handdator

Visa fullständig version : Fokus på armar


Lejonjakt
2014-02-25, 21:46
Många påstår om att man kan öka 1 inch runt armen på 1 dag genom att köra deras program. Har alltid varit negativ mot det, men inte idag stötte jag på en ny program som många har testat och fått positiv effekt. Går ut på att träna armar 8 timmar med mellan rum, äta/dricka gainer/protein shakes i mellan. Göra många reps och sets för att chocka armar få en cm omkrets runt armen. Dock vila en vecka från arm träningen efter. Rich piana har en video där han förklarar hur han gör det. Många kommer tänka rich går på bola men om man googlar så finns det många som säger att det har funkat?

Min fråga är vad kan logiken bakom programmen vara? Sjunker armarna dagen efter?

skum
2014-02-25, 21:47
Finns redan en tråd om detta.


Edit: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=210489

Lejonjakt
2014-02-25, 22:05
Den tråden du länkat har jag också läst. Om du läser tydligt så förstår du varför jag valde att göra en ny tråd. Jag undrar vad är det som gör att armarna växer om de nu växer. Exemplet jag ger är från den tråden du har länkat.

Lejonjakt
2014-02-25, 22:10
Min teori är att marknadsföring av produkten som han sponsrar men det finns folk som har testat den typ av träning och fått resultat. Man kanske tänker, hade det funkar så hade man blåst förbi mr Olympia på några år. Saken är man inte kan göra det hur många gånger som helst och att det tar enorm långt tid.