många som gick ifrån Tysklands forskningslag direkt till NASA och div. forskningslag i USA. Underrættelsetjænsten CIA skapades dessutom året efter att nazi-regimen føll. Och banden mellan Nazi-regimen och jesuit-orden och dærmed Vatikanen ær.. oklara, men dem finns. Kan inte alltfør många detaljer om detta.

* ZOG

Knappt hørt uttrycket førræn nån skrev det hær på kolo. Vet inte riktigt vad begreppet betyder som sagt men att judar ær såpass førælskade i politik att de återfinns i topplagren i varenda regering værlden øver ær fakta lika sann som att jorden ær rund.

* Växthuseffekten

Klart att mænniskan påverkar klimatet. Ær det vi som gør det varmare? Det tror jag inte. Læmpligt att man vill ha værldsskatt på koldioxid-utslæpp samtidigt som væst læmnat eran och konkurrerande lænder(alla U-lænder) måste gå igenom industrialiseringen med en extra skatt.

* Palmes sexualitet

Palme ær ett frågetecken før mig, vet inget om honom. Men var han ondskans lakej så var han garanterat sexuellt korrumperad. Det ær dem alla. "I did not have a sexual relationship With that women" / Bill Clinton

* vad är den riktiga orsaken till att EU vill förbjuda oss att snusa?

Dem vill givetvis førstøra før oss som har ett sunt missbruk. Ren avundsjuka :)


En motfråga då: Vilken tjocklek har du på din hatt?

filmjölk
2014-04-06, 21:08
En motfråga då: Vilken tjocklek har du på din hatt?

Då jag jobbar med psykiskt sjuka vet jag att foliehatt inte stoppar mer sofistikerad tankeavlyssningsapparatur så jag har packeterat in mitt sovrum i kopparplåt.


Jag skulle klassa den som att jag inte är utrustad med foliehatt utan en sunt utvecklad förmåga till abstrakt tänkande.


EUs antisnusagenda tror jag beror på påtryckningar och mutor ifrån läkemedelsbolag som vill sälja nikotinprodukter och större tobaksbolag som vill sälja cigaretter.

Exdiaq
2014-04-06, 21:09
Skämtar du oss aprillo Griip?

Griip
2014-04-06, 21:15
Skämtar du oss aprillo Griip?

Nejdå, inte alls. Kanske mindre seriøs med vissa rader, givetvis :D

Dags før konspirationsteorier att bli ett mainstream æmne då vi måste læra oss att se igenom løgnerna ifrån dagens maktelit och løgnerna i den nedskrivna historian. Førsøker bara ha humor-dørren på glænt hela tiden så folk kan titta in utan att bli skræmda :)

Griip
2014-04-06, 21:19
Då jag jobbar med psykiskt sjuka vet jag att foliehatt inte stoppar mer sofistikerad tankeavlyssningsapparatur så jag har packeterat in mitt sovrum i kopparplåt.


Jag skulle klassa den som att jag inte är utrustad med foliehatt utan en sunt utvecklad förmåga till abstrakt tänkande.


EUs antisnusagenda tror jag beror på påtryckningar och mutor ifrån läkemedelsbolag som vill sälja nikotinprodukter och större tobaksbolag som vill sälja cigaretter.

Ett sunt sinne ær det bæsta førsvaret :)

Jo det ær væl troligen de stora tobaksføretagen som lobbar før sin sak. Sånt borde dock inte klassas som konspirationer i dag. Kan man inte med ganska stor sækerhet sæga att det ær allmæn fakta?

Exdiaq
2014-04-06, 21:21
Nejdå, inte alls. Kanske mindre seriøs med vissa rader, givetvis :D

Dags før konspirationsteorier att bli ett mainstream æmne då vi måste læra oss att se igenom løgnerna ifrån dagens maktelit och løgnerna i den nedskrivna historian. Førsøker bara ha humor-dørren på glænt hela tiden så folk kan titta in utan att bli skræmda :)

OK, lycka till!

filmjölk
2014-04-06, 21:28
Det är intressant med konspirationsteorier även utan humor imho.

