handdator

Visa fullständig version : Max Philisaire - största ektomorfen?


Bandid0
2014-02-01, 21:02
Det här måste vara den största ektomorfen jag sett, se på hans handleder och hals i förhållande till muskelmassan!

Mycket intressant även att han "bara" väger 88kg på 185cm och trots det har en massiv byggarfysik.

Folk som är så långa och väger så "lite" brukar se betydligt klenare ut, så antagligen gynnas man av en liten benstomme då det får plats mer muskler på samma vikt.

Det som också slår mig är att det är en fruktansvärt vacker fysik - atletisk och ädel, i motsats till kompakta bänkfetton och fyrkantiga byggare.

ceejay
2014-02-01, 21:04
Never skip leg day

Och vad i helvete har det gjorts med första "curl"bilden?

MatteÖhult
2014-02-01, 21:08
han verkar ha lite muskelmassa på benen, därav den låga vikten antar jag :)

Bandid0
2014-02-01, 21:11
Never skip leg day

Och vad i helvete har det gjorts med första "curl"bilden?

Bilden där han går i vattnet har han ju helt ok lår ändå.
Vad är konstigt med curlbilden?

Latissimus Dorsi
2014-02-01, 21:11
Kollar vi på samma bilder, eller vadå. Små ben?

arthax
2014-02-01, 21:13
För att använda ett slitet uttryck så var hans fysik fruktansvärt oestetisk *spy*

MatteÖhult
2014-02-01, 21:15
Kollar vi på samma bilder, eller vadå. Små ben?

Ja, i förhållande till överkropp. på den andra bilden ser ju de ut som två stickor? På andra bilden är det ju en "modell bild" med opti ljus och allt vad det heter

decussatio
2014-02-01, 21:19
Det där var nog den snyggaste man jag någonsin sett. Mmm ... män.

agazza
2014-02-01, 21:23
axelparti, övre armar och bröst ligger inte i proportion till resten av hans kropp, där har du varför han väger så "lite" på sin längd. Samt att han är mörk och har låg kroppsfettsprocent.

Jag förstår inte riktigt trådens mening heller.

Frank Slater
2014-02-01, 21:26
Bilden där han går i vattnet har han ju helt ok lår ändå.
Vad är konstigt med curlbilden?

Han curlar 180 kg. Det gör inte ens Ricky Bruch.

Bandid0
2014-02-01, 21:30
Jag förstår inte riktigt trådens mening heller.

Jag skulle vilja se fler byggare med väldigt liten benstomme och brutal massa. Posta gärna i denna tråd.

Han curlar 180 kg. Det gör inte ens Ricky Bruch.

Det är ju bara en bild, han har väl juckat upp den en decimeter för fotot.

TheOne1994
2014-02-01, 21:32
gossar ska inte sitta och titta på andra gossar :)
släpp honom nu. Tjejer kan fortsätta titta.

Frank Slater
2014-02-01, 21:33
Han ser väl ut ungefär som Mikael Hollsten. Men Mikael är 190 cm tror jag.

Animalisk
2014-02-01, 21:39
Oproportionerad och ful kropp, överarmar som en gorilla, underarmar som en anorektiker. Han ser felkonstruerad ut, sen att han är stark är ju en annan femma, snygg kropp har han då inte.

Linjedomarn
2014-02-01, 21:42
88kg på 185cm är inte lite vid typ 6% kroppsfett.. speciellt när man inte har några jätte ben.

Whizzlarn
2014-02-01, 22:28
Kan inte hålla med om att det var en fin kropp, ser väldigt alien-aktigt ut :( Kolla Jeff Seid tex om du vill se asthetics :) Speciellt de senare bilderna där han fått till tuttsen lite!

Edit: NoHomo

Anders The Peak
2014-02-01, 22:47
Vilket genetiskt freak. Riktigt bra :thumbup:
Det är inte många som slår den fysiken...

difeddy
2014-02-01, 22:55
Ja, skitful minsann! Och liten också, vilken räka.

Eller...

