handdator

Visa fullständig version : heelp


daolo
2014-03-15, 21:25
shoo!

Jag vill gå ned i vikt, sedan börja bygga upp muskler. Sen vill jag få rakare rygg för har en otrolig svank, vilket påverkar att jag får större rumpa. Pinsamt och gå runt med en lite tajtare t-shirt eller tröja, eller överhuvudtaget när man är ute och det blåser så jackan eller liknande blåser in mot ryggen.

Jag vill att Ni ska ge mig tips på övningar som:
- gör att man får mindre och goare rumpa (har stor för att vara kille)
- Få rakare rygg och få bort det mesta av svanken
- ett bra träningsschema som jag kan följa (gymmet)

Och ni får gärna tipsa om ett billigt och bra proteinshake man beställa hem. Är kvarg bra? När ska man äta den (innan, efter)?

OBS: är 17 och kan inte lyfta så stora saker eftersom jag inte vuxit helt klart, men jag kan göra det mesta utan större tyngder.

Make me happy guys! :)

Andrew_1982
2014-03-16, 09:52
Övningar ger ju större rumpa. Men med tanke på att du skriver att du vill ner i vikt så ligger det säkert mycket fett kring partiet kring rumpan. Därför kan det vara värt att testa att gå ner i vikt och se vad som händer. Själv har jag skolios och har också stor rumpa. Inte så mycket jag kan göra åt detta.

Du kan läsa på forumet och snubbla över allt du vill ha hjälp med. :)

Nordvall
2014-03-16, 10:23
Du ska se att du inte stannar i växten av att lyfta tungt :)

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

likt
2014-03-16, 11:00
Utfall och den här stretchen:

http://home.swipnet.se/~w-59651/gk/bilder/stretching/flm02s.jpg

likt
2014-03-16, 11:01
OBS: är 17 och kan inte lyfta så stora saker eftersom jag inte vuxit helt klart, men jag kan göra det mesta utan större tyngder.


Glöm det där...

Sheogorath
2014-03-16, 11:09
Skriv inte så värdelösa rubriker i fortsättningen.

AngoraIHS
2014-03-16, 17:53
OBS: är 17 och kan inte lyfta så stora saker eftersom jag inte vuxit helt klart, men jag kan göra det mesta utan större tyngder.


http://i.imgur.com/BV1JGCF.jpg

lillmesen
2014-03-16, 18:36
jag började med tunga mark och böj etc. när jag var 16 bast, blev en fullvuxen människa ändå :-)

daolo
2014-03-16, 19:15
Haha, jaja.

Ge mig det jag fråga om hjälp med. Vet att jag var väldigt dum på vissa ställen! ;-)

Evolve
2014-03-17, 08:36
Stretcha höftböjarna. Stärk mage o baksida lår så kommer en del av svanken att försvinna o rumpan hamna på rätt plats. Utan att ha sett dig så tror jag du har kalle anka rumpa. Sitter du mycket?

daolo
2014-03-17, 16:20
Haha, ja typ kalle anka röv har jag.. och ja jag sitter mycket :-) Men när jag börjar gymma så kommer jag inte sitta så mycket :)