handdator

Visa fullständig version : Mr Hyde (pwo)


Kokowski
2014-02-17, 15:03
Har hört mycket positivt om denna pwo. Har någon här på brädan testat och kan ge en recension?

Nitrometan
2014-02-17, 15:06
Dr Jekyll approves.

Langster
2014-02-17, 15:40
Dr Jekyll approves.

Det finns faktiskt en som heter Dr Jekyll också. :d

Har testat båda, tycker nog att Dr Jekyll är bättre, mer rent prestationshöjande och ämnen i den och den ger bättre pump. Kan tänka mig att en del gillar mr Hyde för att det är riktigt mycket koffein i den, men är det bara den effekten man är ute efter så är koffeintabletter ett smartare val.

Observera att ingen av dem ger någon stimeffekt som är trevlig, Jekyll i princip inget stim alls och Hyde känns som man tagit för mycket koffein och mår dåligt. Jag är väldigt stimtålig och gillar oftast stim, men Hyde är inte trevlig.

Gober
2014-02-17, 17:17
Observera att ingen av dem ger någon stimeffekt som är trevlig, Jekyll i princip inget stim alls och Hyde känns som man tagit för mycket koffein och mår dåligt. Jag är väldigt stimtålig och gillar oftast stim, men Hyde är inte trevlig.

Är väl inte meningen :d

cancion
2014-02-17, 17:27
Har hört mycket positivt om denna pwo. Har någon här på brädan testat och kan ge en recension?

Kan tänka mig att en del gillar mr Hyde för att det är riktigt mycket koffein i den, men är det bara den effekten man är ute efter så är koffeintabletter ett smartare val.

Som Langster säger. Man blir stirrig och kraschar hårt med Hyde. Och då är jag ändå ganska van vid höga koffeindoser.
Den är inte ens godkänd i min bok. Om något så försämrade den min prestation i gymmet de gånger jag tog den. Gav bort den till en kompis, behöll den inte ens som "reserv".