handdator

Visa fullständig version : Windows 8 problem


L-Sami
2013-12-01, 02:52
Hej!

Jag har ett problem med att byta låsskärms bakgrundsbild. Bytt en gång från standard till egen bild, men nu går det inte att byta ut den. Hur ska jag göra?

Det står att det är fel på låsskärmen och det går inte att byta ut. Frustrerande, för att jag vill inte ha kvar bilden som jag har nu.

Hur gör man?

isato
2013-12-01, 23:22
Hej!

Jag har ett problem med att byta låsskärms bakgrundsbild. Bytt en gång från standard till egen bild, men nu går det inte att byta ut den. Hur ska jag göra?

Det står att det är fel på låsskärmen och det går inte att byta ut. Frustrerande, för att jag vill inte ha kvar bilden som jag har nu.

Hur gör man?

Du borde byta något annat...
Jag kan tyvärr inte hjälpa :)

L-Sami
2013-12-02, 12:46
Tog bort låsskärmen helt, så problemet löste sig ;)

LeBron
2013-12-02, 13:39
Dator eller telefon?

L-Sami
2013-12-02, 16:50
Dator. Tydligen ett förekommande fel i Windows 8. Orsaken var troligtvis en för stor bild som låsskärm och efter det blev det fel. Provade olika hackningsgrejer men utan resultat. Det sista alternativet var att ta bort låsskärmen helt (det var som att ta bort menisken i knäet, istället för att operera den). Dåligt att Windows 8 är så känslig :/

timoat
2013-12-02, 17:05
jag ska rulla tillbaks till win 7, lyckades hitta min återställningscd. jävla mög det var...