handdator

Visa fullständig version : Låta andra använda ens fejjan-konto, bör jag ha dåligt samvete?


filmjölk
2013-12-30, 09:30
På mitt jobb brukar några kvinnliga kollegor låna min facebook för att flukta på killar som jag har i min friendslist. Då jag har några koloiter så är det en hel del muskelfetisch...ingen nämnd, men nånstans i GBG sitter ett gäng fnittriga damer och dreglar över dina stinna överarmar.

Jag tänkte inte så mycket på det först, men sen kom jag och tänka på att det här är ett slags svek...det är ju mitt konto och mina facebookvänner, och bilder som jag fått tillåtelse till att se, men inte något som "fluktarna" kanske inte borde ha tillgång till.

Så, först och främst vill jag be om ursäkt för att någras bilder ses av personer de inte borde ses av. Jag har dåligt samvete :( Borde jag ha dåligt samvete över detta?

Tricklew
2013-12-30, 09:35
Ingen fara filmjölk, säg till om du vill att jag ska slänga upp en saftig bild på min mandom och göra den synlig för dig.

Olegh
2013-12-30, 09:40
Det låter märkligt. Inte ok i min bok.

Barbastark
2013-12-30, 09:41
Lol, låt dem flukta. No harm m8

filmjölk
2013-12-30, 09:46
Ingen fara filmjölk, säg till om du vill att jag ska slänga upp en saftig bild på min mandom och göra den synlig för dig.

Tack men nej tack :) Mandomsbilder blir irritationsmoment särskilt när man råkar försäga sig och avslöja att det förmodligen är en medwurst instoppad i tightsen och att personen eventuellt inte är såpass välhängd som det ser ut.

David Brent
2013-12-30, 10:01
Du bör skicka någon form av ekonomisk kompensation till berörda, tänk på all protein det gick åt för att skapa kroppen.

Denna kan du förslagsvis kräva in av kontolånarna.

filmjölk
2013-12-30, 11:35
urk, läser igenom mina poster i tråden och ser att jag försöker göra mig lustig mellan raderna. Förlåt igen:(

Loke
2013-12-30, 11:38
Tycker inte kvinnorna själva att det känns lite fel? Känns ju som att smygtitta på folk som byter om typ.

Diomedea exulans
2013-12-30, 11:41
Jag hade bara blivit glad om någon smygkollade på mina muskler.

filmjölk
2013-12-30, 11:42
Tycker inte kvinnorna själva att det känns lite fel? Känns ju som att smygtitta på folk som byter om typ.

har inte reflekterat över det, men jag tror inte de ser något fel i det, eller så överväger fördelarna nackdelarna.

amini
2013-12-30, 11:42
Tycker inte kvinnorna själva att det känns lite fel? Känns ju som att smygtitta på folk som byter om typ.

tydligen inte när de gör det ;)

BlötSnö
2013-12-30, 11:45
Jag tycker inte att det är fel. Det hade väl varit värre om det handlade om lättklädda bilder delade till en sluten grupp av människor på bilddageboken eller något liknande.

MasterChief
2013-12-30, 11:46
Hade det varit tvärtom skulle det vara creepy.

Ignatius72
2013-12-30, 11:47
Lite B att locka till sig damerna med flukt möjligheter och sedan stå och snosa dem i håret när de dreglar över dina kompisar.

Tolkia
2013-12-30, 11:47
Antingen slutar du med det, eller så slutar du med att kokettera med att du trots allt har lite dåligt samvete för det (och att det därmed inte riktigt räknas?).

Diomedea exulans
2013-12-30, 11:50
Inte för att vara en vit kränkt man, men jag tror det här kan vara ett typexempel på en sån där grej där det inte är fel när kvinnor gör det, men skulle vara jättefel om män gjorde motsvarande. Iallafall enligt de kvinnor som gör det.

Olegh
2013-12-30, 11:54
Inte för att vara en vit kränkt man, men jag tror det här kan vara ett typexempel på en sån där grej där det inte är fel när kvinnor gör det, men skulle vara jättefel om män gjorde motsvarande. Iallafall enligt de kvinnor som gör det.

Du har fel. Reaktionerna kanske hade varit starkare som MC menar på, men det ändrar ingenting i sak.