handdator

Visa fullständig version : Tråden där vi ber om ursäkt och säger förlåt


XXXL
2014-03-13, 21:54
Jag gör en pudel, i tråden om tiggare skrev jag något oerhört dumt och det gjorde många utav er arga och upprörda. Jag vill bara passa på att säga förlåt för mitt osmakliga skämt och hoppas vi kan stryka ett streck över det.

Är det någon annan som vill be om ursäkt för något, har ni sagt något ni ångrat till nån här inne och ni aldrig riktigt fått reda ut det? Det här är ingen allmän bikt, jag tänkte att vi kan ha de här som en tråd där alla vi som känner på oss att vi sagt nått dumt här på forumet kan förklara oss och be om ursäkt då det inte alltid är lämpligt att göra det just i tråden där de spårar ur för då går man off-topic. Men här är inget sånt off-topic så lätta era hjärtan.

MackeJuve
2014-03-13, 22:19
Har man sårat någon kan väl skicka PM till denne och har man skrivit något dumt i en tråd kan man väl ursäkta sig lite snabbt där, verkar enklare.

XXXL
2014-03-13, 22:53
Nja, det är ju dumt att fortsätta gå vidare i en tråd som redan spårat kan jag tycka. Och skicka ett PM är ju väldigt direkt, kanske har man inte trampat just nån på tårna utan flera?

Tricce
2014-03-13, 23:10
Jag skulle vilja be om ursäkt å alla idioters vägnar!

Bryggan
2014-03-13, 23:57
Jag gör en pudel, i tråden om tiggare skrev jag något oerhört dumt och det gjorde många utav er arga och upprörda. Jag vill bara passa på att säga förlåt för mitt osmakliga skämt och hoppas vi kan stryka ett streck över det. Ähh, det här är internet, välkommen! Här kan man bete sig som ett svin och ändå undvika en käftsmäll - shit happens.
Hoppas du inte legat sömnlös...

MackeJuve
2014-03-14, 01:55
Nja, det är ju dumt att fortsätta gå vidare i en tråd som redan spårat kan jag tycka. Och skicka ett PM är ju väldigt direkt, kanske har man inte trampat just nån på tårna utan flera?

I tråden kan man ju i alla fall be om ursäkt till berörda parter, i den här hänger det ju på att just de som har tagit illa upp går in och kollar din tråd. Jag ser inte värdet i tråden, men det är ju det härliga, att man får tycka olika.

Tolkia
2014-03-14, 07:04
OK, vi har nu alla greppat att det finns folk här som har sådana obehagskänslor kring sociala tabbar att man inte står ut med att andra ber om ursäkt för sina, så det räcker nu.

Låt tråden vara ifred om det enda ni har att bidra med är att skriva hur fånig och onödig ni tycker att den är.

Raschmus
2014-03-14, 09:55
Jag tycker det är en fin tråd!

Jag minns att jag bad om ursäkt till Scratch89 för ett par år sedan.. Tyckte först han var en dryg pajas men ändrade mig snabbt och kände mig dum. Han är ju snel

Kan tyckas onödigt att be om ursäkt till en annan internetprofil men hänger man här regelbundet tycker jag gott man kan göra det på ett någorlunda sätt man kan stå för.

OnT: Tycker jag annars är snel. Har ingen att be om ursäkt till.

Holmeros
2014-03-14, 10:30
Jag skulle vilja be om ursäkt för min existens.
Det kan inte vara lätt för er alla andra när jag finns, som är så vansinnigt mycket bättre än alla andra.






:D

MackeJuve
2014-03-14, 11:33
OK, vi har nu alla greppat att det finns folk här som har sådana obehagskänslor kring sociala tabbar att man inte står ut med att andra ber om ursäkt för sina, så det räcker nu.

Låt tråden vara ifred om det enda ni har att bidra med är att skriva hur fånig och onödig ni tycker att den är.

Jag skulle vilja be om ursäkt för att jag var så otroligt otrevlig och ifrågasatte tråden, ska i framtiden endast hylla alla nya trådar!

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk

Eira
2014-03-14, 12:15
http://static.fjcdn.com/comments/We+re+sorry+_a6a581d406df3c6437d1db8f08431792.jpg

Breesus
2014-03-14, 12:23
Det är internet, du är förlåten. Jag tar aldrig någon seriöst och ingen bör göra det med mig heller (då menar jag t.ex. om jag skulle kalla dig för en idiot eller säga att du är dum i huvudet t.ex.) och inte ta mig oseriöst som ett troll eller dyl. Många beter sig annorlunda när man är anonym. =)