handdator

Visa fullständig version : Spannar in mig på gymmet


Arnoldpump
2013-11-30, 17:01
Hej!

Jag tränar väldigt frekvent vid ungefär samma tid på gymmet. Senaste tiden har två stycken tjejer tittat på mig ganska mycket. De ena tjejen tittar ganska försiktigt och diskret.

Däremot var det en tjej här om dagen som verkligen glodde på mig. Alltså extrem glodde på mig så det kändes som man skulle gå fram och fråga vad det var? Idag var hon på gymmet också, hon spanade in mig konstant! Under sina sets kolla hon mig och nästan följde efter mig.

Förstå inte vad det handlar om. Jag ser absolut inte konstig ut enligt mig själv. Har tränat på gym i 2 år konstant nu och skulle säga att min form i övningar är väldigt bra.

Ska jag gå fram och fråga varför hon kollar så mycket eller bara låta det vara?

Tack på förhand, är en kille på 20 år. Tjejerna misstänker jag är runt 18-22 år.

Solros
2013-11-30, 17:03
De tycker väl du är hiskeligt snygg, eller hiskeligt ful?

limenka
2013-11-30, 17:15
Jag vet vad du menar. Upplever det som att alla kollar på mig, vissa diskret andra extremt. Får hoppas något ger ett bra svar på din fundering och att den kan appliceras på mig. I likhet med dig har jag självklart inte frågat människorna varför de kollar på mig.

mangemani
2013-11-30, 17:22
igga och behandla som luft(ej på ett otrevligt sett) så ska du se, vare sig du vill eller inte, att dessa tjejer, vid någon situation och om det nu är intresse blickar, kommer fram till dig.

Vanligt vatten
2013-11-30, 17:22
Hon vill att du ska gå fram till henne, säga några väl valda ord, verka ball och smooth och bjuda hem henne till dig (helst vid midnatt). Om du inte gör något nu så kommer hon snart stå och stirra på någon annan kille som vet vad det är frågan om och slår jackpot.

awesomooo
2013-11-30, 17:27
Tyvärr så behöver det inte betyda att hon tycker du är snygg. Jag upplever att alla kollar på alla hela tiden på gymmet.

Spettet
2013-11-30, 17:28
Gå fram till tjejen/tjejerna och säg: You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now bro. Sedan gör du dubbelbiceps sedan går du iväg.

Arnoldpump
2013-11-30, 17:34
De tycker väl du är hiskeligt snygg, eller hiskeligt ful?

Jag får hoppas på det första, haha :)

Jag vet vad du menar. Upplever det som att alla kollar på mig, vissa diskret andra extremt. Får hoppas något ger ett bra svar på din fundering och att den kan appliceras på mig. I likhet med dig har jag självklart inte frågat människorna varför de kollar på mig.

Det är väldigt fundersamt, få mig verkligen att undra ibland. Men den här tjejen verkligen tok glor! Får hoppas på bra svar.

igga och behandla som luft(ej på ett otrevligt sett) så ska du se, vare sig du vill eller inte, att dessa tjejer, vid någon situation och om det nu är intresse blickar, kommer fram till dig.

Ja, troligen får man väl avvakta och se. Men den här tjejen ger skumma vibbar.

Tyvärr så behöver det inte betyda att hon tycker du är snygg. Jag upplever att alla kollar på alla hela tiden på gymmet.

Ja, så tänker jag med. Jag tittar också på folk när jag vilar, men den här tjejen verkligen glor som en galning. Men samtidigt vet man ju aldrig, hon kanske bara tycker jag gör något konstigt eller ja vafan. Skumt är det iaf.

Gå fram till tjejen/tjejerna och säg: You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now bro. Sedan gör du dubbelbiceps sedan går du iväg.

http://gifsforum.com/images/gif/flirt/grand/flirt-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-636.gif :)

Sniggel
2013-11-30, 19:25
igga och behandla som luft(ej på ett otrevligt sett) så ska du se, vare sig du vill eller inte, att dessa tjejer, vid någon situation och om det nu är intresse blickar, kommer fram till dig.