Allt ifrån större saker som ZOG till småfrågor som att Kesha skulle vara djävulsdyrkare eller att Gardell bara spelar att han är gay.

Exdiaq
2014-04-06, 21:31
Det är intressant med konspirationsteorier även utan humor imho.

Allt ifrån större saker som ZOG till småfrågor som att Kesha skulle vara djävulsdyrkare eller att Gardell bara spelar att han är gay.

Mindre underhållande att diverse tomtar kapar konspirations-begreppet likt kristna kapat Guds-begreppet i stora delar av världen.

Griip
2014-04-06, 21:34
Det är intressant med konspirationsteorier även utan humor imho.

Allt ifrån större saker som ZOG till småfrågor som att Kesha skulle vara djävulsdyrkare eller att Gardell bara spelar att han är gay.

Sjælvklart! Men man måste se på det lætthjærtat før att kunna førstå det. Du ser ju dem som kommer in i denna tråden och får spader direkt och vill banna mig ifrån Kolo :D Det ær dem som ska læmna tråden och smyga in genom humor-dørren.

Griip
2014-04-06, 21:38
Kesha och co(Gaga m.fl) ær før øvrigt øppna med illuminati/satan-dyrkande.

Att en okænd hand styrt kulturen i en viss riktning ær enligt mig enkelt att se om man vill/tørs. MTV spammade tex Marilyn Manson i flera år utan att någon ville se honom. Man har promoat immoraliskt beteende och livsstil i decennier. Eventuellt har væl kritiken blivit såpass stor att man i dag visar det helt øppet før att skydda sig mot "konspirationsteorierna" eller så gør man det før att helt enkelt få den dumma befolkningen att acceptera Illuminati, liksom smyga in hela konceptet som om det vore något att eftertrakta och idolisera.

filmjölk
2014-04-06, 21:41
Mindre underhållande att diverse tomtar kapar konspirations-begreppet likt kristna kapat Guds-begreppet i stora delar av världen.

Utan diverse "tomtar" avslöjas aldrig konspirationer. "Tomtar" bevisade att jorden var rund trots att de åkte på massivt motstånd.

Exdiaq
2014-04-06, 21:46
Utan diverse "tomtar" avslöjas aldrig konspirationer. "Tomtar" bevisade att jorden var rund trots att de åkte på massivt motstånd.

http://pinkie.ponychan.net/chan/files/src/139182917077.jpg

Griip
2014-04-06, 21:59
Jag missade nog också poængen før jag fattade inte alls vilka du syftade på :)


Edit: Exdiaq, skriv dina top 3 konspirationsteorier

Griip
2014-04-07, 14:31
http://peakenergi.wordpress.com/2013/09/25/petrodollarns-kollaps-samhallets-kollaps/

En genomgång av det dokument Snowden læckte angående FEMA-camps i USA. Koncentrationslæger i USA = Inte længre en konspirationsteori.

Griip
2014-04-07, 14:34
Vad händer med lägrets fångar?
På sidan 56 berättar dokumentet vad en ”psychological operations officer” har för uppgifter. I listan hittar vi bland annat:
•Identifies malcontents, trained agitators, and political leaders within the facility who may try to organize resistance or create disturbances.
•Develops and executes indoctrination programs to reduce or remove antagonistic attitudes.
•Identifies political activists.


Det verkar vara sanktionerat att döda fångar om alternativet vore opraktiskt. Vakterna får också lov att skjuta folk som försöker fly lägret, och ska i så fall skjuta för att döda. Vi ser också att fångar får skjutas för att förhindra stöld eller skada på utrustning i lägret.


Staten i USA førbereder sig væl iaf, kan man ju lugnt sæga.

Griip
2014-04-07, 14:56
/watch?v=WS3UjPaZY8w


Historien om Titanic skrevs alltså 14 år innan Titanic? Konstigt..


/watch?v=S9v2hhyHWLI


*popcorn*

Tricklew
2014-04-07, 15:14
Ja jösses, det var 3 minuter och 31 sekunder av mitt liv jag aldrig får tillbaka.

