handdator

Visa fullständig version : Era favoritmärken!


Reagan86
2014-02-23, 20:46
Hej!

Vilka märken gillar ni att köpa när de kommer till kosttillskott?

Ranka gärna 3 bästa och även det sämsta märket! Glöm ej motivera!

1: Mutant, bra produkter och en seriös ledning. Kanon Facebook kanal och Youtube kanal med mycket information om kost och träning. Går ut officiellt med att de är inte tillskotten som gör dem till biffar.

2: Star Nutrition, pga pris!

3: *****, HMB ;) (precis börjat med dem men tycker de verka bra iaf)

Crap: Scitec, De jag testat därifrån va inte gott! (protein, för sött och en pwo) Kände inte av deras PWO heller.

Reagan86
2014-02-23, 20:47
Kom på nu att man kanske inte får skriva märken här!?

King Grub
2014-02-23, 20:48
Jo, det får man, men man får inte länka till andra webshoppar eller posta inlägg i form av reklam.

Jorgen
2014-02-23, 21:35
Fairing såklart. :)
Och kolozzeums egna linje.

Reagan86
2014-02-23, 23:28
Fairing såklart. :)
Och kolozzeums egna linje.

kolozzeums hittade jag nyss! Absolut värt att prova!

Vyckzy
2014-02-23, 23:52
1. Body science, gött protein
2. Star Nutrition, bra vitaminer
3. Mutant, bra aminosyra

Inte riktigt sämst men smartsupps är inte så bra enligt mig

LillisJ
2014-02-24, 00:04
Köper i princip bara Body Science. Billigt och bra. :D

nordland
2014-02-24, 00:21
1. Nutrisystem
2. Eurosup/Prolabs
3. Gensan

Italienskt rakt igenom. Tyvärr finns ingen svensk återförsäljare för någon av märkena nå mer, men man kan ju importera själv :)

Radikaal
2014-02-24, 01:14
Jacked
Bodyscience
Star Nutrition
FX

farsan baloo
2014-02-24, 09:48
1/2: Fairing och Allmax går en hård kamp om förstaplatsen
3: Kolozzeum
4: Syntrax

Nitrometan
2014-02-24, 10:15
Fairing såklart. :)
Och kolozzeums egna linje.

Jopp. Bästa grejerna.

Reaper123
2014-02-24, 10:40
Nu har jag inte provat "alla" märken, men däremot en hel del och funnit att Body Sience är det som ger mig det jag önskar. Bra pris, effekt/funktion och smak (av de tillskott som nu smaken har betydelse).

lottagu
2014-02-24, 11:04
BÄST:
1. WNT Female Recovery (blåbär & yoghurt) De godaste!
2. Body Science Whey, casein, BCAA och ZMA. Väldigt gott, lättlösligt och bra priser
3. Svenskt Kosttillskott Raw Rampage. Hyffsat bra PWO som ger fokus och en liten extra kick dom gånger man behöver de (kör mest utan).

SÄMST:
Scitec Nutritions Protein Delite. Sött och väldigt äckligt!!!
Swdish Supplements Fucked Up. Kliningar/stickningar från topp till då vilket enbart gav irritation!!!!
iForce Nutrition Maximize Intense. Otroligt äcklig smak (mango/persika) och gav endast lätt illamående och nedstämdhet/ilska under passet.

Reagan86
2014-02-24, 11:07
Väldigt intressant att vissa märken kommer oftare än andra! Värt att kolla på för dem som inte har så bra koll.

Fortsätt gärna! :D

Johan.S
2014-02-24, 13:06
Eiselt och FX. Skulle jag säga även om jag inte var sponsrad. Eiselt har alltid känts premium och nytänkande. FX produkterna håller hög kvalitet till ett mycket bra pris.

marolss
2014-02-26, 20:26
1.gonutrition
2.theproteinworks

PureWhey
2014-02-26, 20:40
FX
Eiselt
ON
BS

Sheogorath
2014-02-26, 20:51
Eiselt/FX (Double Pro, Whey, kreatin, koffein mm)
Body Science (Wellness Omega-3 och Jacked-serierna - gillar INTE deras kasein)
O L I M P (HMB och BCAA - numera är deras BCAA för jävla dyrt överallt så det blir: )
Scitect's HMB istället.

