handdator

Visa fullständig version : PES Enhanced


Onigiri
2013-12-07, 09:10
"Ny" PWO? Aldrig sett och inte använt någon pwo på senare månader, har ingen aning om längre vad som är inne och ute men här kommer följande häxbryggd:

"Näringsvärde/servering (3,7 g)
Enhanced HPW Proprietary Blend 1500 mg

Superior Pump System
l-leucinnitrat, cytidin 5'-difosfokolin, Granatäppleextrakt (från frukten)

Motivation stimulant system
Kolinbitartrat, norkoklorin HCI, N-[2-hydroxy-2 (24-metoxyfenyl) etyl]-3-fenyl-2propenamid, Swetia chirayitaextrakt (hela växten) (standardiserat för Xantoner)
Vitamin C 50 mg
Agmatinsulfat 500 mg
Vätskefritt koffein 125 mg"

Vad är allt detta egentligen? "Vätskefritt" koffein, jaha? Norkolorin? Kolinbitartrat? sytidin 5-difosfokolin?

Kischen
2013-12-08, 19:34
Gillar skarpt. Köpte dock inte den svenska versionen, dels beroende på pris och dels beroende på nåt annat.

Feelgood
2013-12-08, 20:27
Gillar skarpt. Köpte dock inte den svenska versionen, dels beroende på pris och dels beroende på nåt annat.

vart får man tag på icke-svenska verisonen?`Pm:a

Gober
2013-12-08, 21:18
Om enda skillnad är lite yo***bine av barkextrakt så är den inte värd att köpa från US. Den där barkskiten är skräp.

Kischen
2013-12-09, 09:09
Om enda skillnad är lite yo***bine av barkextrakt så är den inte värd att köpa från US. Den där barkskiten är skräp.

I disagree *hug*

Armed Dingo
2013-12-09, 09:44
Deras Erase var ett helvete med torra leder och en skitprodukt för mig, men att den levererade går inte att förneka.

Ett av få bolag jag hade handlat av om jag nu använde mig av något annat än whey och kreatin

Kischen
2013-12-09, 09:46
Deras Erase var ett helvete med torra leder och en skitprodukt för mig, men att den levererade går inte att förneka.

Ett av få bolag jag hade handlat av om jag nu använde mig av något annat än whey och kreatin

Det var väl en AI? Det är ju att vänta isf.

Armed Dingo
2013-12-09, 09:48
Det var väl en AI? Det är ju att vänta isf.
Jag sa ju att den levererade?

benya
2013-12-09, 10:32
Jag sa ju att den levererade?

torra leder kompis

Mazakov
2014-05-26, 22:01
liten bump

kan rekommendera pes enhanced blandat med gakkic(koffein) för den som vill testa något annorlunda

blir en skön push utan några dåliga sidoeffekter som krasch/stickningar osv

:cool:

Kischen
2014-05-27, 07:12
liten bump

kan rekommendera pes enhanced blandat med gakkic(koffein) för den som vill testa något annorlunda

blir en skön push utan några dåliga sidoeffekter som krasch/stickningar osv

:cool:

Krash är väldigt individuellt. "Stickningar får man inte
Eftersom det inte är betaalanin i produkte ..

Mazakov
2014-05-27, 09:57
Krash är väldigt individuellt. "Stickningar får man inte
Eftersom det inte är betaalanin i produkte ..

Yepp, jag vet. Känns som alla produkter har det dessa dagar dock, så det var skönt att slippa det :)

Krascher däremot, är det såpass individuellt? I stort sett varje gång jag o kompisar/bekanta testat någon ny pwo så har det vart ganska tydligt att vissa pwo's gör att dom flesta av oss 'kraschat'

PureWhey
2014-05-27, 12:10
Har aldrig "kraschat".

Skickat ifrån böjracket

Kischen
2014-05-27, 22:01
Yepp, jag vet. Känns som alla produkter har det dessa dagar dock, så det var skönt att slippa det :)

Krascher däremot, är det såpass individuellt? I stort sett varje gång jag o kompisar/bekanta testat någon ny pwo så har det vart ganska tydligt att vissa pwo's gör att dom flesta av oss 'kraschat'

Ingredienser, mängd, vad man tål, ätit osv osv spelar in. Vissa pwoer är naturligtvis mer benägna att ge bieffekter än andra.