Still not convinced?

As of this writing, there are only two living survivors of the Titanic, and both of them claim to have been babies and too young to remember what happened.

HOW CONVENIENT!!!

Even though some of the world's richest and most famous passengers were on the ship, not a single video was made of the Titanic sinking.

HOW CONVENIENT!!!

Abraham Lincoln dies the exact same day the Titanic sinks, except 47 years prior! The Titanic had the capacity to carry 3,547 passengers aboard! They both have 47!!!!

COINCIDENCE???

When will you sheeple realize that you're being lied to? How many amateur documentaries must be made using stock footage before you believe that we're important?

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=af07

Griip
2014-04-07, 15:16
Så du lænkar totalt værdeløsa skæmt-artiklar.. i syfte att.. ?

Tricklew
2014-04-07, 15:21
Så du lænkar totalt værdeløsa skæmt-artiklar.. i syfte att.. ?

Trodde det var det vi båda gjorde.

Griip
2014-04-07, 15:24
Trodde det var det vi båda gjorde.

Hoppas trolljægarn tar dig! :)

Trekker
2014-04-07, 17:05
Staten i USA førbereder sig væl iaf, kan man ju lugnt sæga.

Egna tolkningar och egen översättning gör ju inte den länken särskilt intressant. Last resort kan man inte översätta till opraktiskt (ang bruk av dödligt våld)... Dessutom är det en helt öppen FM som grundar sig i Genève konventionens regler.

Griip
2014-04-07, 18:17
Egna tolkningar och egen översättning gör ju inte den länken särskilt intressant. Last resort kan man inte översätta till opraktiskt (ang bruk av dödligt våld)... Dessutom är det en helt öppen FM som grundar sig i Genève konventionens regler.

På vilket sett skulle han kunde anvænda sig av en "officiell" øversættning? Tror du på allvar dem øversætter sina dokument till svenska?

Nær har det någonsin førekommit något annat æn "egna" tolkningar av något?


/watch?v=Wf86nPAnCk0

Trekker
2014-04-07, 20:05
På vilket sett skulle han kunde anvænda sig av en "officiell" øversættning? Tror du på allvar dem øversætter sina dokument till svenska?

Nær har det någonsin førekommit något annat æn "egna" tolkningar av något?


/watch?v=Wf86nPAnCk0

Jag menade att han gjorde egna översättningar av ord och mening med texten. Dessa finns förövrigt översatta på svenska, FHS har nästan samtliga Us-FM på svenska. Så ja det vet jag "på allvar". *facepalm*

Griip
2014-04-07, 20:22
Jag menade att han gjorde egna översättningar av ord och mening med texten. Dessa finns förövrigt översatta på svenska, FHS har nästan samtliga Us-FM på svenska. Så ja det vet jag "på allvar". *facepalm*

Så varfør inte lænka till denna øversættning?

Trekker
2014-04-07, 20:36
Så varfør inte lænka till denna øversættning?

För att de finns i bokform på FHS. Även om det inte funnits en översatt version får man väl be en kompis eller google translation översätta innan man går i självspinn med sina teorier.
Mitt förslag är att du läser Genève konventionen som avhandlar krigsfångar, sedan läser du hela reglementet, så kan du bilda dig en egen bild. Jag kan hjälpa dig översätta om det är svårt.

Griip
2014-04-07, 20:52
För att de finns i bokform på FHS. Även om det inte funnits en översatt version får man väl be en kompis eller google translation översätta innan man går i självspinn med sina teorier.
Mitt förslag är att du läser Genève konventionen som avhandlar krigsfångar, sedan läser du hela reglementet, så kan du bilda dig en egen bild. Jag kan hjälpa dig översätta om det är svårt.

Så nu ær det pløtsligt ok att øversætta på egen hand? Hur ska du ha det?

Trekker
2014-04-07, 21:04
Så nu ær det pløtsligt ok att øversætta på egen hand? Hur ska du ha det?