Reagan86
2014-02-26, 21:41
Eiselt/FX (Double Pro, Whey, kreatin, koffein mm)
Body Science (Wellness Omega-3 och Jacked-serierna - gillar INTE deras kasein)
O L I M P (HMB och BCAA - numera är deras BCAA för jävla dyrt överallt så det blir: )
Scitect's HMB istället.

Samma HMB som mig.. O L I M P men fick inte skriva de i ett ord :D

j0nisch
2014-02-26, 22:15
1: Mutant, bra produkter och en seriös ledning. Kanon Facebook kanal och Youtube kanal med mycket information om kost och träning. Går ut officiellt med att de är inte tillskotten som gör dem till biffar.

Vad är det för produkter du har ifrån Mutant? Har alltid varit väldigt skeptisk mot dom för att det är ett amerikanskt märke samt att det är roidade killar som Rich Piana där. Dock har en kompis haft Mutant Mass Cookies and Cream som smakade riktigt gott och därför har man varit lite sugen att köpa en. *drool*

För övrigt så gillar jag märken så som Body Science och FX som är favoriterna just nu. :)

Ozziking
2014-02-26, 22:22
bodyscience utan tvekan :3

Nephelite
2014-02-26, 23:06
Gaspari mest genomgripande kvalitetsmärket som finns!

Reagan86
2014-02-27, 00:40
Vad är det för produkter du har ifrån Mutant? Har alltid varit väldigt skeptisk mot dom för att det är ett amerikanskt märke samt att det är roidade killar som Rich Piana där. Dock har en kompis haft Mutant Mass Cookies and Cream som smakade riktigt gott och därför har man varit lite sugen att köpa en. *drool*

För övrigt så gillar jag märken så som Body Science och FX som är favoriterna just nu. :)

Mutant Amino Bcaa och EAA i tablettform. Burken räcker länge 300 caps. 6 per träningsdag typ.
Mutant BCAA har jag under passet att smutta på. Gillar den skarpt!
Mutant creakong. Kreatin utan uppladdnngsfas!
Får hem ett kilo Mutant whey om nån dag för att testa. Hört den ska va god.
Mutant Mass har jag inte testat men jag vet folk som gjort de och byter aldrig. Jag går så lätt upp i vikt ändå om jag vill!

Reagan86
2014-02-27, 00:41
BS verkar dominera här!

PureWhey
2014-02-27, 01:39
Mutant Amino Bcaa och EAA i tablettform. Burken räcker länge 300 caps. 6 per träningsdag typ.
Mutant BCAA har jag under passet att smutta på. Gillar den skarpt!
Mutant creakong. Kreatin utan uppladdnngsfas!
Får hem ett kilo Mutant whey om nån dag för att testa. Hört den ska va god.
Mutant Mass har jag inte testat men jag vet folk som gjort de och byter aldrig. Jag går så lätt upp i vikt ändå om jag vill!

Haha, creakong? 6 tabs om dagen?
Kikade lite snabbt, hellskotta vad dyrt, där betalar du för märket. Vadå 6 tabletter om dan? För vadå? När?
Visst kan vissa ha goa smaker, om nu det vasslet är gott, men bcaa-tabletter (6 stycken om dan..? :D ) och kreatin kan du hitta mycket billigare.

j0nisch
2014-02-27, 09:12
Mutant Amino Bcaa och EAA i tablettform. Burken räcker länge 300 caps. 6 per träningsdag typ.
Mutant BCAA har jag under passet att smutta på. Gillar den skarpt!
Mutant creakong. Kreatin utan uppladdnngsfas!
Får hem ett kilo Mutant whey om nån dag för att testa. Hört den ska va god.
Mutant Mass har jag inte testat men jag vet folk som gjort de och byter aldrig. Jag går så lätt upp i vikt ändå om jag vill!