Birkharju
2014-02-01, 23:01
Mm...jättedåliga ben *popcorn*

http://deispot.files.wordpress.com/2010/04/max-philisaire-2.jpg?w=197&h=300

AronP
2014-02-01, 23:45
Intressant fysik ändå, riktigt tunn om leder och rejält axelbred. Tyvärr är ju alla bilder utom den andra hårt retuscherade. Vikten på längden är dock inte låg.

Kaelel
2014-02-02, 00:05
Vilket genetiskt freak. Riktigt bra :thumbup:
Det är inte många som slår den fysiken...

+1, Ser sjukt bra ut!
Och dom som säger "små ben" måste ha en väldigt skev syn.
Och vikten är ju definitivt inte låg för längden, man brukar ju säga att längd -100 i tävlingsform är ens genetiska max, något han ligger 3 kilo över.

cero
2014-02-02, 08:43
Han har ju helt klart små ben i förhållande till överkroppen.

cero
2014-02-02, 09:02
Ganska intressant att man kan väga så "lite" och fortfarande ha så mycket massa. Han måste ha helt sinnessjuk relativ styrka och explosivitet.

BobaFett
2014-02-02, 14:39
Han väger extremt mycket!

88 kilo på 185 är extremt bra. Hur många på kolo har den längd-vikt ration?

Tror inte jag sett en enda.

BobaFett
2014-02-02, 14:43
Never skip leg day


Tycker du att hans ben är dåliga? Då måste dina vara extemt bra, släng gärna upp en bild ;)

agazza
2014-02-02, 14:46
Folk fattar inte vad proportion är verkar det som.

HANS BEN ÄR SMÅ JÄMFÖRT MED AXELPARTIET OCH BRÖSTEN.

cero
2014-02-02, 14:48
Han väger extremt mycket!

88 kilo på 185 är extremt bra. Hur många på kolo har den längd-vikt ration?

Tror inte jag sett en enda.

Mycket muskelvikt ja, men just 88 KG på 185 cm är ju inte särskilt tungt.

Tycker dock att fysiken ser förfärlig ut. Överdimensionerade bröst, små ben, för lång nacke, inte särskilt fina muskelbukar osv. Men combon tunn benstomme + mycket muskler brukar ge ett väldigt snyggt och atletiskt utseende.

BobaFett
2014-02-02, 14:59
Mycket muskelvikt ja, men just 88 KG på 185 cm är ju inte särskilt tungt.

Man kan väga mer ja. Men det är lite som stora bröst på en fet kvinna, det räknas liksom inte. Vi snackar bodybuilding, kroppsvikt räknas inte om den består av annat än muskler.

Commando1980
2014-02-02, 15:00
Folk fattar inte vad proportion är verkar det som.

HANS BEN ÄR SMÅ JÄMFÖRT MED AXELPARTIET OCH BRÖSTEN.

Och folk fattar inte att alla har inte samma målsättningar eller ideal.

Mycket muskelvikt ja, men just 88 KG på 185 cm är ju inte särskilt tungt.

Tycker dock att fysiken ser förfärlig ut. Överdimensionerade bröst, små ben, för lång nacke, inte särskilt fina muskelbukar osv. Men combon tunn benstomme + mycket muskler brukar ge ett väldigt snyggt och atletiskt utseende.

Är inte du och vissa andra lite överkritiska nu?

BobaFett
2014-02-02, 15:05
Folk fattar inte vad proportion är verkar det som.

HANS BEN ÄR SMÅ JÄMFÖRT MED AXELPARTIET OCH BRÖSTEN.

Tycker snarare att hans bröst är för stora.

Alltså benen skulle kunna vara större och det hade sett bättre ut men de är ändå inom en klart godkänd ram. Det ser inte konstigt ut på något sätt tycker jag.

agazza
2014-02-02, 15:08
Och folk fattar inte att alla har inte samma målsättningar eller ideal.


Klart folk inte har, men man försvarar inte sina egna ideal genom att be någon random snubbe på internet med annan åsikt slänga upp bilder på sina egna ben för att vinna något slags ickeargument

cero
2014-02-02, 15:08
Är inte du och vissa andra lite överkritiska nu?

Nej, varför det? Han har ju uppenbarligen mycket muskelmassa och väldigt lite fett, men estetiskt var det definitivt inte.