Eller gå fram o säg "Hej jag heter Arnoldpump! Går träningen bra?"

cero
2013-11-30, 19:33
igga och behandla som luft(ej på ett otrevligt sett) så ska du se, vare sig du vill eller inte, att dessa tjejer, vid någon situation och om det nu är intresse blickar, kommer fram till dig.

Haha nej det är definitivt inte säkert.

TS: Om du är i närheten av tjejen som tittar mycket kan du ju alltid slänga ur dig en "Något på hjärtat?" och se om hon reagerar med intresse eller om hon stirrat för att du gör något konstigt.

Om du inte gör något nu så kommer hon snart stå och stirra på någon annan kille som vet vad det är frågan om och slår jackpot.

:D

PureWhey
2013-11-30, 19:35
Gå fram till tjejen/tjejerna och säg: You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now bro. Sedan gör du dubbelbiceps sedan går du iväg.

+1
99% succesrate

Sniggel
2013-11-30, 19:36
En intressant grej jag tycker mig märka är att i Norge är folk på gym svåra att ens söka ögonkontakt med. I Sverige, eller iaf i de städerna jag bott är folk väldigt sociala i jämförelse.

cero
2013-11-30, 19:38
En intressant grej jag tycker mig märka är att i Norge är folk på gym svåra att ens söka ögonkontakt med. I Sverige, eller iaf i de städerna jag bott är folk väldigt sociala i jämförelse.

Folk.. Sverige.. ögonkontakt.. sociala?

Vart i helvete bor du?

LeBron
2013-11-30, 19:41
Legendarisk dag. Aldrig hört talas om en kille som klagar på att tjejer "checkar in" honom, DAMN!

Fan drog du inte en krabba för?

mangemani
2013-11-30, 19:45
Eller gå fram o säg "Hej jag heter Arnoldpump! Går träningen bra?"

jo, självklart, men tänkte mer så att han slipper få nobben, få någon dryg kommentar tillbaka(om det är nu är "han är så ful/äcklig" blickar).

Haha nej det är definitivt inte säkert.

.



:D

jodå, vid någon situation, det är bara en tidsfråga.
vare sig det är att komma fram direkt och presentera sig själv eller om de råkar vara på samma ställe och hon frågar om han är klar med maskinen/hantlarna/står på gå bandet bredvid/what ever, så kommer någon form utav kontakt att ske om intresse finns.
hon kommer iaf att försöka, om det sedan blir ett bra försök till att ta kontakt så att han själv förstår och sedan blir så pass intresserad så att samtalet fortsätter, det är en annan sak.

Sniggel
2013-11-30, 19:50
Folk.. Sverige.. ögonkontakt.. sociala?

Vart i helvete bor du?

Hässleholm/landskrona/halmstad är väl mest jag tänkt på. Brukar få "problem" med att jag får för många bekanta efter ett tag och inte får tid över till att träna :P
Det problemet upplever jag inte i Norge, än...

cero
2013-11-30, 19:51
[....] så kommer någon form utav kontakt att ske om intresse finns.

Nej, inte om båda tvekar som i detta fall. Gäller att ta förarsätet i situationer som denna och göra något, inte bara förvänta sig att allt löser sig själv. Sedan kan han ju omöjligen veta om de kommer stöta på varandra något mer efter detta.

mangemani
2013-11-30, 19:59
verkar ju kvitta för TS om de ej ses något mera, för det verkar ju inte vara något sådant intresse från hans sida, han verkar ju bara fundersam varför hon glor.

cero
2013-11-30, 20:06
verkar ju kvitta för TS om de ej ses något mera, för det verkar ju inte vara något sådant intresse från hans sida, han verkar ju bara fundersam varför hon glor.

Det är iofs sant, men klart man ska ta vara på de få gångerna man som medelmåttlig man blir "uppraggad" (om det nu handlar om något sådant). Om TS tycker att kvinnorna verkar intressant tycker jag han ska ta reda på varför de glor.

Sniggel
2013-11-30, 20:07
Agera som om blickarna beror på att de vill säga "hej" men inte vågar. Ta initiativet och gå fram och verka som om det är så du uppfattat situationen. Det kan vara ett bra sätt att bryta isen på. Oavsett varför de tittat på dig. Majoriteten av människor kan uppföra sig artigt om de blir bemötta så, även om de snackat skit om dig desförrinnan. Ge dem en anledning att ändra sin uppfattning om dig isåfall :P

cero
2013-11-30, 20:08
Agera som om blickarna beror på att de vill säga "hej" men inte vågar. Ta initiativet och gå fram och verka som om det är så du uppfattat situationen. Det kan vara ett bra sätt att bryta isen på. Oavsett varför de tittat på dig.

