handdator

Visa fullständig version : Hur ser killar ut under walk of shame?


Vitkål
2014-01-10, 20:13
Tja

Jag och min flickvän brukar ibland underhålla oss med att gå ut på lördag- och söndagsmorgnar för att titta på folk som går den sk. walk of shame. Vi tycker det är trevligt att påminnas om dagarna då vi själva tog den promenaden men något vi blivit dåliga på är att gissa vilka killar det är som deltar.

Den kanske mest uppenbara vi sett kom gåendes längs Götgatsbacken. En T-shirt med mystiska fläckar, oknutna skor, solglasögon, rufsigt hår och med gylfen stängd till hälften. I övrigt tycker vi att killarna lika gärna kan vara morgontrötta och på väg till sitt helgjobb.

Hjälp oss! Hur ser vi killar ut?

Diomedea exulans
2014-01-10, 20:16
Som vanligt, fast glad.

Jockefoten
2014-01-10, 20:16
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/070/279/leostrutoriginal.jpg

Loke
2014-01-10, 20:17
Jag har aldrig riktigt förstått det skamliga i att ha sex.

XXXL
2014-01-10, 20:17
En skammens gång är ju att gå hem i samma kläder som man hade på sig kvällen innan, så ser du nån sitta på bussen klockan 11 i kavaj, skjorta, finskor eller bara lite festligare klädd än vanligt så är du ju nått på spåren.

Annars, kolla efter om det saknas en strumpa eller märken på hals/armar?

jenni
2014-01-10, 20:19
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/070/279/leostrutoriginal.jpg

:laugh:

Spettet
2014-01-10, 20:19
hMc1NgKxiSE

Still, had sex.

R Scarpa27
2014-01-10, 20:21
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/01/08/article-2535662-1A7B8E3300000578-186_306x423.jpg

lurk
2014-01-10, 20:26
Att man ser sliten ut beror oftast på att man är bakfull, inte att man är nyknullad.

awesomooo
2014-01-10, 20:33
En skammens gång är ju att gå hem i samma kläder som man hade på sig kvällen innan, så ser du nån sitta på bussen klockan 11 i kavaj, skjorta, finskor eller bara lite festligare klädd än vanligt så är du ju nått på spåren.

Annars, kolla efter om det saknas en strumpa eller märken på hals/armar?

Ja då får man fan gå walk of shame ordagrant om man har hållit på med strypsex under natten.

XXXL
2014-01-10, 20:35
Ja då får man fan gå walk of shame ordagrant om man har hållit på med strypsex under natten.

Jag trodde man alltid hade klösmärken efter samlag?

iHszyYbg5Ao

XXXL
2014-01-10, 20:37
Jag har aldrig riktigt förstått det skamliga i att ha sex.

Ett äkta WoS innebär ju givetvis att personen du har haft bortamatch med såg bra ut när du druckit kopiösa mängder sprit, men nykter och i dagsljus ser ut som ett träsktroll!

Annars är de ju inget shame!

filmjölk
2014-01-10, 20:39
Jag har aldrig riktigt förstått det skamliga i att ha sex.

walks of shame är kanske otrohetsgrejer? Därav walk of shame? Annars skulle det väl heta "Proud stroll" eller liknande.

XXXL
2014-01-10, 20:42
walks of shame är kanske otrohetsgrejer? Därav walk of shame? Annars skulle det väl heta "Proud stroll" eller liknande.

Nä, det är kombinationen av att du kanske är i ett område i stan där du aldrig har varit tidigare (Så du är smått förvirrad), du har precis legat med någon som är apful (Så du mår inte så bra över det), du har inte borstat tänderna eller duschat så du känner dig allmänt ofräch (Kanske har du fortfarande rester av alkohol eller spya i håret eller på kläderna) och luktar död. I kombination med att du är bakis, trött och hungrig (Fast samtidigt inte)

Yes
2014-01-10, 20:47
Jag tänkte först att det inte finns något som walk of shame, sen kom jag ihåg den där morgonen när jag insåg att jag släpat med henne till ett skabbigt skithotell i förorten som mest befolkas av tjackisar och prostituerade.

Tänk att ta henne under armen, hålla för ögonen, viska "gå... bara gå" medan man har den där målinriktade blicken som säger att man bara vill därifrån.

Jukka Sejlite
2014-01-10, 21:31
..
Den kanske mest uppenbara vi sett kom gåendes längs Götgatsbacken. En T-shirt med mystiska fläckar, oknutna skor, solglasögon, rufsigt hår och med gylfen stängd till hälften...

