handdator

Visa fullständig version : tjaddapp


TrIff
2004-03-18, 22:42
Tänkte mata hit en dags matintag så alla så anser att dom äter lite får ändrad uppfattning och upptäcker att dom äter brutalt mycket! Gärna lite negativa kommentarer och en massa :eating: :eating: :eating: :eating: :eating: smileys vore snyggt.

7.30 - Frukost.. typ spaghetti och köttfärssås eller nåt.

9.00 - Mellanmål, typ välling och mackor och skit.

12.00-13.00 - Lunch?, Typ makaroner å nå korv with tha bäjjkååns!

15.00 - TRÄNING

16.00-17.00 - Protein och kolhydrater efter träningen.

19.00-20.00 - Typ spaghetti igen eller nåt.

22.00-23.00 - Nå skit jag skrapar ihop och äter.. päncäjks och sånt ni vet. Missar denna måltid ibland då jag är så satta trött.

DÅ VET NI! Låt glädjen flöda nu.

Creatinus Enormus
2004-03-19, 18:29
Jodå... Inte helt fel. Lite beroende på hur mycket av varje man glufsar vid måltiderna.
Lite tunt på eftermiddag/kväll. Kläm in ett till mål där.

Löjtnant Blank
2004-03-19, 23:15
Är inte "ät mer!" det sämsta (läs: minst konstruktiva) rådet man kan få? ALLA vet att man måste äta för att bygga muskler, ändå är det just en :eating:-smiley alla nybörjare här på forumet får kastade i ansiktet så fort de publicerar bilder på sig själva (eller berättar vad de äter). Har man inget annat att säga än: "ÄT! ÄT!" kan man lika gärna knipa käft. Ge istället råd på VAD han/hon ska äta, hur ofta, i vilka mängder etc. Det är ingen som skriver "TRÄNA!" om någon frågar hur man bygger massa på quadriceps...

Creatinus Enormus
2004-03-20, 09:58
Originally posted by Löjtnant Blank
Är inte "ät mer!" det sämsta rådet man kan få?

??? Det är väl ingen som skrivit det i den här tråden ???

kharon
2004-03-20, 10:13
Originally posted by Löjtnant Blank
Är inte "ät mer!" det sämsta (läs: minst konstruktiva) rådet man kan få? ALLA vet att man måste äta för att bygga muskler, ändå är det just en :eating:-smiley alla nybörjare här på forumet får kastade i ansiktet så fort de publicerar bilder på sig själva (eller berättar vad de äter). Har man inget annat att säga än: "ÄT! ÄT!" kan man lika gärna knipa käft. Ge istället råd på VAD han/hon ska äta, hur ofta, i vilka mängder etc. Det är ingen som skriver "TRÄNA!" om någon frågar hur man bygger massa på quadriceps...

Det är det bästa rådet man kan ge IMO. Eller kanske ÄT MER BRA MAT, är bättre och det sedan är upp till folk att ta reda på vad som är bra mat, vilket ju inte är så svårt att ta reda på här på kolozzeum...

Då folk som väger 67kg på 187cm och säger att de är feta och ska deffa så tycker jag inte att ALLA vet att man måste äta för att bygga.

Majoriteten av STORA säger ju att det är nyckeln till massa, för att bli stor måste man äta mycket.

Löjtnant Blank
2004-03-20, 10:15
Originally posted by Creatinus Enormus


??? Det är väl ingen som skrivit det i den här tråden ???
Inte i den här tråden, nej. Klicka in på Medlemsbilder och läs kommentarer.

Löjtnant Blank
2004-03-20, 10:22
Originally posted by kharon


Då folk som väger 67kg på 187cm och säger att de är feta och ska deffa så tycker jag inte att ALLA vet att man måste äta för att bygga.

Men då ska de ju deffa, inte bygga! :smash: Och det är upp till dem själva - det har inte du, jag, eller någon annan någonting med att göra. Om någon skriver: "Jag ska gå ner 4 kilo i fettvikt" och får 10 kommentarer i stil med: "ÄÄÄÄÄT!! :eating: :eating:" blir det idiotiskt. Jag repeterar: ALLA vet att man måste äta för att bygga massa. Alla. Det är ett onödigt råd. Onödigt. Alla vet. Inga nyheter där inte. Du kan lika gärna gå runt på stan och tipsa folk om att de dör om de inte andas.

JAM
2004-03-20, 13:24
Originally posted by TrIff
Tänkte mata hit en dags matintag så alla så anser att dom äter lite får ändrad uppfattning och upptäcker att dom äter brutalt mycket!Ja, det där ser väl bra ut... Tycker du själv att det är väldigt lite eller vad?

Allan
2004-03-20, 14:11
Låser tråden och rensar den! Har rensat bort ett par inlägg som liksom började som en kul grej men sedan bara blev värre..och vissa av inläggen som innehöll quotes fick också städas...

allan

Creatinus Enormus
2004-03-20, 21:12
Originally posted by Allan
Låser tråden och rensar den! Har rensat bort ett par inlägg som liksom började som en kul grej men sedan bara blev värre..och vissa av inläggen som innehöll quotes fick också städas...

allan

SORRY! Menade inget illa...

Callister
2004-03-20, 21:37
Ber också om ursäkt. :)

Allan
2004-03-21, 09:23
Det är okey boys, bara ett exempel på hur en spiral skruvas upp..

allab

Löjtnant Blank
2004-03-21, 12:37
Originally posted by Allan
Det är okey boys, bara ett exempel på hur en spiral skruvas upp..

allab
Hm. Vad har jag missat? Hann aldrig läsa inläggen... :confused:

Callister
2004-03-21, 22:22
Han skrev t.ex såhär:
Jag käkade välling och nåt skit.

Då skrev nån snubbe att han var oroad över hur mkt "skit" personen käkade. Sen skrattade vi här i en gemensam harmoni. :smokin: ;)

TrIff
2004-03-22, 21:24
Oj, här hade det visst hänt en hel del sen jag gjorde tråden.
Och se på fan, ingen klagade på att jag åt för lite..