Rikard Jansson
2014-02-02, 15:11
Official Aesthetics Judge

6/10

- too small forearms
- overly long neck
- 6 pack
- generally poor muscle heads

Bandid0
2014-02-02, 15:23
Jag kan köpa argumenten från de som inte gillar lång hals/smala handleder osv. Det är en fråga om smak. Men att påstå att han har fula muskelbukar är dumt.

88kg hård på 185cm är bra stats, men det jag menar är att han snarare ser ut att väga 95kg hård. Lättviktare brukar bli grova på längden - 100, men för sådär långa killar brukar man ju behöva väga betydligt mer om man ska tävla i något annat än fitness. Max ser väldigt grov ut för att vara så lång anser jag. Dock så verkar han inte tävla överhuvudtaget.

Tycker det är väldigt snyggt att kunna ha så långa armar/ben och ändå se grov ut.

Commando1980
2014-02-02, 15:30
Official Aesthetics Judge

6/10

- too small forearms
- overly long neck
- 6 pack
- generally poor muscle heads

But still a better physique than 99% of the training population.

If we use the same standard on those who post on here very few would rank higher than a two.

What I'm seeing in this thread is the common phenomenon called 'let's shoot down the guy with a better physique than I will ever have'.

Frank Slater
2014-02-02, 15:32
Han ser iaf bättre ut på de senare bilderna än när han står i basketoutfit och stirrar upp i taket. Där ser han helt anorektisk ut, som om han skulle falla ihop och dö vilken sekund som helst.

Rikard Jansson
2014-02-02, 15:33
But still a better physique than 99% of the training population.

If we use the same standard on those who post here very few would rank higher than a two.

What I'm seeing in this thread is the common phenomenon called 'let's shoot down the guy with a better physique than I will ever have'.

Nja! Om man räknar alla som någonsin varit i ett gym, sure! Men man får ju ändå utgå ifrån någon slags jämförelse med iallafall topp 5% eftersom just träning är en sådan varierad tavla när det kommer till hur många nybörjare/bro's/hälsotränande/styrkelyftare osv det finns. I estetiska sammanhang tycker jag inte han ser så bra ut, av ovan nämnda skäl. Det är nog därför folk dissar honom; givetvis skulle många byta rakt av med hans fysik, men jämfört med hur man skulle kunna se ut och andra som ser bättre ut så är det ingen 10/10.

Commando1980
2014-02-02, 15:44
Nja! Om man räknar alla som någonsin varit i ett gym, sure! Men man får ju ändå utgå ifrån någon slags jämförelse med iallafall topp 5% eftersom just träning är en sådan varierad tavla när det kommer till hur många nybörjare/bro's/hälsotränande/styrkelyftare osv det finns. I estetiska sammanhang tycker jag inte han ser så bra ut, av ovan nämnda skäl. Det är nog därför folk dissar honom; givetvis skulle många byta rakt av med hans fysik, men jämfört med hur man skulle kunna se ut och andra som ser bättre ut så är det ingen 10/10.

Spelar ingen roll, han har fortfarande bättre fysik än 99% av den tränande befolkningen. De flesta börjar träna för att få ***** (vilket kan ändras över tid) och då konkurrerar man inte med tävlande. Denna man lär få ***** med sin fysik. Sen kan man vrida och vända på det hur man vill. Dåliga muskelbukar lol.

Döper man om honom till Gustav Andersson och han postade i bildtråden då skulle det låtit klart annorlunda.

delta_mats
2014-02-02, 16:08
Han är säkert dopad. Knappast svårt att lägga på sig den mängden muskelmassa då. Japp jag är cynisk :)

cero
2014-02-02, 16:10
Varför blir du provocerad av att vi inte tycker att han har en estetisk fysik? Jag blir inte längre imponerad av endast mycket massa och lågt bf% då doping är så utbrett bland styrketränande på hög nivå, utan jag tittar mer på symmetri, proportioner, muskelbukar osv. Finns många här på brädan som har mycket finare fysiker.

Latissimus Dorsi
2014-02-02, 16:13
Spelar ingen roll, han har fortfarande bättre fysik än 99% av den tränande befolkningen. De flesta börjar träna för att få ***** (vilket kan ändras över tid) och då konkurrerar man inte med tävlande. Denna man lär få ***** med sin fysik. Sen kan man vrida och vända på det hur man vill. Dåliga muskelbukar lol.