Så inga tvivel med deras produkter? Härligt, då kanske man skulle testa Mutant mass, cookies and cream *drool* du får gärna höra av dig om Mutant Whey smakar gott eller inte! :cool:

alexanderoqvist
2014-02-27, 09:58
1. BSN - Älskar deras Syntha-6 samt Amino X. Bra smaker, vettiga priser och klumpar sig inte
2. Scitec - Bra smaker på alla deras proteiner, pwoer och bcaa
3. Gaspari - Bra smak på deras protein och klumpar sig inte

Reagan86
2014-02-27, 11:12
Så inga tvivel med deras produkter? Härligt, då kanske man skulle testa Mutant mass, cookies and cream *drool* du får gärna höra av dig om Mutant Whey smakar gott eller inte! :cool:

ja va ska man säga... det är ju rätt svårt att säga att ett tillskott fungerar. Jag vet bara att jag kört deras produkter och du kan ju kolla min profil här så ser du vilka resultat jag gjort. Mass vet jag flera som säger funkar bra då de har svårt att gå upp i vikt.

Här är en länk där de pratar om deras tillskott! http://www.youtube.com/watch?v=Sz3XFrCsvGM

j0nisch
2014-02-27, 12:15
ja va ska man säga... det är ju rätt svårt att säga att ett tillskott fungerar. Jag vet bara att jag kört deras produkter och du kan ju kolla min profil här så ser du vilka resultat jag gjort. Mass vet jag flera som säger funkar bra då de har svårt att gå upp i vikt.

Här är en länk där de pratar om deras tillskott! http://www.youtube.com/watch?v=Sz3XFrCsvGM

Menar mer om de är helt lagliga eller inte, men det verkar bra ju! :)

Tackar!

Armed Dingo
2014-02-27, 23:33
Eiselt och FX. Skulle jag säga även om jag inte var sponsrad. Eiselt har alltid känts premium och nytänkande. FX produkterna håller hög kvalitet till ett mycket bra pris.
Hur ska vi tolka saker du skriver om Eiselt nu om du inte lägger till den lilla meningen :d

PureWhey
2014-02-28, 00:32
Menar mer om de är helt lagliga eller inte, men det verkar bra ju! :)

Tackar!

Helt lagliga?

Skickat ifrån böjracket

j0nisch
2014-02-28, 00:41
Helt lagliga?

Skickat ifrån böjracket

Menar att eftersom Rich Piana ser ut som han gör för att han har tagit diverse steroider och prohormoner och han presenterar mutant på youtube, så har jag alltid haft en negativ syn på mutant hehe, men det kanske bara är jag. *screwy*

exor
2014-02-28, 07:51
1. BodyScience, Jack3d.
2. Kolozzeum
3. Dahlblads (Swebar)

Pepz
2014-02-28, 10:29
1.body science
2.Jacked
3.fairing/eiselt/fx

sämst: self omninutrition, kanske är bra numer men har en historik med felaktigheter osm jag inte gillar

KalleTeodor
2014-02-28, 10:42
Haha, creakong? 6 tabs om dagen?
Kikade lite snabbt, hellskotta vad dyrt, där betalar du för märket. Vadå 6 tabletter om dan? För vadå? När?
Visst kan vissa ha goa smaker, om nu det vasslet är gott, men bcaa-tabletter (6 stycken om dan..? :D ) och kreatin kan du hitta mycket billigare.

han skrev eaa i tablettform, inte bcaa.

PureWhey
2014-02-28, 10:47
han skrev eaa i tablettform, inte bcaa.

Ok?

Skickat ifrån böjracket

peliqan
2014-02-28, 15:38
Body Science och FX har aldrig känt att jag behövt testa nåt annat

Kvicksilver
2014-02-28, 18:27
Scitec Nutrition är mitt favvomärke just nu. Deras Jumbo är en grym gainer.

