handdator

Visa fullständig version : Lik i garderoben [poll]


Olegh
2014-03-19, 21:18
En frågeställning inspirerad av tv-serien House of Cards: I ett hypotetiskt scenario vill någon med i princip obegränsade resurser sätta dit dig, så hårt det bara går. Den informationen som på något sätt skulle kunna komma upp till ytan skulle potentiellt få dig att bli..


(Anonym poll, välj alternativt som känns värst)

*popcorn*

Olegh
2014-03-19, 21:48
Kanske inget jättebra ämne för en forumdiskussion :D

Stoltz
2014-03-19, 21:55
Döttsstraff

hidden
2014-03-19, 21:58
Singel.


Fast det är jag ju redan :(

filmjölk
2014-03-19, 22:54
Jag har ett par lik i garderoben (inte bokstavligt) som jag försöker dölja, varav några är ingen big deal för de flesta om jag skulle berätta dem, men otroligt skamfulla för mig personligen.

Nordenator
2014-03-19, 22:55
Singel.

Fast det är jag ju redan :(

Då har du inget att förlora!

ceejay
2014-03-19, 22:55
Pft!

You can't prove anything!

PureWhey
2014-03-19, 23:01
*Raderar webbläsarhistoriken*

Dreas
2014-03-19, 23:02
Vet inte resultatet men finns risk för flera av alternativen.

aijou
2014-03-19, 23:16
Borde varit en flervalspoll.

Sniggel
2014-03-19, 23:18
Fick tänka till lite men sen insåg jag att jo, det hade faktiskt rent juridiskt kunna bli så...
Ingen har rent mjöl i påsen antar jag.

Edit: Man kan ju börja med att fundera på om man någonsin fildelat en film eller mp3-låt som inte är ens egen... ;)

Tricklew
2014-03-19, 23:45
Äh, ska jag vara helt ärlig så är detta alltid så överspelat i filmer och serier. "Sätt ditt han! Alla har lik i garderoben, hitta dom!"

Nej men se där, han tycker om att bli knullad i en stor mansblöja samtidigt som någon piskar hans genitalier, han också.

Griip
2014-03-20, 00:15
En gång fick jag med mig en amerikansk-koreansk utbytesstudent hem efter en utekvæll/natt i Oslo. Nær vi kom hem baxade hon lægenhetens enda toalett och jag vart akut pissnødig. Hon tog sin tid, vill jag lova. Det tryckte iaf på før mycket till slut så jag tog en 1-liters bægare å fyllde den o lite till. Værre var att jag inte kunde hælla ut det i køket eftersom det var disk å mat øverallt. Så jag stællde den i garderoben.

Den hær historien passar sækert bættre i en annan tråd, men på tal om garderober :)

Ontopic så vore det troligtvis fængelsestraff. Inget mærkværdigt alls dock, skulle man rækna i hop alla RÆTTFÆRDIGA proppar man delat ut genom åren så blir det nog fan inte bara dagsbøter iaf.

J.V
2014-03-20, 01:59
I pollen så är det nog allt utom fängelsestraffet. Jobbigt det blev nu. :D

edit: eller mja, med tanke på att trafikförseelser också kan ge fängelse så får jag nog lägga till det.

Juxta
2014-03-20, 09:50
Oberörd. Jag brukar inte dölja min skelett, utan skämtar snarare om dom öppet.

mela
2014-03-20, 11:15
Det finns nog ingenting som min sambo inte vet om mig. Mina föräldrar vet också det mesta om mig. Jag är väldigt öppen av mig.

Men jag har ju gjort en del olagligheter, delat film/musik, kört alldeles för fort och sådant...

Minimjölk
2014-03-20, 11:43
Finns väl saker jag gjort som jag inte är stolt över och som ytterst få eller ens någon anann vet om mig. Samtliga jag kommer på utspelade sig dock för över 10 år sedan och tidens tand har därför gjort dem mindre stolthetsberövande men nog skulle det kunna bli en olustig stämning på en släktmiddag om ämnet där presenterades.

Ja, jag har fildelat 3 mp3-låter en gång men det är inget som jag skämns över och inget jag ser som ett lik i garderoben.