Döper man om honom till Gustav Andersson och han postade i bildtråden då skulle det låtit klart annorlunda.

Men allvarligt, om det postas ett klipp på en medioker fotbollspelare och folk kritiserar denne är argumentet AMEN DU DA DU ÄR JU INTE BÄTTRE SJAELV!?!?? inte giltigt.

Först och främst finns det inget som heter ectomorph, och för det andra ser jag inte riktigt grejen med fysiken.

BobaFett
2014-02-02, 16:17
Tycker inte att han ser dopad ut för jag känner igen hans "problem" för jag har exakt samma. Det är skitsvårt att träna till sig stor nacke, underarmar och ben om man naturligt är smal där. Hans armar och pecs växer men torson ser smalare ut i jämförelse.

Hade han tagit grejer så hade han nog inte haft några problem att lägga på sig massa på just de ställen. Nacke framförallt då jag tycker att dopade ofta har brutala nackar, traps och axlar.

Ren spekulation från min sida och det beror säkert på vad man tar men jag personligen tror inte att han tar nåt.

Fast tror inte vi får diskutera det förresten.

Commando1980
2014-02-02, 16:28
Varför blir du provocerad av att vi inte tycker att han har en estetisk fysik? Jag blir inte längre imponerad av endast mycket massa och lågt bf% då doping är så utbrett bland styrketränande på hög nivå, utan jag tittar mer på symmetri, proportioner, muskelbukar osv. Finns många här på brädan som har mycket finare fysiker.

Jag blir inte provocerad utan konstaterar det hyckleri och den dubbelstandard som råder/används när folk bedömer olika fysiker.

Men allvarligt, om det postas ett klipp på en medioker fotbollspelare och folk kritiserar denne är argumentet AMEN DU DA DU ÄR JU INTE BÄTTRE SJAELV!?!?? inte giltigt.

Först och främst finns det inget som heter ectomorph, och för det andra ser jag inte riktigt grejen med fysiken.

Men det är inte alls det jag säger, dvs att man måste vara lika bra som någon för att kunna kritisera personen i fråga.

agazza
2014-02-02, 16:29
Sluta trolla.

BobaFett
2014-02-02, 16:36
Klart folk inte har, men man försvarar inte sina egna ideal genom att be någon random snubbe på internet med annan åsikt slänga upp bilder på sina egna ben för att vinna något slags ickeargument

Beror på. Om personen fäller en dum kommentar såsom "never skip leg day" när snubben uppenbarligen har riktigt bra ben så har man lika stor rätt att kontra med ett lika dumt svar.

cero
2014-02-02, 16:46
Döper man om honom till Gustav Andersson och han postade i bildtråden då skulle det låtit klart annorlunda.

Hur är det samma sak?

Killen är ju en offentlig person.

Beror på. Om personen fäller en dum kommentar såsom "never skip leg day" när snubben uppenbarligen har riktigt bra ben så har man lika stor rätt att kontra med ett lika dumt svar.

Never skip leg day passar ganska bra här eftersom att överkroppen är 5x så bra som underkroppen. Mao har han skippat för många bendagar.

Commando1980
2014-02-02, 16:51
Hur är det samma sak?

Killen är ju en offentlig person.



Och? Blir hans fysik plötsligt sämre för det?

Bubblan84
2014-02-02, 16:52
Är benen så dåliga? Många hyllar ju Ako Rahims fysik som exempel och den här snubben har ju minst lika stora ben?

cero
2014-02-02, 16:56
Och? Blir hans fysik plötsligt sämre för det?

Offentliga personer tål mer kritik, och man har högre förväntningar på dem. Inga konstigheter.

På tal om Ako:

http://www.fitnessplay.tv/wp-content/uploads/2011/09/FITNESSPLAY_ako_rahim.jpg

Där har vi en riktigt fin fysik.

Bubblan84
2014-02-02, 16:57
Offentliga personer tål mer kritik, och man har högre förväntningar på dem. Inga konstigheter.