Ja det har varit okej hela tiden. Det är ju inte speciellt svår engelska eller fackspråk, prova att läs själv och bilda dig själv en uppfattning istället för att vara naiv och tro allt du läser.

Griip
2014-04-07, 21:28
Ja det har varit okej hela tiden. Det är ju inte speciellt svår engelska eller fackspråk, prova att läs själv och bilda dig själv en uppfattning istället för att vara naiv och tro allt du läser.

Vad ær det som sæger att jag inte redan gjort det?

Trekker
2014-04-07, 21:48
Vad ær det som sæger att jag inte redan gjort det?

Suck...

Griip
2014-04-07, 22:09
Suck...

Jag kunde gott ha påbørjat vår konversation med just detta ord :)

hampfuz
2014-04-07, 22:09
Första versionen av den manualen finns för övrigt här.
http://www.ibiblio.org/hyperwar/USA/ref/FM/PDFs/FM27-15.PDF

Den är från 1941. Mycket mer dödligt våld.
In combating a mob bent on violence, blank cartridges should not be used nor should a volley be fired over the heads rioters [...] Such things will be regarded as an admission of weakness.
Bajonetter och artillerield nämns också som acceptabelt.

Doktrinen har utvecklats från dödligt våld för att hantera inrikes oroligheter till en mer psykologisk approach. Läskigt.

Griip
2014-04-08, 04:43
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5c/Great_Seal_of_the_United_States_%28obverse%29.svg/600px-Great_Seal_of_the_United_States_%28obverse%29.svg. png

Federal Reserve (13 løv, 13 bær, 13 kvistar. 13 stjærnor i det som bildar ett hexagram/davidsstjærna som sægs vara Rothschildfamiljens egna symbol. 13 Før att det sægs vara 13 familjer som styr værlden. Eller eventuellt att dem var 13 från børjan men nu ær nere på 2-3 efter hundratals år av krigande, som jag hørt någon babbla om).

Tillægg: Det slog mig precis att uppkomsten utav talet 13 gott skulle kunna vara just det faktum att det tar 13 punkter før att bilda davidsstjærnan.



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a8/Great_coat_of_arms_of_Rothschild_family.svg/670px-Great_coat_of_arms_of_Rothschild_family.svg.png

House of Rothschild



De 5 pilarna i Rothschilds vapen skall tydligen stå før Mayer Amschels 5 søner. Flertalet olika djur och symboler visar tydligt på att House of ROthschild ær en modern førening av flertalet forna kungafamiljer. Det røda lejonet tex ær ifrån House of Habsburg.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/Familienwappen_Habsburg-Stroehl.jpg/200px-Familienwappen_Habsburg-Stroehl.jpg



Enkelt att forska om detta sjælva, och otrligt intressant må jag sæg. Synd bara att man inte har 3 års høgskolestudier inom teologi och symbolik bakom sig :)

Griip
2014-04-08, 05:03
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/98/Royal_Coat_of_Arms_of_the_United_Kingdom.svg/620px-Royal_Coat_of_Arms_of_the_United_Kingdom.svg.png


House of Windsor, Englands kungafamilj. Varfør har Rothschilds och Windsor emergat? Tillsammans med Habsburg.. och vilka mer? hmm.. Jag skall græva vidare.


Note: Notera att enhørningen ær kedjad.

La också mærke till att på Rothschild emblem så ær Davidstjærnan till vænster i topp(såg jag givetvis), men sen børjade jag undra vad de blåvita banden till høger står før. Jag kom inte fram till något, MEN: En blåvit davidsstjærna = Israels flagga. Israel som kænt ær ROthschilds skapelse

Griip
2014-04-08, 05:15
Jag ær något på spåret:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/Wappen_Deutsches_Reich_-_Reichsadler_1889.svg/482px-Wappen_Deutsches_Reich_-_Reichsadler_1889.svg.png


Tyskland statsvapen fram till 1918(från 1800 något)



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/Parteiadler_der_Nationalsozialistische_Deutsche_Ar beiterpartei_%281933%E2%80%931945%29.svg/150px-Parteiadler_der_Nationalsozialistische_Deutsche_Ar beiterpartei_%281933%E2%80%931945%29.svg.png

Nazitysklands statsvapen.


