handdator

Visa fullständig version : Influensan


Metal_boy_
2004-03-17, 02:28
Har haft influensan och är inte bra än riktigt sjuk och förkyld va jag i 2 veckor och nu har det gått 2 veckor till snart och jag har bara gått de 2 senaste och småhostat men jag har haft som att det känns som nått sår när jag sväljer...men de e svårt o veta om det är så eller om de e lite halsont fortfarande...jag e skitpigg och jävligt rastlös men jag vågar inte träna....hatar läkare me så jag vill helst inte bege mig dit...nån som känner igen sig? e det bara vila vidare eller? kan de va såhär segt har aldrig haft såhär förut och jag har ju iofs aldrig haft influensa me spyor och förkylning och feber samtidigt heller förut men den här gången åkte jag på skiten:cryout:

King Grub
2004-03-17, 07:32
Är det en bakterieinfektion det är frågan om behöver du en antibiotikakur för att bli av med eländet, och då är det ett läkarbesök som gäller först. Gör det nu så kanske du kan träna om en vecka istället för att vila två månader till, för det är inte säkert att bakterieinfektioner bara går att vila bort hux flux, utan ligger kvar latent.

Metal_boy_
2004-03-17, 16:29
Originally posted by King Grub
Är det en bakterieinfektion det är frågan om behöver du en antibiotikakur för att bli av med eländet, och då är det ett läkarbesök som gäller först. Gör det nu så kanske du kan träna om en vecka istället för att vila två månader till, för det är inte säkert att bakterieinfektioner bara går att vila bort hux flux, utan ligger kvar latent.

ok ..jag va hos läkarn idag och han sa att min hals såg bra ut och det va ingen fara :D jag har väl kanske nått sår i halsen som irriterar lite imellanåt ...han sa iväg o träna me dig fast att jag skulle ändå ta det lungt i början efter som jag varit borta ett tag från träningen så jag skulle inte försöka uppnå den nivån som jag slutade på direkt..men jag ska ändå vänta till efter helgen och sen ska jag köra gärnet:thumbup:

Jense
2004-03-17, 16:40
Bra att du väntar ytterligare, om nu läkaren har fel *skrämmas som fan* nåja, du mår säkert bra efter ett pass Bicep som du gillar så mycket kompis.