På tal om Ako:

http://www.fitnessplay.tv/wp-content/uploads/2011/09/FITNESSPLAY_ako_rahim.jpg

Där har vi en riktigt fin fysik.

Är Akos ben verkligen bättre?

http://deispot.files.wordpress.com/2010/04/max-philisaire-2.jpg?w=197&h=300

cero
2014-02-02, 16:59
Proportioner min vän, proportioner.

BobaFett
2014-02-02, 17:03
Är Akos ben verkligen bättre?

http://deispot.files.wordpress.com/2010/04/max-philisaire-2.jpg?w=197&h=300[/QUOTE]

Ako har några procent mer fett på benen på bilden där. Ger mycket volym.

Ako's fysik ser grym ut och mer proportionerlig än snubben vi jämför med men ser ändå rätt vanlig ut. Tycker att man ser många som ser ut så.

Den andra killen har något speciellt, nästan lite "alien". Ser grymt coolt ut.

Han har dock inte perfekta proportioner som många påpekat.

Är det här han förresten? http://api.ning.com/files/E0ZjuaQDeQXDyLhvs4WCYwFVWUFQbdVDPKLoZI7TA4kmOw3o2j %2095IyIiUtn3Lt*3/S6300034.jpg

profezy
2014-02-02, 17:06
Spelar ingen roll, han har fortfarande bättre fysik än 99% av den tränande befolkningen. De flesta börjar träna för att få ***** (vilket kan ändras över tid) och då konkurrerar man inte med tävlande. Denna man lär få ***** med sin fysik. Sen kan man vrida och vända på det hur man vill. Dåliga muskelbukar lol.

Döper man om honom till Gustav Andersson och han postade i bildtråden då skulle det låtit klart annorlunda.

+1

Och vad fan har offentlig eller ej med saken att göra? Inte ett skit



Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

cero
2014-02-02, 17:07
+1

Och vad fan har offentlig eller ej med saken att göra?



Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

Driver du eller?

Tror du vi kritiserar någon i dagsformstråden på samma sätt som en offentlig person? Lol.

cero
2014-02-02, 17:09
Spelar ingen roll, han har fortfarande bättre fysik än 99% av den tränande befolkningen.

Sämre symmetri än många.

profezy
2014-02-02, 17:09
Driver du eller?

Tror du vi kritiserar någon i dagsformstråden på samma sätt som en offentlig person? Lol.

Tycker du slår upp ordet offentlig zero

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

cero
2014-02-02, 17:12
Möjligt att min definition av "offentlig person" är fel, men det är ju ganska uppenbart vad jag menar så vad är problemet? Vi kan kalla honom en D-kändis om du vill.

filmjölk
2014-02-02, 17:22
Riktigt bra fysik, extra plus i kanten då jag tror han har usla förutsättningar med. Vad ni hatar i tråden. Han kanske har en ful fysik ifrån grunden, men vad han gjort med den är ju allt annat än fult.

Bubblan84
2014-02-02, 17:28
Proportioner min vän, proportioner.

Proportioner ja, men sizen på benen visar att de tränas flitigt.

filmjölk
2014-02-02, 17:33
haters gonna hate men skall man kunna curla 140kg på en vikt av 88kg så krävs det att man skippar en och annan legday:)

(jag vet jag vet)

cero
2014-02-02, 17:34
Proportioner ja, men sizen på benen visar att de tränas flitigt.

Möjligtvis, men förhållandet överkropp/underkropp tyder på att det går 5 överkroppspass för varje benpass. Är ju det som är poängen. Sen har jag inget emot att folk tycker om sådana fysiker, jag gör det inte i alla fall.

Kaelel
2014-02-02, 17:34
Mycket muskelvikt ja, men just 88 KG på 185 cm är ju inte särskilt tungt.

Men den fettprocenten så är det mycket och om han är ren så kommer han förmodligen inte att bli mycket större.

hugok
2014-02-02, 18:23
Han ser ut som en seriefigur, det skulle jag också vilja göra. Det är ganska fascinerande hur man kan lyckas bygga en sån fysik och fortfarande ha en nacke som en liten flicka, för det har han utan att överdriva.