Det børjar bli enkelt att førstå hur Rothschilds kunde finansiera Tyskland under andra værldskriget! Och allt detta "dolt" i dagsljus, rætt framfør oss.. fyfan mænniskor, hur blåsta ær vi egentligen ? *facepalm*

Griip
2014-04-08, 05:20
Och de 3 hjælmarna ær ju givetvis just:

House of Windsor
House of Habsburg
House of Tysk Øl

Rothschild har aldrig varit kungligheter, dærav ingen krona før dem. Dem ær skølden i mitten, Rothschild = Rød skøld = Vatikanens Statsvapen.

Det kan ju enkelt førklara varfør varken Hitler eller Mussolini la ett finger på vatikanen. Notera hur korset alltid ær høgst upp: Visar lojaliteten till kyrkan/Vatikanen.

Griip
2014-04-08, 05:29
Lion of England and Unicorn of Scotland, heter det tydligen. Dessa ær "Supporter" (http://en.wikipedia.org/wiki/Supporter). Och skottland ær fastkedjade.

Griip
2014-04-08, 05:57
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ac/Square_compasses.svg/220px-Square_compasses.svg.png

Ænnu ett hexagram, denna gången som Frimurarordens symbol. Ett slutet sællskap som ær kænda bl.a før att anvænda sig kodat språk, symbolik osv. Jobbar før återskapandet av Salomons Tempel.


Før øvrigt kan jag sluta cirkeln åt er som har liten eller ingen førkunskap:

Jesuitordern = Vatikanens "arme"

Illuminati (Bavariska, DVs den faktiska och bevisade) = Grundad av Jesuiten Weishaupt


Rothschild = Ekonomiska grenen
House of Habsburgs, Windsor osv(sækert fler æn de 3 stora) = Mutade och ingifta medkonspiratører
Jesuitorden = Politisk och religøs "arme"(Army of Jesus)
Illuminati = Den moderna planeringen och utføringen av återuppbyggnaden utav Temple of Salomon(Centralt æven inom Frimureriet) och totalt værldsherravælde.

Snackas mycket om Temple of Salomon nu før tiden. De 4 blodmånarna som kommer under 2014-2015 ær tydligen vældigt ovanliga och har tidigare samspelat med historiska datum(Nej, inte på dagen men i større drag). Senast var det 6-dagar kriget och Jerusalems återtagande, føre det var det staten Israels grundande. Salomons tempel ær atm plats før en moske och troligtvis ær det dærfør vi blir matade med all anti-islam propaganda. (Allt ifrån 9/11 till Disneys Lejonkungen. Ja, i Lejonkungen ær den muslimska halvmånen i bakgrunden nær Skar och hyenorna sjnger sina onda sånger)

Kom ihåg att planerna om Israel var klara redan under førsta værldskriget:

http://www.imemc.org/attachments/nov2012/balfour_declaration_unmarked.jpg

Før øvrigt sades det æven under førsta værldskriget att 6 miljoner judar blev dødade. Sammantræffande att det var just det antalet Hitler hamnade på? Nej, vælplanerad løgn sedan længe. Varfør? Før att kunna annektera Israel, såklart.

http://1.bp.blogspot.com/_Cx5YSp-ghS8/TLYnVLasQ5I/AAAAAAAAIbU/zRXJ1zlMLrw/S1600-R/jew-holohoax-Russia-1921.gif



Jag skriver inte detta før att bevisa någonting. Detta ær eye-openers och vægledare før de som redan vaknat och insett att værldsbilden vi blir matade med i skolan, av media, politiker osv ær FALSK.

Griip
2014-04-10, 23:48
Ni som vet vad Bank of International Settlements ær och vad den spelar før roll i bank-kartellen kan ju ta en titt på Rothschilds skøld och sen loggan till BIS:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e2/BIS-logo.PNG

likt
2014-04-11, 07:27
Är detta hemligt eller inte? Och om det är hemligt, varför gömmer de ledtrådar överallt? Världens mäktigaste och hemligaste organisation - men du har alltså lyckats avslöja dem.