På Götgatan passar 70% av killarna in på den beskrivningen,lol

Vitkål
2014-01-10, 22:01
Jag har aldrig riktigt förstått det skamliga i att ha sex.

Walk of fame då.

På Götgatan passar 70% av killarna in på den beskrivningen,lol

Stämmer men den här snubben utstrålade fortplatning. Resten ser bara ut som medvetna pundare.

Likeapeanut
2014-01-10, 23:09
hMc1NgKxiSE

Still, had sex.

Haha skulle ta ''walk of shame'' till något helt annat om den utfördes sådär.

awesomooo
2014-01-10, 23:13
Tänk er på typ nyårsdagen när man går hem där 9 på morgonen med bara finkläder för man har supit bort jackan dagen innan. Eller ännu värre, om man har varit på halloweenfest klädd som Spiderman.

Petoria
2014-01-10, 23:42
walks of shame är kanske otrohetsgrejer? Därav walk of shame? Annars skulle det väl heta "Proud stroll" eller liknande.

Stride of pride

Stoltz
2014-01-10, 23:50
Så här ser jag ut under den s.k. "Walk of shame":

KQWkksfo_jo

Likeapeanut
2014-01-11, 20:47
Så här ser jag ut under den s.k. "Walk of shame":

KQWkksfo_jo

Klassiker! King:d

R Scarpa27
2014-01-11, 20:53
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mawxdkAzFr1qdz5sho1_400.gif

Fru_Flisa
2014-01-11, 21:08
Bara som en inflikning vill jag anse det kan vara värre för tjejer som under natten haft nylonstrumpbyxor, kjol och höga klackar & uppsatt hår. Revor i nylonstrumpbyxorna, håret rufsigt, skavsår av skorna så gången är haltande.

Mollestam
2014-01-12, 17:29
På min walk of shame har jag alltid en kebabrulle i ena handen, schysst musik i lurarna och en allmänt glad uppsyn (trots den troliga baksmällan).

Tänk er på typ nyårsdagen när man går hem där 9 på morgonen med bara finkläder för man har supit bort jackan dagen innan. Eller ännu värre, om man har varit på halloweenfest klädd som Spiderman.

Händer oftare än vad man kan tro i studentstäder:D

Otur
2014-01-12, 17:40
Bara som en inflikning vill jag anse det kan vara värre för tjejer som under natten haft nylonstrumpbyxor, kjol och höga klackar & uppsatt hår. Revor i nylonstrumpbyxorna, håret rufsigt, skavsår av skorna så gången är haltande.

Håller med om detta. Samt att vissa låter bli att tvätta bort sminket. Det syns tydligare på tjejer vill jag påstå.

Jag själv bryr mig inte, det är bara att traska hem och se glad ut.

Vanligt vatten
2014-01-12, 17:51
Löjligt. Det finns ingenting som "the walk of shame" för män.
Män visar sitt värde genom att vara den som kan sätta på kvinnor medan kvinnor gör det genom att vara oskulder.

Det är därför vi benämner kvinnor som "horor" eller "lösaktiga slynor" och så vidare, men inte män.
Det ligger helt enkelt i vår evolutionära utveckling.

XXXL
2014-01-12, 17:58
Bara som en inflikning vill jag anse det kan vara värre för tjejer som under natten haft nylonstrumpbyxor, kjol och höga klackar & uppsatt hår. Revor i nylonstrumpbyxorna, håret rufsigt, skavsår av skorna så gången är haltande.

Japp, på tjejer syns de lika tydligt som en neon-skylt :d

jenni
2014-01-12, 18:06
Bara som en inflikning vill jag anse det kan vara värre för tjejer som under natten haft nylonstrumpbyxor, kjol och höga klackar & uppsatt hår. Revor i nylonstrumpbyxorna, håret rufsigt, skavsår av skorna så gången är haltande.

taxi, alltid taxi, enda fram till dörren !

Erry
2014-01-12, 19:07
Löjligt. Det finns ingenting som "the walk of shame" för män.
Män visar sitt värde genom att vara den som kan sätta på kvinnor medan kvinnor gör det genom att vara oskulder.

Det är därför vi benämner kvinnor som "horor" eller "lösaktiga slynor" och så vidare, men inte män.
Det ligger helt enkelt i vår evolutionära utveckling.


Skulle bli en jäkla torka om alla resonerade som dig. Alla kvinnor i kloster och männen får ta varandra eller vara utan. Mänskligheten dör så småningom ut. Kul :)