Det behöver inte nödvändigtvis ha gått 5 överkroppspass för varje benpass, folk har olika förutsättningar. Jag är tvärtom, jag tränar ganska jämnt, till och med lite extra för armar för jag vet att jag har svårt att bygga dessa, men överkroppen vägrar växa medans benen och ryggen växer hur bra som helst.

svedemo
2014-02-03, 11:25
Varför börjar vissa grina om någon inte håller med om att något ser bra ut? Det här är ju inte direkt den första tråden någon postar en 'kändis' och folk börjar sedan bedöma och vissa sedan spårar ur och rent ut sagt lipar om någon säger något dåligt. Fjantigt.

robsson
2014-02-03, 12:40
Varför börjar vissa grina om någon inte håller med om att något ser bra ut? Det här är ju inte direkt den första tråden någon postar en 'kändis' och folk börjar sedan bedöma och vissa sedan spårar ur och rent ut sagt lipar om någon säger något dåligt. Fjantigt.

För att det är hyckleri på hög nivå eftersom de själva gärna skulle velat haft den fysiken om de kunnat. Det är sätt för de själva att kunna uthärda det faktum att de inte har genetiken för att ens kunna komma i närheten. En sorts mobbning för att kunna må bättre själva.

Jag hade absolut inte tackat nej till ha en sån fysik själv även om det givetvis finns ännu snyggare fysiker som är mer proportionerliga.

BobaFett
2014-02-03, 12:58
Jag har inga problem med att folk inte gillar hans fysik men det jag inte gillar är att folk direkt antar att han inte tränar ben.

Jag prioriterar ben själv och får höra ibland att jag "bara tränar armar" trots att jag inte tränat armar senaste 2 åren :p

Gener styr mer än vad man tror.

arthax
2014-02-03, 13:18
För att det är hyckleri på hög nivå eftersom de själva gärna skulle velat haft den fysiken om de kunnat. Det är sätt för de själva att kunna uthärda det faktum att de inte har genetiken för att ens kunna komma i närheten. En sorts mobbning för att kunna må bättre själva.

Jag hade absolut inte tackat nej till ha en sån fysik själv även om det givetvis finns ännu snyggare fysiker som är mer proportionerliga.

Jag håller dock inte med. Jag gillar inte killens dimensioner. I mina ögon är han oproportionerlig. Är enda anledningen till att jag tycker så för att jag aldrig kommer komma upp i hans "nivå"?

robsson
2014-02-03, 14:12
Jag håller dock inte med. Jag gillar inte killens dimensioner. I mina ögon är han oproportionerlig. Är enda anledningen till att jag tycker så för att jag aldrig kommer komma upp i hans "nivå"?

Du hade aldrig tackat nej till att se ut så där själv. Säger du något annat ljuger du men det stör inte mig något för du lurar bara dig själv och inte mig.

arthax
2014-02-03, 14:52
Du hade aldrig tackat nej till att se ut så där själv. Säger du något annat ljuger du men det stör inte mig något för du lurar bara dig själv och inte mig.

Då är jag med på hur du menar.

PureWhey
2014-02-03, 16:15
Jag har inga problem med att folk inte gillar hans fysik men det jag inte gillar är att folk direkt antar att han inte tränar ben.

Jag prioriterar ben själv och får höra ibland att jag "bara tränar armar" trots att jag inte tränat armar senaste 2 åren :p

Gener styr mer än vad man tror.

Samma här, irl, medans folk här på kolo ofta säger att jag har bra ben... Hmm, fast de (irl) ser iofs inte mina ben om de inte har x-ray vision utan vill antagligen bara ha något att klanka ner på.

xanton
2014-02-03, 16:50
Alla tycker ju olika, men slår ett slag för Adam Charltons fysik är iaf i mina ögon ett ideal.
http://c249051.r51.cf1.rackcdn.com/2b8c18a5bb33454848a9ceda441a8799.jpg
http://25.media.tumblr.com/7510b9e748ff3d96143edb26f203a918/tumblr_mf3ixf4snL1ra5ki3o1_1280.jpg

Alsor
2014-02-03, 18:19
Små forearms, är ni for real? Ser ni sizen på brachioradialis. Och meh på folk som alltid ska påpeka "små ben". För stora ben ser inte estetiskt ut alls.. Ser det hela tiden på styrkelyftare som tävlar i benböj, för jäkla fult..

