handdator

Visa fullständig version : Testosterol 250 eller..?


razee
2014-01-24, 10:31
Tänkte ge mig på något testosteronhöjande kostiilskott och har läst lite om det.
Vet inte men fick i förslag av en kompis att köpa testosterol som man kan köpa på bl.a ebay. Men har även kollat runt lite om andra testohöjare men såklart så tänkte jag även höra med er här på kolozzeum och om vad ni tycker.
Är testosterol något att ha eller vad föredrar ni ? Förslag och tankar kring detta

TACK PÅ FÖRHAND:naughty:

tlk
2014-01-24, 10:44
Mitt förslag är att du funderar på hur du har tänkt utvärdera om produkten faktiskt fungerar.

dekkan
2014-01-24, 10:44
Nån gång har jag läst på forumet "fungerar det så är det olagligt".

Så det är inget att ha nej skulle jag säga.

Fogel
2014-01-24, 10:47
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=206479

razee
2014-01-24, 10:54
Mitt förslag är att du funderar på hur du har tänkt utvärdera om produkten faktiskt fungerar.

ja jo men fan vill ta något tillskott som påskyndar processen i muskeltillväxt lite extra. Har tränat hårt nu i 1,5 år och är nu sugen på ta träningen till en ny nivå

razee
2014-01-24, 10:58
Nån gång har jag läst på forumet "fungerar det så är det olagligt".

Så det är inget att ha nej skulle jag säga.

något annat testohöjare ? inget alls?

qozmox
2014-01-24, 11:00
ja jo men fan vill ta något tillskott som påskyndar processen i muskeltillväxt lite extra. Har tränat hårt nu i 1,5 år och är nu sugen på ta träningen till en ny nivå

nytt schema? mer mat? prowler? springa?
din träning tas inte till nya nivåer med testobooster,
däremot "kanske" ditt testosteron gör det.

har du tränat 10år, och utav dessa tränat hårt 1.5år?
eller har du tränat 1.5år sammanlagt?

tlk
2014-01-24, 12:08
något annat testohöjare ? inget alls?

Du kommer inte att få så pass stor höjning av dina T-värden att det kommer att ha någon betydelse för muskelbyggande utav lagliga tillskott.

cero
2014-01-24, 12:25
ja jo men fan vill ta något tillskott som påskyndar processen i muskeltillväxt lite extra. Har tränat hårt nu i 1,5 år och är nu sugen på ta träningen till en ny nivå

Koffein och kreatin är det man kör med.

razee
2014-01-24, 14:03
nytt schema? mer mat? prowler? springa?
din träning tas inte till nya nivåer med testobooster,
däremot "kanske" ditt testosteron gör det.

har du tränat 10år, och utav dessa tränat hårt 1.5år?
eller har du tränat 1.5år sammanlagt?
qozmox jag har tränat serriöst sen jag började träna och har har tränat i 1.5 år.

Sverker
2014-01-24, 17:24
Efter 1.5 år bör du kommit till dina första platåer i träningen.
Det är inte testosteronet som du ska fokusera på. Det är ditt träningsupplägg med frekvens, intensitet, viktbelastning, repsintervall osv, osv. Du har en hel värld att utforska.

HerrLuta
2014-01-25, 11:37
efter 1.5 år bör du kommit till dina första platåer i träningen.
Det är inte testosteronet som du ska fokusera på. Det är ditt träningsupplägg med frekvens, intensitet, viktbelastning, repsintervall osv, osv. Du har en hel värld att utforska.

+1

razee
2014-01-26, 10:26
Efter 1.5 år bör du kommit till dina första platåer i träningen.
Det är inte testosteronet som du ska fokusera på. Det är ditt träningsupplägg med frekvens, intensitet, viktbelastning, repsintervall osv, osv. Du har en hel värld att utforska.

tack för svaren alla :==)

Kvicksilver
2014-01-26, 10:41
Efter 1.5 år bör du kommit till dina första platåer i träningen.
Det är inte testosteronet som du ska fokusera på. Det är ditt träningsupplägg med frekvens, intensitet, viktbelastning, repsintervall osv, osv. Du har en hel värld att utforska.

+1

Är själv precis där och det är vansinnigt enerverande. Det alla man pratar med är överens om är att: ÄT MER. Så jag har gått in i "gainer mode". 1000k överskott på träningsdagarna och 500 på vilodagarna. WIN! :hbang:

Sniggel
2014-01-26, 11:09
Efter 1.5 år bör du kommit till dina första platåer i träningen.
Det är inte testosteronet som du ska fokusera på. Det är ditt träningsupplägg med frekvens, intensitet, viktbelastning, repsintervall osv, osv. Du har en hel värld att utforska.

+1

Börjar du snöa in på kosttillskott som ett sätt att komma vidare är risken stor att du går vilse där och aldrig kommer så långt som du kunnat göra om du inser hur mycket du har att lära dig om träning och din kropps gränser.
Det händer fortfarande att man lär sig saker efter 5, 10 och 15 år så jag säger det inte för att nedvärdera ditt påstående om att du "kör seriöst". Det gör du säkerligen. Fortsätt med det men var beredd att pröva nya grejer.

BigBoy
2014-01-26, 11:16
Kul namn på produkten.
Det är klart, lättare att lura naiva personer med ett produktnamn som osar fungerande saker.

Köp det du, se det som läropengar.