handdator

Visa fullständig version : hård i magen


maximuscle
2004-03-15, 15:44
undrar vad man skall äta för att man skall bli hårdare i magen så man slipper skita så mycket per dag...:rolleyes:

maximuscle
2004-03-15, 20:15
nån måste väl veta...king Grub..??:MrT:

skaparn
2004-03-15, 20:32
Behandlades i denna tråd

Hard (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=19940&highlight=bl%E5b%E4rssoppa)

Läs dock hela tråden innan du börjar äta, kom endel tips där bland annat från undertecknad som kanske ska funderas lite på, jag glömde nämligen skillnaden på blåbär och blåbärssoppa.

King Grub
2004-03-15, 20:40
Originally posted by maximuscle
nån måste väl veta...king Grub..??:MrT:

Men har jag inget att säga så sitter jag inte och skriver något bara för att se mitt namn i tråden!!! Det är ingen frågelåda; får du inget svar så får du inte. :)

skaparn
2004-03-15, 21:54
Originally posted by King Grub

Men har jag inget att säga så sitter jag inte och skriver något bara för att se mitt namn i tråden!!! Det är ingen frågelåda; får du inget svar så får du inte. :)

Väl talat! Även om signaturen King Grub ofta kommer med mycken klokskap så är det lite fånigt när folk adresserar sina inlägg till denne.

KG, du kanske skulle starta en frågelåda, ett 071-nummer med 20kr/min i avgift, så tjänade du lite parra på det hela.
Såg förövrigt They Live igår, man måste nästan se Roddy Piper säga det innan man fattar hur bra det citat du änvänder i posterna faktiskt är.

maximuscle
2004-03-16, 00:01
Originally posted by skaparn


Väl talat! Även om signaturen King Grub ofta kommer med mycken klokskap så är det lite fånigt när folk adresserar sina inlägg till denne.

KG, du kanske skulle starta en frågelåda, ett 071-nummer med 20kr/min i avgift, så tjänade du lite parra på det hela.
Såg förövrigt They Live igår, man måste nästan se Roddy Piper säga det innan man fattar hur bra det citat du änvänder i posterna faktiskt är.

å var fan fick du luft ifrån...??????????

skaparn
2004-03-16, 06:17
Originally posted by maximuscle


å var fan fick du luft ifrån...??????????
Väl talat! (frasen riskerar bli utnött snart)

maximuscle
2004-03-16, 11:41
utnött nej det lär den ej bli....:smokin: