handdator

Visa fullständig version : Vanliga träningstshirtar (lite längre)


monsa123
2014-02-21, 12:39
Tja,

Träningstshirtar går ju åt rätt rejält och köpte nyligen 3 enfärgade T-shirtar på stadium för 99:- vilket var nice. Vanliga i bomull helt enkelt. Drog till med XXL för att ha den lite större men insåg rätt snabbt att den är i princip lika lång som L bara lite bredare i armarna typ och blir framför allt mindre i tvätten.

Var hittar man billiga och enkla T-shirtar till träningen som är "lite längre"?
H&M och Inter sport / stadium borde ju vara de självklara valen. Kan gå och kika där igen.

monsa123
2014-02-21, 13:54
bump

påven
2014-02-21, 14:24
sportsdirect.com

köper alla träningsplagg där, billigt skit och frakten har aldrig varit dyrare än 45spänn direkt hem till dörren för mig

dream_theater_
2014-02-21, 15:29
Kan ju spinna vidare lite på detta. Har ni några bra tips på t-shirtar att bänka i? Jag tycker det är oerhört viktigt att det inte blir glidigt mot bänken. Tror att jag bara har en t-shirt som jag verkligen trivs att bänka i.

Paperweight
2014-02-21, 15:37
Kan ju spinna vidare lite på detta. Har ni några bra tips på t-shirtar att bänka i? Jag tycker det är oerhört viktigt att det inte blir glidigt mot bänken. Tror att jag bara har en t-shirt som jag verkligen trivs att bänka i.

Magnesium på ryggen = fixat

dream_theater_
2014-02-21, 15:43
Magnesium på ryggen = fixat

Jag har provat det, och det funkar väl hjälpligt. Hur som helst är det ännu bättre med en t-shirt som biter lite mot skinnet, och då är det bara ännu mer plus med magnesium på en sådan :)

Bänka och böja i polyester tycker jag är helt omöjligt.

z_bumbi
2014-02-21, 16:10
Kan ju spinna vidare lite på detta. Har ni några bra tips på t-shirtar att bänka i? Jag tycker det är oerhört viktigt att det inte blir glidigt mot bänken. Tror att jag bara har en t-shirt som jag verkligen trivs att bänka i.

Extrempowers t-shirt med text på ryggen. Texten känns gummiartad och ger bra friktion mot bänken.

dream_theater_
2014-02-21, 16:50
Extrempowers t-shirt med text på ryggen. Texten känns gummiartad och ger bra friktion mot bänken.

Tack! Ska kollas.