Rikard Jansson
2014-02-28, 18:33
Scivation
XXL

Heddaway
2014-02-28, 18:44
BS, casein o whey, bars
Scivation (xtend)

Smartsupps protein/casein är OK

FoxCharlie
2014-03-01, 00:33
Body Science - Bra pris och Whey delite så jävla gött
FX - Bra pris och EAA FX är goa syror.
Star nutrition - Billigt kreatin och liknande

Doggeh
2014-03-01, 02:51
Bodyscience, gillar deras smaker på proteinpulver & bra utbud
FX, bra pris men lite sämre smak än ovan.
Orange Triad, vet inte märket men det är en multivitamin + "joint-complex" som jag gillar.

Sämst: Driven Sports, att sätta "light-tjack" i en produkt är lågt men DNP är fan ännu lägre.

Reagan86
2014-03-04, 00:15
bruka bs leverantör va assega? väntat en vecka.. status utskrivet...

Gober
2014-03-04, 07:56
Body Science & Jacked.

Gober
2014-03-04, 07:58
bruka bs leverantör va assega? väntat en vecka.. status utskrivet...

Nej, har du beställt något som inte fanns på lager, tex better Bodies, Eleiko? Ring eller maila support och kolla läget. Ska inte ta en vecka.

Reagan86
2014-03-04, 11:22
Såhär går de då inte alla följer reglerna men har ändå gjort en sammanställning! Reserverar mig för ev något ynka räknefel. Jag är Domare och har tolkat era betyg efter vad ni skrivit. 1a plats 3 poäng, 2a plats 2 poäng och 3e plats 1 poäng!

Body Science 40p
FX 18p
Jacked 12p
Eiselt 10p
Fairing 7p
Star nutrition 6p
Kolozzeum 6p
Scitec 5p
Scivation 5p
Mutant 4p
Gaspari 4p
Allmax 3p
BSN 3p
Wnt 3p
Nutrisystem 3p
O Limp 2p
XXL 2p
Eurosup/Prolabs 2p
Gensan 1p
Syntax 1p
Svenskt kosttillskott 1p
ON 1p
Dahlblads 1p
Smartsupp 1p

Simonfrisk
2014-03-13, 21:30
B5sports, Jacked all The way. Sedan body science. Inget mer behövs i mitt tycke!
Mvh.


Skickas från min iPhone via Tapatalk

AEB
2014-03-13, 22:44
My Protein > Body Sience. Billigare, löser sig lättare, extremt mycket godare och alltid bra erbjudande. Är helt såld!

Udd3n
2014-03-14, 06:59
My Protein > Body Sience. Billigare, löser sig lättare, extremt mycket godare och alltid bra erbjudande. Är helt såld!

Vilken sort hos Myprotein? Har funderat på att prova något men finns ju så många olika sorter. :)

spoon
2014-03-14, 07:20
Simborgarmärket var länge en favorit då jag tränade back in the days.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Spettet
2014-03-15, 07:49
Body Science alla dagar i veckan.

Oxe
2014-03-15, 10:42
1/2 Allmax och Fairing kör uteslutande dessa två när jag använder tillskott
3 på när på kolozzeums purewhey päron/vanilj

-squat-
2014-03-15, 13:04
FX, Eiselt, Fairing och BS.

Nephelite
2014-03-15, 14:10
Gaspari!

AEB
2014-03-15, 16:33
Vilken sort hos Myprotein? Har funderat på att prova något men finns ju så många olika sorter. :)
Ifall du ska köpa deras Impact Whey Protein, vilket är det billigaste, (och mest prisvärda enligt mig) så har jag testat, cookies and cream, natural vanilla, chocolate smooth och osamksatt. Alla var helt gudomliga! Är fortfarande extremt besviken att ingen givit mig rådet att beställa därifrån innan. Beställ, du kommer inte bli besviken! Löser sig EXTREMT bra. Brukar blanda med sked och det räcker.

Sohlsken
2014-03-15, 19:24
Börjar allvarligt fundera på att dumpa Self Omninutrition efter att ha läst denna tråden.

Fråga: Ser att FX har naturellt pulver (jag vägrar sötningsmedel), vet någon om det är drickbart?

Selfs naturella smakar helt okej till skillnad från ett märke jag testade i USA. Blech. Dessutom är det billigt, men om de har haft problem förut kanske det är värt att omvärdera.


