handdator

Visa fullständig version : Från fet till het [motivation]


Burriz
2014-03-16, 01:04
"Antingen så bulkar man eller så deffar man".

"Du bevarar eller går ner i muskelmassa när du deffar".

Det har du säkert hört överallt och misstaget jag inte gjorde var att tro på det!

Jag ska berätta lite kort om mig.

perioden Juli-november 2013 har jag bantat ner totalt ca 25 kg, vägde ca 93 när jag vägde mig först och därefter så bantade jag utan styrketräning dvs ingen deff tills jag vägde 69. Väger i nutiden cirka 77 men jag känner mig och ser starkare ut.

Jag slutade att gå ner i vikt genom LCLC (LOW calorie low carb) det gick helt enkelt inte så där nådde jag min första platå, därefter blev jag tipsad av en kär vän att prova på "Carb cycling" vilket även satte igång magen som jag hade problem med. Sen dess har jag fått resultat som bara den!

Efter svält dieten som låg på cirka 600 kalorier om dagen där allt kom från måltidsersättare så bänkade jag ett par reps på vingliga 60 kg.

Idag den 16 mars 2014 cirka 4 månader efteråt pushar jag upp till 100kg.

Deadliften låg på 90kg utan att kunna hålla svanken idag 150kg med perfekt form.

Jag vill bara motivera er SOM INTE VET OM att det går att bygga muskler och gå ner i fett och än är det inte försent för beach 2014.


OBS jag har inget kost eller träningschema går enbart efter "magkänslan".

För er lite mer erfarna hur ser det ut än så länge? Framsidan är inte klar än men det kommer :>

(Bjuder på lite poseringsbrister)

http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=106549&stc=1&d=1394927953

Juli 2013-Mars 2014