handdator

Visa fullständig version : Hur förändrades Kolozzeum år 2013?


Tynglyftarnooben
2014-01-01, 02:17
Hej!

I dag är det den första Januari år 2014 och jag tycker att vi borde summera hur Kolozzeum har förändrats år 2013.

Saker som bör tas upp är:


Vad är det för nya trender som gäller? Vilka trender har tillkommit och vilka har försvunnit?
Vilka kolokändisar har lämnat forumet eller kanske återvänt?
Årets största händelse?
Årets bästa troll?
Årets drygaste medlem?
Årets freak?
osv...


Jag kommer bara på detta:

Nya trender? Inga nya vad jag kommer på men anti-bulk och anti-fetto trenderna tuffar vidare stabilt? Zyzz-Aestetetik-grejen är typ helt borta, även om samma ideal är kvar. Tyngdlyftning verkar ha blivit mer poppis.

Eddie Vedder har lämnat forumet verkar det som!


Vad säger ni Kolozzeums grabbar & quinnor?

Maximal
2014-01-01, 02:23
Hej!

I dag är det den första Januari år 2014 och jag tycker att vi borde summera hur Kolozzeum har förändrats år 2013.

Saker som bör tas upp är:


Vad är det för nya trender som gäller? Vilka trender har tillkommit och vilka har försvunnit?
Vilka kolokändisar har lämnat forumet eller kanske återvänt?
Årets största händelse?
Årets bästa troll?
Årets drygaste medlem?
Årets freak?
osv...


Jag kommer bara på detta:

Nya trender? Inga nya vad jag kommer på men anti-bulk och anti-fetto trenderna tuffar vidare stabilt? Zyzz-Aestetetik-grejen är typ helt borta, även om samma ideal är kvar. Tyngdlyftning verkar ha blivit mer poppis.

Eddie Vedder har lämnat forumet verkar det som!


Vad säger ni Kolozzeums grabbar & quinnor?

Att träna mindre set och mer frekvent verkar vara ett måste just nu? Känns som det var förra året de flesta körde tvärtom, precis som att bulka med minst 500kcal i överskott var det som gällde.

Red Apple
2014-01-01, 02:36
Politik blev tydligen omöjligt att diskutera (ingen aning om hur det såg ut innan men folk verkar sörja utvecklingen de politiska diskussionerna tagit det här året).
Största trollet är tveklöst Carnes, men han borde kanske klassas som mytoman istället.

ByggarBertil
2014-01-01, 03:10
Carnes och Strangerdanger. Forumet är nere vääääldigt ofta på senare tid.

filmjölk
2014-01-01, 07:03
Årets drygaste medlem delas av tre: Alfven af Ling, Tyngdlyftarnooben och Filmjölk. :/

Tynglyftarnooben
2014-01-01, 08:05
Carnes och Strangerdanger. Forumet är nere vääääldigt ofta på senare tid. +1 på Strangerdanger jädra dåre den där bruden shiiiiet.

Forumet är nere ofta ja det är en dålig treng tinte sant?*spy*

Årets drygaste medlem delas av tre: Alfven af Ling, Tyngdlyftarnooben och Filmjölk. :/ Ditt alter ego och jag och du alltså? Filmjölk tagga ner det här med att spela cool på internet är inte din grej din osjälvsäkerhet och vekhet lyser igenom. *whatever*

Manta
2014-01-01, 08:11
Tynglyftarnooben är Strangerdanger, eller?

Akerhage
2014-01-01, 08:52
Saknar Kwon här! (dock kanske han försvann 2012?)

tjabon
2014-01-01, 13:57
Saknar Nina Lätt

difeddy
2014-01-01, 14:00
"Squats"

Diomedea exulans
2014-01-01, 14:00
Bästa troll: filmjölk helt klart, han lyckas trolla på ett sätt som gör att han vare sig på riktigt irriterar någon, bryter mot reglerna eller drar på sig varningar. En svår lina att balansera på.

smeander
2014-01-01, 15:15
Hej!

I dag är det den första Januari år 2014 och jag tycker att vi borde summera hur Kolozzeum har förändrats år 2013.

Saker som bör tas upp är:


Vad är det för nya trender som gäller? Vilka trender har tillkommit och vilka har försvunnit?
Vilka kolokändisar har lämnat forumet eller kanske återvänt?
Årets största händelse?
Årets bästa troll?
Årets drygaste medlem?
Årets freak?
osv...


Jag kommer bara på detta:

Nya trender? Inga nya vad jag kommer på men anti-bulk och anti-fetto trenderna tuffar vidare stabilt? Zyzz-Aestetetik-grejen är typ helt borta, även om samma ideal är kvar. Tyngdlyftning verkar ha blivit mer poppis.

Eddie Vedder har lämnat forumet verkar det som!


Vad säger ni Kolozzeums grabbar & quinnor?

Året bästa (värsta?) troll måste ju vara han som jämförde sig med Arnold och som påminde väldigt mycket om JG. Kommer inte på hans nick men han la upp jämförelsebilder på sig själv och Arnold ... Otroligt knepig typ..

I övrigt känns det som att forumet har tappat mycket medlemmar och en tydlig trend är typ back to basics träning. Mer frekvent träning med färre set.

arthax
2014-01-01, 15:29
Året bästa (värsta?) troll måste ju vara han som jämförde sig med Arnold och som påminde väldigt mycket om JG. Kommer inte på hans nick men han la upp jämförelsebilder på sig själv och Arnold ... Otroligt knepig typ..

I övrigt känns det som att forumet har tappat mycket medlemmar och en tydlig trend är typ back to basics träning. Mer frekvent träning med färre set.

Chaan? ;) Han återfinns på bodys forum har jag för mig.

jenni
2014-01-01, 16:33
Trodde helt klart att Carnes skulle dyka upp under att annat nick

filmjölk
2014-01-01, 20:34
+?*spy*

Ditt alter ego och jag och du alltså? Filmjölk tagga ner det här med att spela cool på internet är inte din grej din osjälvsäkerhet och vekhet lyser igenom. *whatever*

:)

130kg finsk sisu
2014-01-01, 20:37
Filmjölken har mycket givande inlägg. Icke dryg.

AronP
2014-01-01, 23:50
Squat som lösningen till allt har ju dött ut iaf.
Lågvolym har ökat i popularitet.
Idéen om att det skulle vara skyhögt med protein här man inte längre, men det kanske inte fanns förra året heller. Försvann väl mycket i samband med timme försvann.
Scratch har kommit tillbaka va?

Ado2000
2014-01-02, 10:05
Att träna mindre set och mer frekvent verkar vara ett måste just nu? Känns som det var förra året de flesta körde tvärtom, precis som att bulka med minst 500kcal i överskott var det som gällde.

Hur kommer det sig att det blivit så, har det visat sig vara mer fördelaktigt än det förra sättet ?

Cilia
2014-01-06, 13:31
Hej!

I dag är det den första Januari år 2014 och jag tycker att vi borde summera hur Kolozzeum har förändrats år 2013.

Vad säger ni Kolozzeums grabbar & quinnor?
Vi säger, du har varit regad en månad!

King Grub
2014-01-06, 13:32
Han har varit medlem betydligt längre, fast med en annan, också avstängd, användare.

Cilia
2014-01-06, 13:39
Han har varit medlem betydligt längre, fast med en annan, också avstängd, användare.

Förstod jag väl. Ringrostig är jag men inte ny.

Duran
2014-01-06, 15:13
Nuförtiden får man äta vilken tid man vill.