wrizzly
2013-12-21, 22:39
Hej!
20 år
176 cm
81 Kg
Börjat nyligen riktigt seriöst.
Behöver råd & tips.
Mitt problem är att jag vet inte om jag ska Bulka eller deffa! *mini*mini
Har beställt gainer , masscara(kreatin) , omega3 , chronic.
Äter 4-5 gånger + 1 gainer om dagen mer kolhydrater än protein nästan...
Hade tänkt att Bulka...men min mage stör mig för den är ganska stor det är de ända problemet kanske inte syns så bra på bilden....och mina bröstformer känns lite som de hänger vid bröstvårtorna men på bilden är de styvade så de ser bättre ut....
Har verkligen skiit svårt att veta om jag ska bulka eller deffa...*screwy*
Om du tycker jag ska deffa eller bulka? ge mig gärna råd & tips så är jag tacksam...:hbang:
tex...Bulka...kör så här många reps.. tung vikt...ät så o så...samtidigt hur jag kan förbränna magfettet...och förklara hur jag kan fixa formen vid bröstvårtorna...
105276Finns 1 bild ni kan se hur det ser ut just nu ungefär.. bara att magen är större irl och brösten ser bättre ut i bilder..
20 år
176 cm
81 Kg
Börjat nyligen riktigt seriöst.
Behöver råd & tips.
Mitt problem är att jag vet inte om jag ska Bulka eller deffa! *mini*mini
Har beställt gainer , masscara(kreatin) , omega3 , chronic.
Äter 4-5 gånger + 1 gainer om dagen mer kolhydrater än protein nästan...
Hade tänkt att Bulka...men min mage stör mig för den är ganska stor det är de ända problemet kanske inte syns så bra på bilden....och mina bröstformer känns lite som de hänger vid bröstvårtorna men på bilden är de styvade så de ser bättre ut....
Har verkligen skiit svårt att veta om jag ska bulka eller deffa...*screwy*
Om du tycker jag ska deffa eller bulka? ge mig gärna råd & tips så är jag tacksam...:hbang:
tex...Bulka...kör så här många reps.. tung vikt...ät så o så...samtidigt hur jag kan förbränna magfettet...och förklara hur jag kan fixa formen vid bröstvårtorna...
105276Finns 1 bild ni kan se hur det ser ut just nu ungefär.. bara att magen är större irl och brösten ser bättre ut i bilder..