Tjockiz
2014-02-03, 18:34
Han har nog aldrig kurat.

ceejay
2014-02-03, 18:42
och dessutom en hårig bringa, bra gener.

BobaFett
2014-02-03, 21:43
Alla tycker ju olika, men slår ett slag för Adam Charltons fysik är iaf i mina ögon ett ideal.


Överkroppen ser ut att släpa något. Never skip chest day :smash:

Ful oestetisk fysik enligt min smak. Fula muskloer med en massa bulor på. Ser ut som en puckelpist. Bred midja också. Smaken är som baken verkar det som.

Jag föredrar "svarta" kroppar. De har något speciellt som andra "raser" inte har om jag får kalla det så. Smala midjor eller nåt. Hittade inte en bild på en 100% ideal kropp enligt min smak men den här får duga.

http://2.bp.blogspot.com/-Royj4rNVSWA/UpFMOR2SSoI/AAAAAAAAIcc/i-PbY_5BIhM/s1600/Ulisses%2BJr.jpg

strango
2014-02-03, 23:11
Överkroppen ser ut att släpa något. Never skip chest day :smash:

Ful oestetisk fysik enligt min smak. Fula muskloer med en massa bulor på. Ser ut som en puckelpist. Bred midja också. Smaken är som baken verkar det som.

Jag föredrar "svarta" kroppar. De har något speciellt som andra "raser" inte har om jag får kalla det så. Smala midjor eller nåt. Hittade inte en bild på en 100% ideal kropp enligt min smak men den här får duga.

http://2.bp.blogspot.com/-Royj4rNVSWA/UpFMOR2SSoI/AAAAAAAAIcc/i-PbY_5BIhM/s1600/Ulisses%2BJr.jpg

Det där är så jävla opti det kan bli, dopad eller ej!

Latissimus Dorsi
2014-02-03, 23:12
Överkroppen ser ut att släpa något. Never skip chest day :smash:

Ful oestetisk fysik enligt min smak. Fula muskloer med en massa bulor på. Ser ut som en puckelpist. Bred midja också. Smaken är som baken verkar det som.

Jag föredrar "svarta" kroppar. De har något speciellt som andra "raser" inte har om jag får kalla det så. Smala midjor eller nåt. Hittade inte en bild på en 100% ideal kropp enligt min smak men den här får duga.

http://2.bp.blogspot.com/-Royj4rNVSWA/UpFMOR2SSoI/AAAAAAAAIcc/i-PbY_5BIhM/s1600/Ulisses%2BJr.jpg

Han har ju hela paketet, bokstavligen :D

Bandid0
2014-02-10, 20:54
Håll tråden till ektomorfer.

Hittade en till, men vet ej vad han heter.

Santoro
2014-02-10, 21:05
Håll tråden till ektomorfer.

Hittade en till, men vet ej vad han heter.
Jaco De Bruyn.

Payter
2014-02-10, 21:37
Fast,vem vill ha en midja som ser ut att kunna gå av på mitten om man arbetar lite fysiskt?

PureWhey
2014-02-10, 21:40
Fast,vem vill ha en midja som ser ut att kunna gå av på mitten om man arbetar lite fysiskt?

Jag.

CalleP
2014-02-10, 21:43
Sjukt bra fysik alltså!

Commando1980
2014-02-10, 21:48
Håll tråden till ektomorfer.

Hittade en till, men vet ej vad han heter.

All drugs.

BobaFett
2014-02-10, 22:33
Fast,vem vill ha en midja som ser ut att kunna gå av på mitten om man arbetar lite fysiskt?

Jag har en sån redan :)

All drugs.

Förmodligen men det skulle även kunna vara no drugs så onödigt att komma med den kommentaren.

filmjölk
2014-02-10, 23:03
Fast,vem vill ha en midja som ser ut att kunna gå av på mitten om man arbetar lite fysiskt?