Också risk att göra bort sig om de glor för att han är katastrofalt ful eller för att han går roligt. Man får nog läsa av situationen och avgöra själv. :D

Men eftersom att en av personerna spanar konstant och t om 'följer efter' TS så verkar det ju vara raggning.

Sniggel
2013-11-30, 20:14
Men det kan inte vara så illa väl :p ?

Sniggel
2013-11-30, 20:19
I värsta fall är det väl "tror du han har tagit steroider?", "Varför måste han låta så mycket?", "varför har man sånt där gasp-linne som hänger jättelöst?", "försöker han vara häftig när han lyfter så tunga vikter?".

mangemani
2013-11-30, 20:54
I värsta fall är det väl "tror du han har tagit steroider?", "Varför måste han låta så mycket?", "varför har man sånt där gasp-linne som hänger jättelöst?", "försöker han vara häftig när han lyfter så tunga vikter?".

värsta scenariot är väl om han går fram vänligt och frågar vad de glor på och bemöts utav kommentarer som "du är så jäkla ful/äcklig", du luktar så jäkla illa" eller att de bara är ute efter att provocera och avfyrar nån kommentar i stil med det du skrev.
det klarar man sig utan, varför chansa, då är det bättre att bara skita i att fråga, det kvittar ju ändå för honom.

tjing
2013-11-30, 20:57
De kollar in din böjröv.

Puta med munnen och mima "sexy" med läpparna.

en stor stark
2013-11-30, 22:33
Hm, jag vet inte, inte många som spannar in mig. De hinkar främst.

Jenny2
2013-11-30, 22:51
Jag är väl en sån som glor kanske :-)

Jag brukar glo när jag konstaterar att killen bredvid kör militärpress på nästan samma vikt som jag tar i mark. När nån kör muscle ups eller HSPU så då blir jag som en fågelholk och kan inte riktigt fokusera på mitt eget.

Bryt isen och prata :-)

Fru_Flisa
2013-11-30, 22:58
Lätt att märka om det är positiva eller negativa blickar. Ifall du får ögonkontakt så ser du om hon/de antingen ler eller kollar bort (positivt) eller gör miner av avsmak alternativt fortsätter stirra utan särskild min (negativt).

Edit: och som svar på frågan..vad du än säger, fråga inte varför hon stirrar om du har nån form av intresse själv alltså. Annars kan du såklart fråga, kommer garanterat sluta isåfall.

skivståång
2013-11-30, 23:07
http://i.imgur.com/WTakHf2.png

Sniggel
2013-12-01, 00:40
värsta scenariot är väl om han går fram vänligt och frågar vad de glor på och bemöts utav kommentarer som "du är så jäkla ful/äcklig", du luktar så jäkla illa" eller att de bara är ute efter att provocera och avfyrar nån kommentar i stil med det du skrev.
det klarar man sig utan, varför chansa, då är det bättre att bara skita i att fråga, det kvittar ju ändå för honom.

Men det där kan ju inte hända speciellt ofta efter 12 års ålder? Eller?
Jag ser att risken är för låg för att tas på allvar. Mer positivt som komma ut av att bemöta personerna med en trevlig attityd. Om man väger risker och fördelar mot varandra.

mangemani
2013-12-01, 00:53
Men det där kan ju inte hända speciellt ofta efter 12 års ålder? Eller?
Jag ser att risken är för låg för att tas på allvar. Mer positivt som komma ut av att bemöta personerna med en trevlig attityd. Om man väger risker och fördelar mot varandra.

risken finns att det kan hända efter 12 års åldern.
finns vuxna kvinnor, hela vägen upp till 40 års åldern(om inte längre tragiskt nog), som har en mentalitet som ett barn och en trevlig attityd spelar ingen roll i dessa fall, det blir totalt shot down in flames.
men sant det du säger, risken att man blir trevligt bemött är nog större än att bli bemött på det viset.