Helt klart sämsta märket: Gold Nutrition. Fruktansvärt äckligt oavsett smak.

-squat-
2014-03-15, 19:40
Fråga: Ser att FX har naturellt pulver (jag vägrar sötningsmedel), vet någon om det är drickbart?


Ja det är det. Det smakar inte mycket alls.

Sohlsken
2014-03-15, 20:03
Ja det är det. Det smakar inte mycket alls.

Schysst, då provar jag det nästa gång jag behöver beställa :)
Är det typ som rejält utspädd mjölk?

AEB
2014-03-16, 21:17
Schysst, då provar jag det nästa gång jag behöver beställa :)
Är det typ som rejält utspädd mjölk?
ja typ. Som sagt, det smakar typ ingenting. Ska nog inte vara problem att få ner sig det! Ifall du föredrar någon smak så mixa det med mjölk/annan mjölk + lite bär eller kanske en banan? Du klarar dig nog så länge du inte köper ris eller ärtprotein. Där snackar vi om seriösa problem att dricka. Min 2kg säck står fortfarande och samlar dam. Är som att dricka sur sand.

Latissimus Dorsi
2014-03-16, 21:21
Allt förutom smartsupps, vidrigt jävla rävgift. Stor varning för alla som ens tänker på att köpa någonting över huvudtaget från dem. Proteinet är vidrigt, kreatinets konsistens är förjävlig (typ som mjöl) och deras multivitamintabletter är bara konstiga, typ jobbiga att svälja och man har obehag i svalget efteråt.

-squat-
2014-03-16, 21:39
Schysst, då provar jag det nästa gång jag behöver beställa :)
Är det typ som rejält utspädd mjölk?

Typ så ja. :)

mattisjamtback
2014-03-16, 22:31
Någon som har testat Raw Rampage från Svenskt kosttillskott? Tyckte innehållet verkar bra och ca 10kr per portion är ju rätt bra :)

AEB
2014-03-19, 01:25
Allt förutom smartsupps, vidrigt jävla rävgift. Stor varning för alla som ens tänker på att köpa någonting över huvudtaget från dem. Proteinet är vidrigt, kreatinets konsistens är förjävlig (typ som mjöl) och deras multivitamintabletter är bara konstiga, typ jobbiga att svälja och man har obehag i svalget efteråt.
hade inget problem med deras vassle. Smakar typ som billig vassle "brukar" smaka.

farsan baloo
2014-03-19, 07:13
Börjar allvarligt fundera på att dumpa Self Omninutrition efter att ha läst denna tråden.

Fråga: Ser att FX har naturellt pulver (jag vägrar sötningsmedel), vet någon om det är drickbart?


Helt klart sämsta märket: Gold Nutrition. Fruktansvärt äckligt oavsett smak.

Prova Fairings ECO (http://shop.kolozzeum.com/sv/proteiner-amino/fairing-eco-protein-800gr.html) protein som är helt naturellt och utan tillsatser :)

Sohlsken
2014-03-19, 10:19
Typ så ja. :)

Schysst :)
Någon uppfattning om Body Sciences naturella?

Prova Fairings ECO (http://shop.kolozzeum.com/sv/proteiner-amino/fairing-eco-protein-800gr.html) protein som är helt naturellt och utan tillsatser :)

Stort tack för tipset :) dock är det en rejäl bit dyrare än jag har råd med :(
Blir definitivt någonting jag håller koll på när jag tar mig förbi studenttiden!

-squat-
2014-03-19, 21:54
Schysst :)
Någon uppfattning om Body Sciences naturella?


Har inte märkt någon skillnad mellan den och fX.

Scitec
2014-03-21, 20:48
1. Scitec
2. BSN
3. AldrigVila

Rangordnat efter smak.

Brorlustig
2014-03-23, 16:06
Någon som har testat Raw Rampage från Svenskt kosttillskott? Tyckte innehållet verkar bra och ca 10kr per portion är ju rätt bra :)

Supernöjd med den!

Dodel
2014-03-23, 16:51
1. Star nutrition
2. ON
3. Mutant

kallebaah
2014-04-02, 22:14
Black Lion Research