handdator

Visa fullständig version : Vilken jack3d pwo?


Dylaren
2014-02-04, 18:04
Ligger mellan Jack3d Advanced och Jack3d Micro!

Santoro
2014-02-04, 18:06
Ingen. Funkar en PWO är den olaglig.

Dylaren
2014-02-04, 18:25
ee va?

j0nisch
2014-02-04, 18:28
Ligger mellan Jack3d Advanced och Jack3d Micro!

Felpostat. Du ska posta i kategorin Kostillskott (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/forumdisplay.php?f=6)

OnT: Pwo är högst individuellt. Om man ska ha pwo så får man testa sig fram. Jack3d Micro har jag hört inte ska vara något speciellt, samtidigt som jag har hört att jack3d advanced ska vara farlig, då det innehåller ett farligt ämne kallat aegelin? Är inte fullt säker på det.

Vad vill du ha ut av en pwo?

Det han menar med att om det funkar så är det olagligt är att en pwo som är laglig kan inte ge dig superkrafter och orka 50 kgs hantlar utan problem.

Dylaren
2014-02-04, 18:29
asso vill inte ha stötningar som visa säger att dom fått. vill bli taggad och pigg!

j0nisch
2014-02-04, 18:31
asso vill inte ha stötningar som visa säger att dom fått. vill bli taggad och pigg!

Då är koffein rätt för dig, det minskar tröttheten. Bli taggad av en pwo? Hmm du ska inte behöva ha en pwo för att bli taggad. Skaffa motivation, sätt upp mål och innan gymmet så sätter du på lite go' musik som gör dig taggad så ska det nog gå vägen! :)

Santoro
2014-02-04, 18:32
ee va?

I Sverige är riktiga PWos olagliga. Istället ersätts det med koffein och annat smeck. Dra en svart kopp kaffe istället.

Jorgen
2014-02-04, 18:38
I Sverige är riktiga PWos olagliga. Istället ersätts det med koffein och annat smeck. Dra en svart kopp kaffe istället.

Vad är dom PWO som säljs då? På låtsas?

Santoro
2014-02-04, 19:15
Vad är dom PWO som säljs då? På låtsas?
Pengar kastade i sjön.

Squamata
2014-02-04, 19:24
Börja inte med pwo skiten..

Tycker mig höra bekanta på gymmen som ständigt klagar över dåliga pass/illamående pga pwo's.

Är du trött och har dåligt "tryck" på gymmet så ta lärdom av de istället och korrigera det som kroppen egentligen behöver isf, dvs mer kolhydrater och mer sömn.

De kostar dessutom onödiga pengar, pengar du kan lägga på tex vassle och kreatin som de faktiskt finns bevis för att de fungerar.

Sheogorath
2014-02-04, 19:27
Craze är den enda PWOn värd namnet för tillfället, bortsett från rena koffeintabletter. Craze säljs inte någonstans och den tillverkas inte längre. Alltså får man, om man inte köpte på sig några burkar Craze som man har liggande, hålla till godo med koffeintabletter tills vidare. Och det kan definitivt vara gott nog.

Jorgen
2014-02-04, 21:06
Pengar kastade i sjön.

Noll effekt alltså?

PureWhey
2014-02-04, 22:00
Jag tycker Brutal FX är bäst, sett samma ut ett par år nu tror jag.

Santoro
2014-02-04, 22:46
Noll effekt alltså?

Det som gav en hederlig PWO-effekt är nu olagligt. En svart kaffe räcker gott och val, om man säger.


Ts, du har ju precis börjat lyfta, kosttillskott kan du fundera på senare i träningskarriären.

mangemani
2014-02-04, 23:10
köp en cellcius istället eller drick vanligt kaffe, alternativt koffein tabletter.

det som en gång i tiden gjorde jack3d till en så populär och "bra" produkt är nu borttaget och kvar finns bara en massa hokus pokus och nya namn.

Victuhh
2014-02-04, 23:13
Vaddå PWO fungerar inte? Vad vill ni ha ut av den liksom?
Koffein funkar, beta-aline funkar, kreatin funkar m.m.

Sen att de är ganska så dyra är en annan femma.

Sheogorath
2014-02-05, 06:40
Vaddå PWO fungerar inte? Vad vill ni ha ut av den liksom?
Koffein funkar, beta-aline funkar, kreatin funkar m.m.

Sen att de är ganska så dyra är en annan femma.

Beta-alanin och kreatin har inga akuta effekt (beta-alanin har däremot en akut bi-effekt) och kan därför inte anses vara en del i en PWOs effekt. Det är lite som om man skulle stoppa HMB i PWOn. Det finns många saker som är "bra" men har de ingen akut effekt eller i någon annan bemärkelse platsar särskilt bra FÖRE träning så är det på sin höjd ett dyrt sätt att få i sig godsakerna underdoserade och lite smidigare. Knappast värt namnet pre-workout-ingrediens. Detta är ju något man ska ta inför ett pass för ett bättre pass.

I dagsläget har vi väl typ koffein.

Edit: ja och kolhydrater förstås.

j0nisch
2014-02-05, 09:11
Beta-alanin och kreatin har inga akuta effekt (beta-alanin har däremot en akut bi-effekt) och kan därför inte anses vara en del i en PWOs effekt. Det är lite som om man skulle stoppa HMB i PWOn. Det finns många saker som är "bra" men har de ingen akut effekt eller i någon annan bemärkelse platsar särskilt bra FÖRE träning så är det på sin höjd ett dyrt sätt att få i sig godsakerna underdoserade och lite smidigare. Knappast värt namnet pre-workout-ingrediens. Detta är ju något man ska ta inför ett pass för ett bättre pass.

I dagsläget har vi väl typ koffein.

Edit: ja och kolhydrater förstås.

Så beta-alanin har ingen akut effekt, hur menar du? Nivåerna av karnosin ökar väl och därmed får man en högre mjölksyratröskel, eller har jag fel?

Nitrometan
2014-02-05, 09:53
Så beta-alanin har ingen akut effekt, hur menar du? Nivåerna av karnosin ökar väl och därmed får man en högre mjölksyratröskel, eller har jag fel?

Det är en långtidseffekt. Beta-alanin har inga effekter direkt vid intag. Utan det byggs upp över tiden.

Därför behövs det ej i PWO.

Sheogorath
2014-02-05, 10:14
Just så.

Morty
2014-02-05, 13:40
Haha i varenda PWO-tråd;
Aeh föffan en stor slät kopp kaffe å en prickikorvmacka!!

NO-Xplode använder jag. Gillar den. Smakar dessutom Hubbabubba!