Ignatius72
2014-04-11, 08:29
Är detta hemligt eller inte? Och om det är hemligt, varför gömmer de ledtrådar överallt? Världens mäktigaste och hemligaste organisation - men du har alltså lyckats avslöja dem.

Otroligt imponerande med andra ord!

likt
2014-04-11, 08:33
Rothschilds sköld hade ju ett pessar. Det där är ett ruter. Frågan är vad de här fula fiskarna spelar för roll i konspirationen: http://www.ruterdam.com/

Griip
2014-04-11, 13:23
Är detta hemligt eller inte? Och om det är hemligt, varför gömmer de ledtrådar överallt? Världens mäktigaste och hemligaste organisation - men du har alltså lyckats avslöja dem.

Hidden in plain sight. Før 10-15 år sedan var det ju inte møjligt før vem som helst att græva fram detta på nætet, du var ju iaf tvungen att springa runt ett par timmar på bibliotek. Och skulle jag visa en massa folk vad jag hittat hade jag fått stå på ett torg och skrika "Konspirationsflams var det hær, kom å se kom å se". Inte konstigt att allt tagit en jævla fart med internet som infrastruktur. Tænk bara alla hundratals riktigt seriøsa konspirationsteoretiker som forskar och skriver bøcker - de senaste 15 åren har de alla kunnat sammarbeta och lægga i hop sina pusselbitar.

Det ær inte hemligt nej, men før en som inte vet vad symbolerna betyder ær det osynligt. Och før en som inte vet hur stor vikt allt ifrån frimurare till illuminati lægger vid symboler kan man sækert tro att detta ændå ær oviktigt. Det jag lagt upp bevisar ju dock inga konspirationer och har vældigt lite med det att gøra. Men jag tycker det ær rætt bra indikationer(/bevis, skulle jag Vilja sæg) på vad som ær vad. Det ær tex. tydligt att Rothschild legat i sæng med engelska kungahuset, habsburgska kungafamiljen och den tyska vad dem nu hetat.

Hur som, hittade en 29 minuters film. Tyværr stæller jag mig bakom allt som sægs i denna film. Æven om jag sjælv skulla førklara det mesta ur ett annat perspektiv.

/watch?v=PZx2tUCB9t8


Jag tænker dock inte ta diskussioner om varfør osv. Før bara 2 dagar sedan tyckte jag att Alex Jones, David Ickes osv snack om "Depopulation" bara var tull(Men jag kunde trots det lyssna på allt vad de hade å sæga! Det ær det som ær viktigt. Æven om du inte køper allt jag sæger måste du inse att det finns sanningar æven du kan førstå. Læs vidare och dem blir fler å fler). Det tror jag inte længre - fast jag har nog fortfarande ett annat perspektiv. Dem snackar om ett medvetet folkmord på større delen av jordens befolkning. De førklarar hur alla 1900-talets krig(och de flesta innan dess också) var till før att just avpopulera vissa områden. Æven hur AIDS var resultatet av en satsning att med biologi hålla nere befolkningen. Min synvinkel ær dock som sådan: De kommande åren(1-50) så kommer en stor andel(15-80%) av jordens befolkning dø utav krig, svælt och katastrofer. Detta ær oundvikligt då jordens befolkning vuxit extremt snabbt senaste hundra åren.

"Jaha, men om det ær oundvikligt så ær det ju inga konspiratører bakom"

Saken ær den att jordens rikaste har samlat de smartaste och mest kunniga mænniskor och har i tusentals år suttit och diskuterat allt mellan himmel och jord. Dem vet att detta kommer hænda lika væl som de vet att ekonomin snart kraschar eller att det tar jorden 1 år att cirkulera solen osv. Alltså, dem vet detta: och sæger inget. Dem sæger inget før att dem planerar att styra alla dessa hændelser till egen favør.