handdator

Visa fullständig version : Quote förslag


mini_Arnold
2004-03-11, 17:34
'

Jarod
2004-03-11, 20:27
Det finns en quote-knapp redan... Use it! :smokin:

Jarod
2004-03-11, 21:05
Jag menar: Du har ju den vanliga quote-knappen som finns i högerhörnet av varje inlägg. När du klickat på den så quotas just det inlägget. Då kommer ju sidan upp där du skriver vad du vill och ovanför där så finns ju en quoteknapp till. Klicka då på den och scrolla ner på sidan (där alla inlägg finns) och bara klistra in den texten du vill quota.

Ska jag göra dina hemläxor oxå? Bädda din säng?? Tugga maten åt dig oxå??? :whipped:

;)

Typ så här:

Jag klandrar dig inte, jag har svårt för att uttrycka mig
Vad jag menade var att om man vill quota tex 2inlägg kanske det vore lättare att klicka i dem 2 rutorna och sen på en stor quote knapp längst ner på sidan? så kommer båda quoten med..

Det finns en quote-knapp redan... Use it!

Jarod
2004-03-11, 21:16
...eller använd "bold"-knappen i kombination...:whipped:

JAM
2004-03-11, 21:23
Äsch, kom igen nu Jarod... Upp med hakan... :)
Du vet att alla tycker att du och de andra gör ett bra jobb, vi kommer bara med bra förslag. Det är faktiskt trevligt att läga citat inbäddade i citat.

Med metoden du nämner står det inte heller vem som skrivt det man citerar, utan det får man fixa själv. Själv brukar jag trycka på Quote-knappen vid inlägget, klippa ut texten, gå tillbaka ett steg, trycka på Quote vid det andra inlägget och klistra in det första.

JAM
2004-03-11, 21:28
Precis!

Kanske något i den här stilen, men med vackra kolozzeumfärger såklart!

Jarod
2004-03-11, 22:40
Den funktionen tycker jag bara är rörig + att den tar en jäääkla massa plats. Tänk er själva när den femte personen quotar ett ganska långt inlägg - då tar det ju upp en halv sida.

Menmen...vi tar givetvis till oss det ni säger och vi får väl se vad nästa uppgradering kommer att uppbringa...:naughty:

JAM
2004-03-12, 00:17
Originally posted by Jarod
Den funktionen tycker jag bara är rörig + att den tar en jäääkla massa plats. Tänk er själva när den femte personen quotar ett ganska långt inlägg - då tar det ju upp en halv sida.Ja, det är du i och för sig rätt i. Jag läser inte så mycket på andra forum att jag noterat det.

En annan funktion som jag tänkt på, är att man ska kunna välja att inte få ett mail för varje ny post i en tråd man skrivit i, utan endast om någon citerat dig. Vet inte om det vore något...?

Pez
2004-03-12, 00:31
Får se vilka fina nya funktioner vi implementerar i forumet iom uppgraderingen till senaste versionen vBulletin som kommer ske.... snaaaart! :thumbup:

Mumma blir det..

/pez