handdator

Visa fullständig version : Black Sails


Exdiaq
2014-01-28, 19:47
Ny serie från Starz. Inte sett ännu, men bara det faktum att HBO Nordic lagt upp första avsnittet på YouTube för allmän beskådan gör att serien förtjänar en tråd.

DD4BoXubaMg

Magnus N
2014-01-28, 19:50
Är Starz som gör serien, ej HBO

en stor stark
2014-01-28, 19:50
Sett första avsnittet. Gillar pirater och den vanligtvis medföljande miljön. Så den kommer jag fortsätta se.

Captainwide
2014-01-28, 19:51
Sett första avsnittet. Gillar pirater och den vanligtvis medföljande miljön. Så den kommer jag fortsätta se.

Pros and cons? :)

en stor stark
2014-01-28, 19:58
Pros and cons? :)
Inga egentliga spoilers eller sådär men lägger det i spoiler ändå.
Gillade miljön som sagt. Och även konceptet och det potential som serien har. D.v.s. pirater och alla roliga saker (plundring, kanoner, skattjakt, öar, överlevnad) som kommer med det. Sen tyckte jag att storyn tyvärr var lite svag i första avsnittet, men jag tycker definitivt att det är för tidigt att uttala sig med säkerhet om det. Kändes som den mest byggde upp lite nu i början.

Captainwide
2014-01-28, 20:00
Inga egentliga spoilers eller sådär men lägger det i spoiler ändå.
Gillade miljön som sagt. Och även konceptet och det potential som serien har. D.v.s. pirater och alla roliga saker (plundring, kanoner, skattjakt, öar, överlevnad) som kommer med det. Sen tyckte jag att storyn tyvärr var lite svag i första avsnittet, men jag tycker definitivt att det är för tidigt att uttala sig med säkerhet om det. Kändes som den mest byggde upp lite nu i början.

Jo, rätt svårt att förklara i första avsnittet, men hoppas verkligen att detta blir en succé, älskar pirater. (Även innan AC:Black Flag släpptes) :D

Doctor Snuggles
2014-01-28, 20:02
Gillade konceptet, och kändes hyffsat välgjord.

PureWhey
2014-01-28, 20:14
Kändes för hollywood-aktig imo.

Hanken
2014-01-28, 20:32
Captain Blackbeard B-)

Skickat från min C6903 via Tapatalk

SeeYay
2014-01-28, 21:01
Själv gillade jag den inte, fick en 6a på imdb. Men det är min högst personliga åsikt. Michael Bay är förövrigt producent till serien.

Förvisso bara sett piloten, kanske blir bättre.