handdator

Visa fullständig version : The Dash - Kickstarter projekt för riktigt trådlösa hörlurar !


Vivaldi
2014-02-22, 19:39
http://www.kickstarter.com/projects/hellobragi/the-dash-wireless-smart-in-ear-headphones?ref=discovery

Vet att det finns flera hörlurstrådar men tycker denna förtjänar en egen, i nuläget sitter jag själv med ett par BlueBudsX som jag är toppennöjd med .. men lite sugen blir man allt !

Donner
2014-02-22, 19:54
Finns det exempel på kickstarter projekt som blivit lyckade? Dom verkar väldigt bra så blir det verklighet kommer jag antagligen att handla ett par.

Akada
2014-02-22, 20:43
Dyra som fan, leverans om typ ett år & inte så värst bra batteritid.

Torwald
2014-02-22, 20:49
De där hörlurarna har blivit så jävla hypade. Har de ens en prototyp klar? Vad jag hörde har de en trådlös hörlursprototyp i kretskortsstorlek. Det är LÅÅÅÅNGT kvar till en färdig produkt. Sätter 500 spänn på att den inte blir klar i tid eller över huvud taget.

awesomooo
2014-02-22, 21:00
Man lär ju tappa dom direkt om man badar med dom.

ducedo
2014-02-22, 21:09
Finns det exempel på kickstarter projekt som blivit lyckade?

Du har ju Pebble som drog in 67 miljoner SEK och fick bra recensioner när den lanserades.

Aping
2014-02-23, 01:46
Tror ni att det kan utvecklas aktiv noise cancelling för denna manick?

Har det på mina nuvarande lurar och det är grymt skönt på buss, flyg och rent allmänt i stökiga miljöer. Såg inget om detta förutom den passiva effekten av att de sitter i vägen som vilken öronpropp som helst.