handdator

Visa fullständig version : Godaste gainern


AngoraIHS
2014-03-03, 21:32
Skulle behöva tips på extremt goda gainers. Ger blanka fan i priset och exakt hur många % protein det är osv. Jag vill bara ha en väldigt god gainer, för annars kommer jag inte att dricka skiten och då spelar det ingen roll om den är superbillig och har jättebra näringsvärde. (Har massa proteinpulver ståendes oanvänt pga detta. utan kolhydrat så smakar det ju förjävla tråkigt)


Så har ni några tips?

EDIT: kanske redan finns tråd, men fanns ingen klistrad eller någon tråd på förstasidan om gainer så.

King Grub
2014-03-03, 21:33
Smaklökar är väldigt individuella. Det någon annan tycker är godast behöver inte smaka så bra för dig.

Wormzie
2014-03-03, 21:34
Sluka en proteinshake sen tar du oboy och toast, works every time :)

zonaxen
2014-03-03, 22:28
Mutant Mass - Cookies & Cream, det är fan kaksmulor i den :D

novanix
2014-03-04, 14:28
Carnivore beef protein alla gånger.

Dock har jag gått över till Body Science bananchoklad eftersom den var lite dyr, men inmundigade 3 burkar iaf. Smaken är lite ovan i början men sen längtar du tills passet är slut för att dricka shaken (499kr för 2,2 kg)

AngoraIHS
2014-03-06, 17:19
Vill lägga till någonting, gainers som går att köpa i små förpackningar är ju fan guld, då kan man ju provsmaka. Tyvärr så brukar väl gainer vara i rätt stora förpackningar till skillnad från proteinpulver där man lätt kan köpa små.

Mutant Mass - Cookies & Cream, det är fan kaksmulor i den :D

har druckit mutant mass med vaniljsmak (tror den hette vanilla ice cream eller något för att det skulle verka godare) och den smakade fan äckligt. Men den där kanske är godare.

Smaklökar är väldigt individuella. Det någon annan tycker är godast behöver inte smaka så bra för dig.

Ja det stämmer helt. Hört folk som pratat om att whey fx eller vad den heter skulle vara så sinnessjukt god i blåbär samt hallonsmakerna. Fyhelvete säger jag, dom smakar skitäckligt. Jättesyntetiskt och äckligt.

Carnivore beef protein alla gånger.

Dock har jag gått över till Body Science bananchoklad eftersom den var lite dyr, men inmundigade 3 burkar iaf. Smaken är lite ovan i början men sen längtar du tills passet är slut för att dricka shaken (499kr för 2,2 kg)

Vilken smak? Såg att den fanns i fruit punch och blue rasperry? har druckit någon pwo med smak av blue raspberry och helvete vad god den var, skulle kunna dricka den som godis. Dock så brukar det ju vara svårare att få till gainer och proteinpulver att smaka gott. Btw så är det där ju proteinpulver, inte gainer. I värsta fall går det kanske att köpa malto eller nåt som är lätt att lösa i vatten och köra i.

AngoraIHS
2014-03-12, 17:42
Det blir nog EAA+malto. Dyrt ja, men fysatan i helvete vad mycket godare det är än vasslebaserade grejer. Och så mycket lättare att få i sig. Dessutom så blir jag hungrig jäkligt snabbt efter och kan käka en lunch samma tid som jag brukar och få i mig hela lunchen.

Alltidxx
2014-03-12, 20:51
Mutant Mass Triple Chocolate med mjölk är fantastisk. Jag gillar Skips mycket också.

R Scarpa27
2014-03-12, 20:52
mm:s vanilj & Wnts vanilj. klara vinnare för mina lökar ;)

Dodel
2014-03-12, 22:34
ON (Optimum nutrition) Serious Mass choklad är den absolut godaste enligt mig.

farsan baloo
2014-03-13, 06:26
Fairings Gainer+ Toffee/choklad är riktigt jäkla god måste erkännas, toppklass!

z_bumbi
2014-03-13, 08:29
Sluka en proteinshake sen tar du oboy och toast, works every time :)

Det här fast man kan strunta i proteindrinken eller blanda den med oboy om man inte gillar smaken.

novanix
2014-03-13, 13:51
Vilken smak? Såg att den fanns i fruit punch och blue rasperry? har druckit någon pwo med smak av blue raspberry och helvete vad god den var, skulle kunna dricka den som godis. Dock så brukar det ju vara svårare att få till gainer och proteinpulver att smaka gott. Btw så är det där ju proteinpulver, inte gainer. I värsta fall går det kanske att köpa malto eller nåt som är lätt att lösa i vatten och köra i.

Sorry för sent svar. Carnivor beef protein Chocolate. Underbar. Nu har jag fastnat för Body Science Whey 100 - Bananchoklad. Perfekt balanserad sötma och fin banansmak i chokladed. Mumma. Jo, deet är ju ingen gainer, gainers brukar smaka bättre, lit efylligare och lite mer kolhydrater. Var längesen jag bulkadeoch körde gainers, då var det någon med cookies and cream jag drack. Väldigt god. Men Carnivor unerar med lite kolhyrater. Har kreatin i sig också.

Jeml
2014-03-13, 14:01
Sorry för sent svar. Carnivor beef protein Chocolate. Underbar. Nu har jag fastnat för Body Science Whey 100 - Bananchoklad. Perfekt balanserad sötma och fin banansmak i chokladed. Mumma. Jo, deet är ju ingen gainer, gainers brukar smaka bättre, lit efylligare och lite mer kolhydrater. Var längesen jag bulkadeoch körde gainers, då var det någon med cookies and cream jag drack. Väldigt god. Men Carnivor unerar med lite kolhyrater. Har kreatin i sig också.

var biffproteinet gott alltså? har smakat en gång och det var vidrigt.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

novanix
2014-03-14, 09:45
var biffproteinet gott alltså? har smakat en gång och det var vidrigt.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2


Jag förstår dig. Första gången jag drack den trodde jag det var fel på min batch. Den var lite salt och syrlig. Annorlunda än Whey som jag var van med. Men med tiden blev den godare och godare.l Det är en vanesak. Med tiden älskade jag den och längtade tills träningspasset var över och svepte min shake på en gång. Köp. Om du inte är nöjd så kan jag köpa den av dig sen.