Det är ju snyggt rent visuellt, men minimidja i kombination med muskulösa lats, pecs, trapz, axlar och armar måste ju bara ge garanterade ryggproblem.

dluddeckens
2014-02-11, 01:01
Det är ju snyggt rent visuellt, men minimidja i kombination med muskulösa lats, pecs, trapz, axlar och armar måste ju bara ge garanterade ryggproblem.

Äsch!

Det viktiga är att vara vältränad och stark i midjan, inte att ha stora muskler.

Kolla i random SL tråd så inser man att muskelvolym inte fullt korrelerar med funktion.

Babyface
2014-02-11, 09:35
Hur mycket utgör hela underkroppen av ens totalvikt?
Mer än 50%?

Dezen
2014-02-11, 09:41
Hur mycket utgör hela underkroppen av ens totalvikt?
Mer än 50%?

Beror väl på hur stor ens underkropp är.

Babyface
2014-02-11, 11:05
Beror väl på hur stor ens underkropp är.

Ja men alltså om man är någorlunda jämn i kroppen
Alltså ungefär? 50%? Mindre?

hurril
2014-02-11, 11:16
Efterblivenheten ligger tät.

BobaFett
2014-02-11, 12:43
Tänkte bara lämna den här kommentaren här :D

Macroman
2014-02-11, 12:49
Hur mycket utgör hela underkroppen av ens totalvikt?
Mer än 50%?

Ja men alltså om man är någorlunda jämn i kroppen
Alltså ungefär? 50%? Mindre?

Kan omöjligt vara mer än 30 % skulle jag säga.

Commando1980
2014-02-11, 12:58
Jag har en sån redan :)



Förmodligen men det skulle även kunna vara no drugs så onödigt att komma med den kommentaren.

Nej, inte i hans fall. Ingen tvekan om han är dopad. Googla för mer bilder så håller du nog med.

Coffe
2014-02-11, 18:23
Kan omöjligt vara mer än 30 % skulle jag säga.

Brukar väl snarare vara mer? Benen är generellt jävligt stora på människor och packade med muskler som är ganska tung vävnad i förhållande till mycket av det som hittas i t.ex. bålen. Jag kan dock mycket väl ha fel.

BobaFett
2014-02-11, 18:49
Nej, inte i hans fall. Ingen tvekan om han är dopad. Googla för mer bilder så håller du nog med.

Jag vet vem Jaco de Bruyn är ;)

Hans ben ser identiska ut som mina fast hans överkropp är helt brutal. Tycker att mina ben släpar och han har en större överkropp än vad jag har :p

Tror att han kan vara ren på grund av kassa ben. Har svårt att tro att någon som tar steroider har så kassa ben på den nivån.

Sen beror det på hur lång han är. Är han över 185 så är det nog svårt att se ut så där på överkroppen.

Commando1980
2014-02-11, 19:00
Jag vet vem Jaco de Bruyn är ;)

Hans ben ser identiska ut som mina fast hans överkropp är helt brutal. Tycker att mina ben släpar och han har en större överkropp än vad jag har :p

Tror att han kan vara ren på grund av kassa ben. Har svårt att tro att någon som tar steroider har så kassa ben på den nivån.

Sen beror det på hur lång han är. Är han över 185 så är det nog svårt att se ut så där på överkroppen.

Förstår inte riktigt hur du kan tro att han är ren? Du ser väl hur han ser ut på sina tävlingsbilder han har ett tryck och hårdhet som rena inte har. Svullna steroid och GH axlar osv.

Det är ju liksom ingen tvekan om att han är dopad.

BobaFett
2014-02-11, 19:27
Det är ju liksom ingen tvekan om att han är dopad.

Det går inte att veta om man inte ser ut som Ronnie Coleman.

Det kan vara jävligt bra gener, hård träning och bra kost. 99,99% kan inte uppnå en sån fysik men det finns ju många miljoner människor så den 0,01 procenten är ändå en stor drös med folk ;)

Commando1980
2014-02-12, 19:01
Det går inte att veta om man inte ser ut som Ronnie Coleman.

Det kan vara jävligt bra gener, hård träning och bra kost. 99,99% kan inte uppnå en sån fysik men det finns ju många miljoner människor så den 0,01 procenten är ändå en stor drös med folk ;)

Jag vill gärna sälja dig några fina tavlor ;).