Überbiffen
2014-03-20, 12:51
På sin höjd obekväm vid släktmiddagen.

AronP
2014-03-20, 12:55
Jag förstår inte. Har ni aldrig använt torrent? Aldrig kört mot stoppskyltar? Aldrig för kört fort? Inte gjort småbrott som unga? Köpt ut åt yngre polare?

filmjölk
2014-03-20, 14:15
Fildelningar, fortkörning....det är inte lik i garderoben. Såna här saker är exempel på lik i garderoben:

* Du låg med din kompis fru dagen innan de gifte sig
* Du stal smycken och kontanter från dementa den där sommaren du jobbade i hemtjänsten för att finansiera ditt festande.
* Du blev gravid med ett ONS men har lurat din man att han är pappan
* Istället för att sitta vid din morfars dödsbädd gick du på fest för att det var snygga brudar där.
* Du körde på en gammal tant så hon dog, men det var på en isolerad landsväg och du var hög så du smet för att slippa besväret.
* Du blev stenhård och ejakulerade i byxan den där gången du hamnade i slagsmål och vann.
* Du bajsade ner dig på syslöjden, men skyllde på någon annan som fick heta "Bajs-Pia" genom hela sin skolgång. Som grädde på moset var det du som mobbade henne värst.
* Du såg din moster naken och spenderade din ungdomstid med att onanera åt den mentala bilden av det.
* Du sög av en gubbe mot ett begagnat x-box.
* Efter att ha blivit dumpad av ditt livs kärlek så köpte du sex. Men istället för att ha sex med den prostituerade så grät du mot hennes axel.




Alltså skamfyllda saker.

filmjölk
2014-03-20, 14:37
Alltså skamfyllda saker.

Det var kul att komma på saker. Några till:

* Du hade sex med din kusin på ett släktkalas
* Du vågade inte säga ifrån när din mamma fick stryk av din styvfar, så du låg tyst under täcket och grät medans hon blev misshandlad.
* Du vaknade efter en blöt natt bredvid en hemlös, alkoholiserad och gravt nerknarkad kärring
* Du låg med en thailändsk lady-boy på semestern
* Du hade sex med din lärare för högre betyg.
* Du smygtittade på genom nyckelhålet när din syster bytte om och gick igång på det.
* Du har en udda skamfylld sexuell fetisch till begagnade trosor
* Som barn gillade du att plåga djur, du ströp grannens katt och slog familjens hund när ingen såg på.
* Du får stryk av din flickvän flera ggr i månaden, utåt sett är ni lyckliga
* Du misstänker att ditt barn inte är ditt biologiska, men vågar inte utreda detta av rädsla att verkligen få veta.

TomasB
2014-03-20, 14:46
MOHAHAHAHAHAHA! Fett kul! Fler fler! :D

filmjölk
2014-03-20, 14:59
MOHAHAHAHAHAHA! Fett kul! Fler fler! :D

* Du är vapenfixerad och har flera lådor gömda med olika sorters knivar
* du är smygislamofob och brukar bjuda dina muslimska vänner på griskött och sedan skrocka elakt för dig själv när de äter det utan att veta om det.
* Du är 47år och smygförälskad i grannens 16åriga dotter.
* Du har gömt diverse extremporr "bakom" en fasad av mainstreamporr på din dator.
* Du tvättar inte händerna efter att du har kissat
* Du har någon form av cancer eller annan dödlig sjukdom, men säger inget till din flickvän för att inte oroa henne
* Du är smygbög. hetero till vardags, men gillar enstaka tillfällen av homosexuell hedonism när du har festknarkat
* Du tränar egentligen mest för att du njuter av att plåga dig själv tills det gör riktigt riktigt ont. Resultat är bara en bieffekt.

Nu tog fantasin slut :)

Agitator
2014-03-20, 15:15
Skamfyllda saker i alla ära, men även om vissa av dem skulle vara på den nivån, så är det en själv som sätter den mentala inställningen till det.

Jag valde oberörd, även om jag troligen tror att majoriteten hade valt obekväm vid middagsbordet. Handlar ju bara om ens egna inställning till det.

XXXL
2014-03-20, 16:35
Bötfälld tror jag.